Los Angeles, a II. világháború után. Emberek rejtélyes körülmények között eltűnnek vagy meghalnak, a korrupció a mindennapok része, a maffiának jelentős befolyása van. Vajon mire jutunk a magánnyomozó Sam Spader bőrébe bújva?
A második világháború végére igencsak nehézkessé vált az alapvető szükségletek kiegléítése. Nem volt ez másképp az orosz hadseregnél sem. A mennyiség a lényeg, nem a minőség. Térfogatleves nincs kéznél, úgyhogy más eszközökhöz kell folyamodnunk.
Egytől húszig elszámolni egyszerű. De mi van akkor, ha felcserélünk két számot? Vagy az egyik helyett integetni kell? Esetleg ha azt kell mondani, hogy sárga? Netán ha pacsizni kell egy játékostársunkkal?
A célunk a szokásos: terraformálni akarjuk a Marsot, hogy az emberiség új otthonra leljen (vagy bővíthesse az életterét). Végső soron a világ egyik legnagyobb cégének vezéreként a lehető legnagyobb profitot akarjuk elérni, csak a módszerek változtak.
Beszélgessünk játékokról, de úgy, hogy nem lesz belőle mindig játékajánló! Gondolatok, elmélkedések, agymenések a társasjáték asztal mellől.
Korábban már sikerült felvirágoztatnunk egy lepusztult éttermet, rangos elismeréseket tudhattunk magunkénak, óriási figyelem irányult ránk. Azután viszont kifogytunk az ötletekből, szép lassan kezdett elhalványulni a csillagunk fénye.
1980-at írunk. A helyszín egy brooklyni lelakott bérház. A kanapén hever egy holttest. Mégis mi történhetett? Vajon milyen nyomokat találunk, és milyen szálat érdemes kibogozni? Ilyen és hasonló kérdések mentén kell megoldani a rejtélyes ügyet.
A Lavel név ismerősen csenghet azoknak, akik jártasak a 14. század Franciaországának történelmében. Nos, a család öröksége nem múlt feledésbe, és a 19. század egy újabb virágkort jelent számukra.
A varázsvilágot ismét egyre nagyobb veszély fenyegeti... Ő, Akit Nem Nevezünk Nevén egyre erősebb, és arra készül, hogy halálfalóival leigázzon mindenkit, aki az útjába áll. Ti képesek vagytok megállítani őt?
A Color Code egyszerű szabályokkal rendelkező, könnyed, kooperatív családi játék 2-6 fő részére, fél órás játékidővel. Az absztrakt játék célja egymás színasszociációjának megfejtése.
Végre van egy társasjáték, melynek segítségével átismételhetjük a koordináta-rendszerek témájában szerzett ismereteinket, és emellett a műveltségünket is tesztelhetjük. Sőt, ha ez nem volna elég, mindezeken felül a gyorsaságunkat is próbára tehetjük.
Beszélgessünk játékokról, de úgy, hogy nem lesz belőle mindig játékajánló! Gondolatok, elmélkedések, agymenések a társasjáték asztal mellől.
Babaróka a családjával nekilát a karácsonyfa díszítésnek, de jajj a díszek szétgurulnak, elbújva mindenféle zegzugos helyen a szobában. Gyertek, keressük meg együtt az összes díszt és öltöztessük ünnepi díszbe a fenyőfát!
Figyelj! Négy szürke gomb: ventilátor, ejtőernyő, ventilátor, gázmaszk. A gázmaszkot kell megnyomni! Nagy piros tekerő, körbe mindenféle jel, a négylábú pókra tekerd át! Kék mosógépszerű, alatta két kék gomb, a bal oldalit nyomd meg!
Hasonlít, vagy nem hasonlít? Ez itt a kérdés! Na de miben hasonlít? Mindegyiknek nagy a feje? Vagy van kalapja? Esetleg nemzetiség, kor, foglalkozás? Ja, hogy mindkettőnek arany gallérgombja van. Naná, hogy egyértelmű…
Gyűjts minél több ugyanolyan állatot egymás után, és tedd minél erősebbé a titkos totemállatodat!