A nyugati királyság várgrófjai
A nyugati királyság várgrófjai
A nyugati királyság várgrófjai
A nyugati királyság várgrófjai
Videó beküldése

A nyugati királyság várgrófjai

Társasjáték, 2020
Értékelem!

A nyugati királyság várgrófjai egy összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő 1 - 1.5 óra. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a kollekció gyűjtés, a moduláris tábla, a váltakozó képességek, a pakli építés és a rondel mechanizmusokra. Leírás A Nyugati Királyság...

A nyugati királyság várgrófjai egy összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő 1 - 1.5 óra. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a kollekció gyűjtés, a moduláris tábla, a váltakozó képességek, a pakli építés és a rondel mechanizmusokra.

A Reflexshop leírása:

Leírás

A Nyugati Királyság trilógiája elérkezett a lezárásához a Várgrófok által. Ha eddig úgy gondoltad, a Nyugati Királyság bármely korábbi két részére, hogy összetett, komplex játékok lennének, hagy éljünk egy rendkívül szemléltető idézettel:

„Az Építőmesterek, ha meglátják az utca túloldalán a Lovagokat, hangosan és előre köszönnek. A Várgrófok viszont az a játék lesz, ami előtt mindkét korábbi szótlanul és tisztelettudóan térdre borul.”

Mielőtt még azonban megijednél, nem lesz nehezen tanulható a játék, sőt! Ha ismered a trilógia előző darabjait, akkor nagyon hamar és könnyen meg fogod ezt is érteni, hiszen ugyanazt a logikát követi a játék. Ha viszont nem ismernéd (azon túl, hogy ezt a hiányosságod pótolod), akkor sem kell kétségbe esni. A szabályfüzet ugyan soknak tűnik, de ahogyan a korábbi részek esetén, úgy itt is is, rendkívülolvasmányos, érthető logikaimenetmentén megírt. Ami a terjedelmét adja, az a már szinte szájbarágós magyarázás, ahogyan ugyanazt az akciótípust minden lehetőségnél is leírja, illetve a gazdag illusztráltsága. Ha ezeket kivennénk, nagyjából negyedére csökkenne a szabályfüzet terjedelme, viszont akkor már túl tömény lenne.

Éppen ezért nem is ecseteljük hosszasan, maradjunk az átfogó képet alkotó, szűkebb leírásnál!

A Várgrófok kerettörténete szerint a királyság meggyengült, az uralkodó a külhoni fenyegetésre már nem tűzzel, vassal, kereszttel válaszol, mint néhány évtizeddel ezelőtt, hanem megpróbálja az ország kincstárából, az ország földjéből megvásárolni a barbárok, az idegen vademberek hűségét és a békét. Ez vezet el egészen addig a pontig, amíg a kincstár végül teljesen kiürül, szinte talpalatnyi föld sem maradt hazafi kézen. Ekkor döntenek úgy a Várgrófok, akiknek szerepét magunkra fogjuk ölteni, hogy a király iránti hűségnél fontosabbá válik a haza iránti hűség, és ideje kezükbe, kezünkbe venni az ország jövőjének sorsát.

A játék rendkívül változatos és variáns, az összetettségét nem a nehezen tanulható szabályok, hanem a megszámlálhatatlan sok választási lehetőség fogja adni. Először is, az asztalkép csodálatos, azonnal beszippantja a játékosokat, ugyanis tényleg megelevenedik egy kastély és annak környéke, ami a játékteret, a táblát fogja adni. A teljes igénye nélkül, a legfőbb mechanizmusok, amiket a játék használ: a pakliépítés (deck building), munkáslehelyezés (worker placement), nyersanyag beosztás (resource management), valamelyest a szettgyűjtés (set collection), de ami a legizgalmasabb, és korábban még nem volt a Nyugati Királyságban, az a tárcsa (rondel). A játéktábla ugyanis, akárcsak korábban, akcióhelyekkel van teli, ahová a munkásainkat pakolgatjuk, viszont a trilógia előző két részével ellentétben ezek között a helyek között a várgrófunk (aki valójában egy speciális munkás) fog haladni, és mindig csak előre felé léphet, vissza nem, így fog a vár körül, annak környékén körkörösen haladni. A "sima" munkásaink pedig udvaroncok, akiket a várba juttathatunk, de erre még visszatérünk.

