Kártyákat szerzünk, alkudozunk, bolygókon átívelő birodalmakat építünk, matricákat ragasztunk és sárkányokat ölünk ebben a nyári melegben.
A Nidavellir egy 2019-ben (itthon 2020-ban) megjelent kártyás-szettépítő társasjáték. A játékosok egy törphadsereget toboroznak a sárkány legyőzésére a lehető legmegbízhatóbb helyről: kocsmákból. 😁
Új elemekkel, nagyobb csomagolással és egy-két áramvonalasítással tért vissza a Chachapoya, melyben kincsvadászként kell értékes bálványok után kutatni, és azokat a riválisok előtt megszerezni.
A Sons of Faeriell a természet őrzőiről és az újonnan érkezőkről szól – csak rajtunk áll, hogy megvédjük, vagy elpusztítjuk új otthonunkat.
Nemcsak a Roxfortban lehet ám mágusnak tanulni, hanem a játékasztalnál is: a Mágusok Korában akár hatan versenghetünk a legfőbb címéért.
Feneketlen mélységgel bír a szabadulószobák mechanizmusából táplálkozó Unlock!-széria, de ez nem is baj, amíg sikerült tartani a minőséget. Sikerül?
Eleget csempéztünk, most ideje ásót ragadni! Készítsd el Te Portugália legpompásabb kertjét Aragóniai Mária legnagyobb gyönyörűségére az eddigi legnehezebb Azul játékban!
Mi a kapcsolat a 100 év múlva épülő holdbázis, a gőzmozdonyok, és a goblin fűszeres mantikór steak között? Nem sok, de a mostani KS körkép biztosan.
Már Kickstarteren is óriási siker lett, és azután is szépen fogyott, hogy a boltokba került, annak ellenére, hogy messze drágább, mint a társasok többsége. De mivel érdemelte ezt ki a Homályrév?
Újfent a kőkorszakba látogatunk, ezúttal azonban Afrikából történő kiáramlásától kezdve, az emberiség világhódító útját követhetjük nyomon.
Steve Finn Herbaceous című kártyajátékával a Játszó/Házhoz keretében ismerkedtünk meg, és már első ránézésre megtetszettek a gyönyörű, vízfestmény hatású képek a kártyákon. Néhány hete pedig alkalmunk nyílt arra, hogy kipróbáljuk a Floriferous-t.
A flotta már vitorlát bontott, ideje fosztogatni. De vajon nap végén melyik kalóz fog először részesülni a zsákmányból? A kapitány? A fedélzetmester? Esetleg a legfurfangosabb matróz?
Az aranyat kibányásztuk, de van egy kis bökkenő: emelkedik a vízszint, ezért gyorsan ki kell jutnunk, hogy ne vesszen kárba a munkánk gyümölcse. A klánban azonban lehetnek árulók is, ezért sosem tudhatjuk pontosan, hogy kiben bízhatunk meg.
Tudtad, hogy a macskák az életük 66%-át alvással töltik? És azt, hogy hüvelykujj hiányában teljesen alkalmatlanok arra, hogy 1%-ot játsszanak? Nos, ez nem lényeges a játék szempontjából, de az esélyeknek nagy jelentőségük lesz.
A Hajdanvölgy mítosza hosszú idő óta a legjobb társasjáték, ami nálunk járt.
A Tábortűz egy igazi könnyed filler, a pár perces játékidejével és a 6 éves alsó korhatárával kicsiknek és nagyoknak egyaránt izgalmas perceket szerez.