Hősök, sárkányok és lapkák. A Gémklub újdonsága az év egyik kisebb meglepetése, amely a borítón pöffeszkedő, tekintélyt parancsoló sárkányával egyből felhívja magára a figyelmet.
Építsünk várost a kis lapkákból, de minél hamarabb, mindössze 30 perc alatt. Színes, élvezetes, és ha belejössz, szívatós.
Ismered azt a viccet, amiben különböző színű lámák várnak a vonatra? Ja, ez nem is vicc, de a kérdés az, hogy melyik láma nevet a végén?
Ismét visszatért a Britannia, a wargame-műfaj egyik mindmáig aktív darabja, melyben Britannia több évszázadon át zajló hódítási kísérletei elevenednek meg egy gigantikus játéktáblán, több száz minifigura és legalább két játékos közreműködésével.
A törpék élete nem csak aranyásásból és kincsekből áll, de bizony kőkemény árulásokból is, legalábbis a 14 év után táblára költöző Aranyásókban.
Az olasz Daniele Tascini maradt az azték témánál: a zseniális Tzolk'in alkotója ezúttal a nap piramisa köré építette fel parádés játékát, melyben ismét a munkásoké és az azokat okosan menedzselő játékosoké a főszerep!
A héten már a második flip & write játék kerül terítékre, ám ezúttal térképészként kell megharcolni a királynő kegyeiért és a legegyedibb, legnagyszerűbb birodalomért.
Toszkána téged vár: csapj fel borásznak és hozd létre a régió legsikeresebb pincészetét. Telepíts szőlőtőkét, szüreteld le, érleld és tökéletesítsd boraid, melyekkel felülkerekedhetsz riválisaidon.
Egy egészséges lokálpatriótizmus soha nem árt, pláne, ha ezzel új helyeket ismerhetünk meg, akár virtuálisan, akár más formákban. De az sem árt, ha tényleg a helyi látványosságokat ragadjuk meg.
A Földnek ugyan lassan de biztosan lőttek, de a komor jövőképen a tudomány segít. Pakolj teli egy gigantikus űrhajót, és hódítsd meg az Eurybia bolygót, létrehozva a leghasznosabb, legrátermettebb városokat az emberi faj második otthonában!
Összekötni A pontot a B-vel elméletben az egyik legszimplább feladat. Ha azonban rafinált alakzatokkal kell ezt megtenni, miközben az idő is ellenünk dolgozik. Nos, máris nehezebb.
Immáron nemcsak a valóságban, de a társasok között is egyre népszerűbbek a szabadulószobák, amit az Exit-sorozat is kiválóan megmutat. Emellett még a borkészítésbe is belekóstoltunk.
Az aranyat kibányásztuk, de van egy kis bökkenő: emelkedik a vízszint, ezért gyorsan ki kell jutnunk, hogy ne vesszen kárba a munkánk gyümölcse. A klánban azonban lehetnek árulók is, ezért sosem tudhatjuk pontosan, hogy kiben bízhatunk meg.
Tudtad, hogy a macskák az életük 66%-át alvással töltik? És azt, hogy hüvelykujj hiányában teljesen alkalmatlanok arra, hogy 1%-ot játsszanak? Nos, ez nem lényeges a játék szempontjából, de az esélyeknek nagy jelentőségük lesz.
A Hajdanvölgy mítosza hosszú idő óta a legjobb társasjáték, ami nálunk járt.
A Tábortűz egy igazi könnyed filler, a pár perces játékidejével és a 6 éves alsó korhatárával kicsiknek és nagyoknak egyaránt izgalmas perceket szerez.