Tehát a játék alapkoncepciója, hogy lóháton járjuk a vidéket, ahol megállunk, ott tudunk akciókat végrehajtani, amiből 4 fajta áll a rendelkezésünkre, és ezen 4 akció felhasználásával kell a lehető legtöbb pontot elérjük, miközben a királyságot vagy önfeláldozásunk árán felfuttatjuk, vagy önös érdekeinkért cserébe véglegesen a nyomorba

taszítjuk

Az akciók 2-2 párba vannak rendezve, attól függően, hogy a játéktáblán, vagy ha úgy tetszik, tárcsán, hol helyezkednek el. A külső sávon haladva tudunk kereskedni, nyersanyagot begyűjteni, beváltani, vagy építkezni. A játékban 3 fajta épület áll a rendelkezésünkre, ezek funkcióban nem, győzelmi pontokban és nyersanyag költségben azonban eltérnek. Bármikor, ha építünk, bármelyiket építhetjük közülük, csak ki kell tudjuk fizetni őket. Ami szintén újdonság, és ilyen nem volt a Nyugati Királyságban, azok az épületeket összekötő kapcsok. Megadott helyeket ugyanis "láncok" kötnek össze, és amikor ezek befejezésre kerültek, tehát mindkét végükön van épület, mindkét játékos megkapja az egyszeri összekapcsolási bónuszt. Természetesen lehetőség van kizárni a többi játékost ebből, ha egyedül kapcsoljuk össze két épületünket, de a bónuszt ekkor nem kapjuk meg duplán.

A belső sávon haladva a két akciónk a kéziratok írása vagy az udvaroncok lehelyezése. Előbbivel nyitott könyv alakú tokeneketgyűjtögethetünk, amiknek elég magas megszerzési költségük van, de cserébe az értük járó GyP is kiemelkedő, főleg, hogy szalagokkal jelzik, melyik kötet melyik gyűjteménybe illik, és akkor extra pontokat, és jutalmakat érnek. Utóbbi egy belső mini-versengést eredményez a játékosok között, mivel a várnak is megvannak a maga ösvényei, folyosói. Amikor egy munkást a várba sikerül helyezzünk, kapunk érte egy lehelyezési bónuszt, viszont ezen folyosók körcikkekre vannak osztva, és egy-egy ilyen körcikkben legfeljebb három munkás tartózkodhat. A többletet valamelyik oldalsó cikkbe, vagy nevezhetjük szobának, kell mozgassuk. Ha viszont sikerül elérni, hogy egy szobában 3 saját munkásunk legyen, az egyikük beljebb halad a kastély egy belsőbb körébe, a többiek visszakerülnek a táblánkra. A második körben is minden szobának egyedi lehelyezési bónusza van, és még itt is több szoba van a gyűrűn belül, de már kevesebb, mint a külső gyűrűn. Ha pedig innen is sikerül beljebb mozognunk, a legbelső, középső szobába, ott már nem lesz több terem, és onnan nem lehet kitúrni a munkásokat, de vissza sem lehet őket kapni. Viszont, a legfontosabb, hogy aki először jut be oda, illetve bármikor a játék során, akinek a legtöbb munkása van a belső várszobában, az megkapja a vár uralkodója címet, ezáltal egyel több kártyát tarthat a kezében.

