Az Amritsar alapműködése egyszerű: lépsz az elefánttal, mankalázol a munkásokkal, majd végrehajtod a lehetséges akciókat. De a játék mélyebb rétegeiben egy sokkal összetettebb, számtalan ikont használó szabály és stratégiai rendszer áll.
Ki ne akarna a maharadzsa legbizalmasabb kereskedője lenni, hogy ezáltal egyszemélyes hadseregként fellendíthesse az ország pénzügyeit? Most végre lehetőségünk nyílt erre, hiszen - minő véletlen - pont a rózsaszín városban zajlik a tehetségkutató.
Az építész beállítottságú játékosok nemigen fognak csatározásokba bonyolódni, de ez a játék nem attól lesz érdekes, hogy a kártyákat egymás mellett pakolgatjuk, hanem, hogy jól megtudjuk paprikázni az ellenfelek levesét.
453-at írunk, a hun törzsek már Európát is meghódították. Új idők szele fúj fúj földjükön, mert dicső kánjuk haldoklik, ezért új vezető kell a népnek. Hódíts, zsákmányolj kincseket és indítsd újra megrakott szekereidet! Légy te a Hunok új vezére!
A legendás idők ősi Kínájában, a három nagymacska klán legjobbjai új szintéren mérik össze erejüket. Le kell győzniük vetélytársaikat, önmagukat, és a három veszedelmes fűszert. A bors, a csili és a wasabi próbája ez. A három macska egymást túllicitá
Tudtad, hogy a macskák az életük 66%-át alvással töltik? És azt, hogy hüvelykujj hiányában teljesen alkalmatlanok arra, hogy 1%-ot játsszanak? Nos, ez nem lényeges a játék szempontjából, de az esélyeknek nagy jelentőségük lesz.
A Hajdanvölgy mítosza hosszú idő óta a legjobb társasjáték, ami nálunk járt.
A Tábortűz egy igazi könnyed filler, a pár perces játékidejével és a 6 éves alsó korhatárával kicsiknek és nagyoknak egyaránt izgalmas perceket szerez.
A Műgyűjtők társaságában egy-egy festménykedvelő arisztokratát alakítunk, akik az irdatlan sok pénzüket festményekre költik.