Szunnyadó istenek
Szunnyadó istenek
Szunnyadó istenek
Szunnyadó istenek
Videó beküldése

Szunnyadó istenek társasjáték

társasjáték, 2022
Értékelem!

A Szunnyadó istenek egy közepesen összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 1 - 20 óra is lehet. A játék több, összesen 6 díjat és jelölést is kapott 2021-ben. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 13 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít az akció pontok, a történetmesélés, a...

A Szunnyadó istenek egy közepesen összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 1 - 20 óra is lehet. A játék több, összesen 6 díjat és jelölést is kapott 2021-ben. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 13 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít az akció pontok, a történetmesélés, a pakli tervezés, a merj és nyerj és a solitaire mechanizmusokra.

A Szellemlovas leírása:

Üdvözlünk egy elveszett világban... életed kalandja csak most kezdődik!
"Ezek a csillagok ismeretlenek, igaz?" kérdezte, miközben az ég egyre sötétebbe fordul, a csillagok mintázata már idegenné vált, de mégis egzotikus. "Ez a Wandering Sea. Az istenek hoztak ide téged és most fel kell ébresztened őket, hogy haza térhess!"

Sofi Odessa kapitány már vár téged és barátaidat, hogy újabb ismeretlen terepet fedezzetek fel! A titokzatos és egzotikus szigeten különböző akadályok és veszélyek fenyegetnek majd. De vajon sikerül megúszni a támadásokat? Egy igazán kalandos és rejtélyes utazás vár rád,ami visszarepít egyenesen az 1900-as évekbe!

A Szunnyadó istenek egy igazi kalandjáték, ahol Sofi Odessa kapitánnyal és a legénységgel fedezhetitek fel az egzotikus sziget mesés világát. A játék 1929-be kalauzol el, ahol egy gőzhajóval közelítitek meg a célállomást, majd partraszálláskor veszi kezdetét az igazi izgalom. Istenek totemjei, mitikus helyek és új karakterek színesítik a kalandjáték menetét, készen állsz?

A játék egy igazi mesejáték, hiszen egy történetet is elmesél így színesebbé téve az élményt. A cselekményt a te döntéseid befolyásolják, így minden lépésed kulcsfontosságú lehet. A játék atlasz kialakítása miatt a térkép bármely pontja fontos eleme lehet a játéknak, mindenhol találhattok felfedezésre váró terepet. Érdemes minden lehetőséget megragadni a felfedezésre. A társasjáték menetét is tudjátok irányítani, hiszen bármikor leállhattok és folytathatjátok, hiszen a játék egy kampányra van felépítve. A játék összetettsége miatt 12 éves kortól ajánljuk.

Merülj el a történet vezérelt játékban. Rejtett kincsek, izgalmas karakterek, a döntésed hatással van a történetre és a játékra. Készen állsz a játék élére állni ebben a különleges koopreatív játéknak?

A doboz tartalma:
90 db kalandkártya, 32 db piackártya, 180 db küldetéskártya, 54 db eseménykártya, 9 db kutatásjelölő, 11 db hajósérülés-jelölő, 7 db sérülésjelölő 5-ös értékben, 35 db sérülésjelölő, 60 db képességkártya, 78 db ellenségkártya, 9 db együttműködés-jelölő,14 db parancsjelölő, 8 db felfedezésjelölő, 1 db kapitányjelölő, 1 db páncélbúvár jelölő, 1 db hajónapló laptömb, 1 db hajótábla, 24 db szintkártya, 1 db pollenfőzet-jelölő, 1 db kikötőlapka, 1 db hajóakció-jelölő, erőforrás jelölők (6-6 hús, zöldség, gabona,építőanyag, ereklye,40 érme), 18 db kimerültségjelölő, 1 db hajó, 9 db együttműködésjelölő, 1 db szabálykönyv, 1 db útmutató a gyors kezdéshez, 1 db szabálysegédlet, 1 db történetkötet, 1 db Atlasz, 1 db eredménylap, Simítózáras tasakok

Magyar nyelvű ismertető

Forrás: Szellemlovas
Az üzletekben most 11% kedvezménnyel kaphatod meg ezt a játékot!
  • 22 000 Ft-tól
  • 33 ajánlat

Kategória: Tenger, Fantasy, Felfedező, Kaland, Harc
Mechanizmus: Akció pontok, Kooperatív, Történetmesélés, Pakli tervezés, Merj és nyerj, Solitaire, Szcenárió / Küldetés / Kampány, Események, Narrative Choice / Paragraph

Videók

A társasjátékhoz MAGYAR bemutató videó is tartozik! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!

Üzletek

Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!

Kooperatív

Ebben a játékban az együttműködés a cél. Nem egymást, hanem magát a játékot kell legyőznötök!