Az akciók kiválasztása ugyanis lapok kijátszásával történik. Ahogy az már megszokható volt a Nyugati királyság korábbi részeiből, a lapok itt is nyelvfüggetlenek, csupán ikonokkal dolgoznak, amikből ugyan lényegesen több van, mint a korábbi részekben, de nem lehetetlen őket megjegyezni. Gyakorlatilag a 4 fő akciót erősítik, egy példánál maradva, ha az adott helyszínen a kereskedés 2 zsák ikonba kerül, és nekünk a körünk során a kijátszott kártyáinkon, valamint a játéktáblánk permanensen felfedett pontján 4 zsákunk, akkor kétszer hajthatjuk végre a kereskedést. Ezen felül, akárcsak a korábbi részekben, a bűnözésnek itt is nagy szerepe lesz. Míg az Építőmesterekben az erényünk állását befolyásolta a törvénytelen cselekedetünk, a Lovagokban pedig bűnöző munkást kaphattunk, ami bármelyik szerepet ellátta, itt a kártyáinkon lévő ikonjaink között fognak felbukkanni a lila koponyák, amik bármelyik ikont helyettesíthetik. Illetve, amire még fontos odafigyelni a kártyák terén, az az, hogy mindegyik három körön keresztül marad a táblánkon (balról jobbra csúsznak folyamatosan), és mindegyik máskor fejti ki a képességét. Van, ami kijátszáskor, van, ami végig, amíg a táblán van, és van, ami csak akkor, ha már kikerül a táblánkról. Ezen felül, minden körben a kijátszásuktól függ, hogy mennyit mozgathatunk a várgrófunkon. Valamint, a vár körüli vidéket járva tudunk új embereket toborozni, akár a paklinkba megvásárolni, akár eldobatni őket, hogy az adott körre megadják a 4 fő akció egyikéhez az erősítést.

Bármelyiket is válasszuk azonban, minden kártya megszerzéskor vagy eldobáskor mozgatni fogja vagy az erényünket, vagy a korrupciónkat. Ez a kettő egy újabb olyan része a játéknak, amit menedzselnünk szükséges a játszma során, és bár szerepeltek korábban ilyen-olyan módon, most teljesen máshogy viselkednek. A táblánkon ugyanis van egy sáv, aminek a két szélén ez a két korong helyezkedik el, és megadott akciók esetén egyik vagy másik mozogni fog, akár az ellenfeleink körében is, akárcsak az övék a mi körünkben. Amint ez a két korong találkozik, onnantól együtt mozognak tovább, és megadott időközönként a fordulók során, az ütközést követően kiértékelésre kerülnek. Ilyenkor mindig kapunk egy új adósság vagy okirat kártyát. Előbbi ugyan negatív GyP-t ér számunkra, de van lehetőség kiváltani, mint a korábbi játékoknál, valamint ezek begyűjtése fogja a királyságot újra felvirágoztatni. Ezzel szemben az okiratok már begyűjtésükkor is adnak GyP-t, és őket is át lehet fordítani, egy még értékesebb oldalra, viszont ezen kártyák gyűjtése a nyomorba és nincstelenségbe taszítja az országot. Viszont, a játék addig nem fejeződik be, amíg egyik vagy másik pakli (ritka esetben mindkettő egyszerre) el nem fogy.

Lényegében ennyi lenne hát a Nyugati Királyság trilógiájának, a Várgrófoknak a részletesebb leírása. Természetesen ezt lehetne tovább boncolgatni, mélyebbre ásni az akciókban, de úgy véljük, ennyiből már azért átfogó képet tudtál kapni a játékról. Ahogy korábban is mondtuk, a játék alapja nem bonyolult, summázva: a köröd elején kijátszol 1 kártyát a kezedből, ennek értéke alapján mozgatod a várgrófodat a vár körüli külső vagy belső ösvényen, majd ahol megállsz, ott tudsz akciót végrehajtani. Ez lehet kereskedés (nyersanyagok gyűjtése), építkezés (épületek lehelyezése egyszeri bónuszért a térképtárcsára, valamint a játéktáblán permanens előnyök feloldása), kézirat gyártása (egyszeri bónuszok begyűjtése, szettek gyűjtögetése a nagyobb GyP-ért), valamint munkások várba helyezése (szintén egyszeri bónuszok a lehelyezés / mozgatásért cserébe, ezen kívül versengés a vár uralkodója címért). Ezeken kívül pedig oda kell figyelned az erény / korrupció jelölőid helyzetére, a paklid építésére a jobb lehetőségek reményében, és ami a legfontosabb, a királyság adósság / okirat kártyáinak gyűjtésére a végső győzelmi pontok miatt. Egy-egy elem nem sok, viszont ezek együttese alkot egy ilyen masszív, kemény gondolkodásra késztető, mégis kellemesen bonyolult társasjátékot. Az újrajátszhatóságról pedig a moduláris tárcsa és a több mint 200 kártyalap gondoskodik, míg a játék lehengerlő asztalképét szintén a moduláris tárcsa, a több mint 200 jelölő és a 3D-s kastély adják.

