Izgalmas kaland vár rád, megismerheted a világ összes állatát: sivatag, dzsungel, nagyváros, tanya, hegyek, folyópart és Ausztrália területeiről. Minél több élményt, vagyis állatkártyát gyűjtesz ebben az irogatós játékban, annál sikeresebb lehetsz!
Tudtad, hogy a Dűlőre jutunk ötlete néhány meeple-ből született? És azt, hogy Németországban nem tudták értelmezni a Fröccs lényegét? És azt, hogy Soma miért nem fog soha kiállítani Essenben? Kiderül minden az exkluzív interjúnkból!
A Nomádok szent helyének holléte mára feledésbe merült, de a legendák szerint, az azt megtaláló törzs számára bőséget és oltalmat nyújt. Így hát a klán előre küldi legrátermettebb tagjait, hogy megkeressék és biztonságban odavezessék népüket.
Csordás Krisztina játéka, ami mesebeli formába bújtatva segíti a gyerekeket a számolás, összeadás gyakorlásában.
Interjú Heim Hunorral, a Lángművesek születéséről, illetve a magyar társasjáték lokalizáció helyzetéről.
Hajnóczy Soma Fröccs társasjátékának kiegészítője új kocsmahősökkel, új szívatással és pohártalpakkal érkezett.
Ha megtehetnéd, hogy visszautazz a múltba, mit tennél meg először? ...és mit csinálnál, ha megtudnád, hogy a világ hamarosan elpusztul, és a bolygó jövője a te kezedben van?
Álmosak a cicák, varrjunk hát nekik egy szép takarót! De vigyázz, mert karmos kis kedvenceid nagyon finnyásak, nem fekszenek le akárhová!
Manapság egyre inkább az a tendencia, hogy mindent otthonról, kényelmesen akarunk elintézni. Egy másik irány szerint pedig törekedjünk arra, hogy minél kevesebb dolgot birtokoljunk. A Játszóház Projekt ezt a kettőt kombinálta. Na de miről is van szó?
A Mindclash Games új dínós játéka, a Perseverance csak holnap indul Kickstarteren, de mi már kipróbálhattuk belőle a bétetesztelőknek szánt verziót.
A Bagolytanoda oktatójáték gyerekeknek, de ennél sokkal több is. A hagyományos társasjátékokból kölcsönzött mechanikáinak és a szép megjelenésének köszönhetően, a tanulás tényleg játékká válik általa.
A Five Tribes: Naqala dzsinnjei úgy tud összetett stratégiát és változatos játékmenetet kínálni, hogy nem válik túl bonyolulttá és feleslegesen hosszúvá sem.
Tudtad, hogy a macskák az életük 66%-át alvással töltik? És azt, hogy hüvelykujj hiányában teljesen alkalmatlanok arra, hogy 1%-ot játsszanak? Nos, ez nem lényeges a játék szempontjából, de az esélyeknek nagy jelentőségük lesz.
A Hajdanvölgy mítosza hosszú idő óta a legjobb társasjáték, ami nálunk járt.
A Tábortűz egy igazi könnyed filler, a pár perces játékidejével és a 6 éves alsó korhatárával kicsiknek és nagyoknak egyaránt izgalmas perceket szerez.
A Műgyűjtők társaságában egy-egy festménykedvelő arisztokratát alakítunk, akik az irdatlan sok pénzüket festményekre költik.