Ha meghalljuk azt a szót, hogy Újvilág, többnyire Kolumbusz Kristóf és Észak-Amerika jut eszünkbe. Pedig Dél-Amerika történelme is temérdek kincset rejt, földjén civilizációk pusztító csatái zajlottak és számos európai uralkodó ült trónjaira.
Ellepték a lámák az Andok lankáit. Gazdátlanul tengetik mindennapjaikat arra várva, hogy talán benned gazdára találjanak. Könnyű őket magadhoz édesgetni, csak legyen nálad kukorica, kakaó, vagy krumpli és máris a karámodba találod őket.
A Coatlben azték tollaskígyókat kell építenünk (kifaragnunk), a dobozban található 150 műanyag alkatrészből. A játék egyértelműen absztrakt, de az alkatrészkészlet annyira eleven, hogy rögvest tollaskígyóvá változna.
A kincsvadászatok során általában az értékes darabok felkutatása szokta a legnagyobb nehézséget okozni. A világ legrátermettebb kalandor-régészei számára azonban ez a dolog egyszerűbb része. A zsákmány szétosztása már jóval több fejtörést okoz.
Négy kincsvadász indul útnak Amazónia dzsungelében, hogy felkutassák Eldorádót. A kalandorok félelmet nem ismerve vágnak át az esőerdőn. Amott folyókon kelnek át, máskor a falvak lakóit kell lefizetniük, de néha elég a bozóton átverekedniük magukat.
Tudtad, hogy a macskák az életük 66%-át alvással töltik? És azt, hogy hüvelykujj hiányában teljesen alkalmatlanok arra, hogy 1%-ot játsszanak? Nos, ez nem lényeges a játék szempontjából, de az esélyeknek nagy jelentőségük lesz.
A Hajdanvölgy mítosza hosszú idő óta a legjobb társasjáték, ami nálunk járt.
A Tábortűz egy igazi könnyed filler, a pár perces játékidejével és a 6 éves alsó korhatárával kicsiknek és nagyoknak egyaránt izgalmas perceket szerez.
A Műgyűjtők társaságában egy-egy festménykedvelő arisztokratát alakítunk, akik az irdatlan sok pénzüket festményekre költik.