Készen állsz megvívni a Nyugati Királyság utolsó, mindent eldöntő, legfontosabb csatáját? Az ország jövője a te kezedben van! Reményt vagy nyomort hozol el számunkra, vikomtunk?

Forrás: Reflexshop
Ez társasjáték akciósan érhető el az üzletekben!
  • 11 690 Ft-tól
  • -9%-1 170 Ft

Kategória: Középkori
Mechanizmus: Kollekció gyűjtés, Moduláris tábla, Váltakozó képességek, Pakli építés, Rondel

Videók

A társasjátékhoz MAGYAR bemutató videó is tartozik! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!

Üzletek

Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!

Akár egyedül is

Nem érnek rá a barátok? Ennél a társasjátéknál nem gond, ezt már egy személytől is lehet játszani!

A nyugati királyság várgrófjai társasjáték videók (8)

Kapcsolódó cikkek

Kommentek

Kommentek

  • Robby

    2020-11-23 23:05:04

    Ez a játék csúcsszuper! Szerintem nagyon megéri az árát, végre egy játék ami nem lett túlárazva és játékélményben is nagyon ott van. Nagyon el lett találva, persze kér befektetést, de cserébe micsoda játékélményt biztosít! Én mindenkinek nyugodt szívvel tudom ajánlani. Aki kezdő az próbálja ki előtte az építőmestereket (abban sem fog csalódni), mert ez egy kicsit bonyolultabb és szinte minden fontosabb játékmechanikát belegyúrtak a játékba. Van itt pakli építés, munkás lehelyezés, erőforrás gazdálkodás, szett gyűjtés és még a jó öreg Pandemic-es "járvány kitöréses" mechanizmus is megtalálható. Szóval igen ez már a mély víz, de nem csak úszóknak! Könnyen el lehet sajátítani mindent, logikusan van felépítve, nem biztos, hogy mindent fogunk használni az elején, de érdemes kipróbálni minél több dolgot.... Itt is mint a többi részben (meg az elődökben is ... North Sea...) az ikonok megismerése a legfontosabb, mert minden megtalálható a táblán, kártyákon... Ezért írtam, hogy a kezdők először az Építőmestereket próbálják, nehogy elvegye a kedvüket a komplexebb játékmenet. Ha azt megszokták, akkor ezzel sem lesz probléma. Nekem ez a játék egy nagyon nagy pozitív csalódás, ettől vártam a legkevesebbet és a Lovagoktól a legtöbbet (így cím alapján), de szerintem ez veri a Lovagokat! Az építőkhöz nem akarom hasonlítani, mert az más kategória, békésen megférnek egymás mellett, de ha a Lovagok és Várgrófok között kellene választani (mind vétel, mind játék terén) akkor nem lenne kérdéses a dolog. Viszont ha már megvan valakinek a sorozat két darabja, akkor a harmadikat is meg fogja venni :) (plusz még a Krónikát is!) Aki teheti próbálja ki, nem fog csalódni és biztos vagyok benne, hogy hamarosan a polcán fog landolni.

  • ancsa0

    2020-10-29 09:58:41

    Na végre sikerült kipróbálni. :) Röviden összefoglalva: nagyon-nagyon tetszik.

    Kicsit sok idő az előkészítés és az elpakolás, de igazából nem több, mint a Lovagok esetén, az asztalon viszont sokkal jobban el lehet férni vele, mint a lovagokkal, szerintem az asztalkép is szebb így, hogy nincs annyi alkatrész össze-vissza. 3-féle nyersanyag van és ezüst, az emberek pedig a játékostábla mellett szépen elférnek, a kártyáknak is szépen megvan a helyük. A játékostábla a szabály részletes elolvasása után egyértelmű, jól vezeti a játékot. Persze könnyebb dolga van annak, aki játszott a korábbi játékokkal, mert sok szimbólum hasonlít az előzőekhez. Viszont játékmenetben teljesen más, mint a korábbi játékok, itt egy pakliépítős mechanizmus a játék fő mozgatója. A lent lévő kártyák fogják meghatározni, hogy a 4 elsődleges akció közül melyiket tudjuk kivitelezni. Ez azt is meghatározza, hogy milyen irányban szeretnénk elkezdeni pontot gyűjtögetni, ugyanis elég sok mindenért járhat pont, a fő vonal 3 akcióhoz kapcsolódik: kéziratok másolásáért, építkezésért, a kastélyban lévő emberekért; ezen kívül a kifizetett adósság vagy jóvá hagyott okiratkártyákért a játék kimenetelétől függően.

    A játékmenet egyértelmű, pörgős, csak néha álltunk meg kicsit többet gondolkodni. Mivel rengeteg lehetőség van, rengeteg úton el lehet indulni. A mi első játékunk során például nem nagyon foglalkoztunk a kéziratok másolásával.

    A szabály egy kicsit hosszúcska, illetve sok apróságra kell figyelni. Én az első elolvasásnál szépen előkészítettem a játékot és sorra vettem a dolgot, azán a biztonság kedvéért megnéztem egy videót és készen is álltunk a játékra. A részletes átolvasás után játék közben már minden egyértelmű lesz.

    Ha a Lovagok vagy a Várgrófok közül kellene választani, akkor én ezt ajánlanám. Nem mondanám, hogy hasonlítanak, de aki nem akar két nagyon komplex játékot, vagy nem szeretné teljessé tenni a gyűjteményét, az inkább ezt válassza (plusz az ehhez képest sokkal könnyedebb Építőmestereket).

  • Alleira

    2020-10-28 16:03:47

    Javítottam a linket, mert ha nem vagy belépve BGG-n látom nem nyitja meg. Segíteni akartam mégha nem is álltam neki lefordítani a szabályzatot, de bocs.

  • g3o

    2020-10-28 14:30:45

    Kösz. Mindarra választ kaptam, amit nem kérdeztem, és semmire, amit viszont igen.

    De azóta tárgytalan, a kiadó megküldte a nyomdai eredetit.

  • Alleira

    2020-10-28 08:27:20

    Az angol itt elérhető: https://boardgamegeek.com/filepage/196570/official-viscounts-rulebook

    Hogyha csak a magyar jó, remélhetőleg az is elérhető lesz hamarosan, akár itt az oldalon.

  • g3o

    2020-10-28 07:37:14

    Elkészült a magyar nyelvű javított játékszabály.

  • Marcike

    2020-10-23 10:39:29

    Nem tudom, ki szórta meg dislike-okkal a kommenteket, de szerintem valami problémája lehet a világgal... :-)

  • Marcike

    2020-10-23 10:01:50

    Nekem társasjátékos életem legnagyobb deficitjét jelentené, ha nem ismerném a Lovagokat. :-) Szeretem ezt a játékot és nagyon hiányzik (legalább három hete nem játszottunk vele).

  • ancsa0

    2020-10-20 22:17:33

    Én úgy vettem ki, hogy talán nem annyira meghatározó a szerencsefaktor. De a Reflexshop a dobozbontós videóban ígért egy részletes szabálymagyarázó videót is, szerintem már arra sem kell sokat várni. :D

  • gevanda.93

    2020-10-20 21:38:50

    Szóval elvileg ez a legszebb (tényleg gyönörű) darab, itt a legnagyobb az interakció, és komplexebb az elődöknél, de nem mélyebb A Nyugati királyság lovagjainál.

    Viszont ha jól értettem, itt a legnagyobb a szerencsfaktor, amit én sajnos nem szeretek (valami kártyát megnyersz, de csak utólag tudod meg, mi a képessége).

    Én nem tudtam dönteni a video alapján se. :D És nagyon várok egy magyar videot róla, hogy mindent megértsek... :D

  • gevanda.93

    2020-10-20 13:51:03

    Köszönööm szépen, munka után egyből meg is nézem. :D

  • ancsa0

    2020-10-20 13:49:10

    Ezek a kérdések bennem is felmerültek, pont tegnap találtam egy tök jó vélemény videót róla, igaz angolul van, de engem meggyőzött. :D

  • Alleira

    2020-10-20 11:38:44

    A fő okok, amiért eddig nem szereztem be a lovagokat, az, hogy hosszú a játékidő és jön a Várgrófok, ami komplexitásban hasonló lesz, viszont rövidebb játékidővel. Kíváncsi leszek miről számolsz majd be, valóban belefér-e a dobozra írt 60-90 perces játékidőbe :) Illetve a Krónikáknál nekem nem volt egyértelmű leírás alapján, hogy kombinálható-e csak az Építőmesterek és a Várgrófok, vagy kell mindhárom és ha nincs meg a teljes trilógia, akkor "csak" a kooperatív játékmódot adja.

  • gevanda.93

    2020-10-20 11:08:41

    Várom, hogy megkapd, és írj róla véleményt. :D

    Szívesen olvasnék egy összehasonlítást A Nyugati királyság lovagjaival. A kettő közül szeretném megvenni valamelyiket, de információ hiányában még nem tudom, melyik legyen. Jó lenne, ha a megjelenéskor születne egy cikk a trilógiáról. :)
    Igazából főleg arra vagyok kíváncsi, hogy ez is egyel komplexebb játék lesz-e az előzőhöz képest, és hogy két főre mennyire lesz élvezetes a játékmenet. És tök érdekes, hogy a hármat lehet majd együtt is játszani a A Nyugati királyság krónikái kiegészítő segítségével.

  • Marcike

    2020-10-19 18:08:20

    Valami elmondhatatlanul várom már ennek a játéknak a megjelenését! Megrendeltük a kiadónál a bejelentés napján, így elvileg napokon beül érkezik 🙂 az első két rész olyan szinten elkapott, hogy kizártnak találom, hogy ez ne válna be. Az az érzésem, hogy pillanatok alatt a kedvenceink között lesz! ☺️

    Nagyon kíváncsi vagyok arra a mechanikára, ami a játék alapját képezi (rondel, ha jól emlékszem) és arra is, hogy hogyan koronázzák meg kedvenc társasjáték trilógiámat. Olyan ez, mint amikor gyerekként vártuk egy film vagy egy lemez megjelenését!

Az A nyugati királyság várgrófjai társasjáték és kiegészítői (3)

Részletes adatok

Részletek

  • Játékidő:  1 - 1.5 óra
  • Játékosok:  1 - 4
  • Ajánlott életkor:  12+
  • Komplexitás:  Összetett
  • Tervező:  Shem Phillips, S J Macdonald
  • Illusztrátor:  Mihajlo Dimitrievski
  • Kiadók:  Portal Games, Garphill Games, Schwerkraft-Verlag, Fever Games, Renegade Game Studios, PixieGames, Ediciones Primigenio, Lavka Games, Reflexshop Kft, TLAMA games, Mosaico Jogos
  • Elérhető nyelvek:  cseh, angol, francia, német, magyar, olasz, lengyel, portugál, orosz, spanyol

Alternatív nevei


Kiadások

  • Czech edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: cseh
    • Méretek: 23 cm x 23 cm x 6 cm
    • Súly: 2 kg
  • French edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: francia
  • Garphill English edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: angol
    • Méretek: 23 cm x 23 cm x 6 cm
    • Súly: 2 kg
  • German edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: német
  • Hungarian edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: magyar
  • Italian edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: olasz
  • Polish edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: lengyel
  • Portuguese edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: portugál
    • Méretek: 23 cm x 23 cm x 6 cm
    • Súly: 2 kg
  • Renegade English edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: angol
    • Méretek: 23 cm x 23 cm x 6 cm
    • Súly: 2 kg
  • Russian edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: orosz
    • Méretek: 23 cm x 23 cm x 6 cm
    • Súly: 2 kg
  • Spanish edition
    • Kiadás éve: 2020
    • Nyelv: spanyol
    • Méretek: 23 cm x 23 cm x 7 cm

Hasonló játékok

Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) A nyugati királyság várgrófjai társasjátékhoz