Szunnyadó istenek társasjáték vásárlása, árak és üzletek

A felhasználók ajánlatai

Sleeping Gods + Dungeons kieg.Myrabell

Csak személyesen!

Hibátlan, hiánytalan (néhány hajónapló oldalt leszámítva). Részben kártyavédőzött. Szép volt, jó volt, talán most már elég is volt. :)

0 érdeklődő


Szunnyadó istenekTarkabarka, 17. Kerület, Örs, Keleti, Fox post

Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: 17. Kerület, Örs, Keleti, Fox post! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!

Egyszer kipróbált játék. Nekem tetszett nagyon, de sajnos a társaságot nehéz újra összehozni a játékra, így szeretném eladni. Az egyik csücske egy nagyon picit gyűrődve van

1 érdeklődő


Szunnyadó istenekkrisz.kern, Budapest

Csak személyesen itt: Budapest!

Újszerű, egyszer játszott. Átvehető személyesen Budapest, Örs Vezér tere környéke vagy 2-es metró vonalán.

3 érdeklődő


Szunnyadó istenekilkugergo, Hatvan és környéke

Akár cserélném is! Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Hatvan és környéke! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!

Kihasználatlanság miatt. Szívesen cserélném szintén újszerű Root/ Dűne:imperium társasjátékra.

2 érdeklődő




Árkalkulátor

Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!

Szunnyadó istenek társasjáték videók (13)

Kapcsolódó cikkek

Díjak és jelölések

Legjobb grafika/prezentáció

nyertes, Golden Geek Awards, 2021

Legjobb tematikus játék

nyertes, Golden Geek Awards, 2021

Legjobb kooperatív játék

jelölt, Golden Geek Awards, 2021

Legjobb egyszemélyes játék

jelölt, Golden Geek Awards, 2021

Leginnovatívabb játék

jelölt, Golden Geek Awards, 2021

Medium Game of the Year

jelölt, Golden Geek Awards, 2021

Kommentek

Kommentek

  • bcsak4449

    2024-03-05 17:32:32

    Válaszolok pár kérdésedre, amiket itt feltettél, habár mi sem vagyunk még akkora szakértők, eddig összesen úgy 8 órát raktunk bele. Nincs most a kezemben a szabálykönyv, szóval lehet, hogy nem pont a megfelelő kifejezéseket használom, de igyekszem érthető lenni.

    Ikonok: valóban nincs minden apróság lefedve az ikonográfiában, de ami hiányzik a szabálykönyvből, azokra elég hamar rá tudtunk jönni, hogy mit jelenthet.

    Képességkártya hajóakciókor: igen, gyűjteni kell, de max. 3 db lehet a kezedben. Ha már van 3, és újabbat kapsz, akkor annyit el kell dobni, hogy max. 3 maradjon. Ha valamelyik használhatónak tűnő tulajdonságot ad, akkor érdemes hozzárendelni valamelyik karakterhez, ehhez a megfelelő mennyiségű parancsjelölőt kell elkölteni (jobb felső sarok a kártyán).

    Homokóra jel: ez a hatás akkor érvényesül, ha véget ért a támadó köröd, vagyis elfogyott az összes harci akciójelződ, és az ellenségek köre következik. A csapással le nem fedett, homokórás hatások ekkor érvényesülnek (az ellenség sebzései mellett), de te döntöd el, hogy melyik karaktered kapja. Ha az ellenség megmurdelt, akkor ezek nyilván nem érvényesek.

    Együttműködés jelölő: ha az épp támadó karaktered egyik csapása olyan mezőt ért az ellenségen, amin ott van a gyémántjel, akkor ezt a jelölőt átrakhatja egy másik karakterre, aki aztán a saját körében felhasználhatja a jelölőn lévő bónuszt, de nem kötelező felhasználni. Ha felhasználja, akkor vissza kell rakni a jelölőt a tulajdonos karakterre, akitől jött.

    Harci szint: minden ellenségkártyának van valamekkora szintje, rá van írva a kártyájára. Minél nagyobb, nyilván annál táposabb az ellen. Amikor azt olvasod, hogy pl. 12-es és 13-as ellenség, 11-es szint, akkor a 11 a két ellenség szintjének összege (pl. 5+6). Ezzel valami képet kapsz arról, hogy mennyire nehéz harc vár rád, ha a harcot választod (már ha választhatsz :)). Van valahol a szabálykönyvben egy táblázat is erről:

    3-8: nagyon könnyű
    9-11: könnyű
    12-13: közepes
    14-17: veszélyes
    18-22: végzetes.

  • hierroo

    2024-03-03 18:09:10

    Köszi a bíztatást! Azért nem akarom eladni, mert biztos vagyok benne, hogy ez egy jó játék, még így is, amiket írtam. Talán kezdetben kicsit magas a léc számomra, de ez még megváltozhat. Mivel ez a játék eléggé időigényes minden szempontból (tanulás, kirakás, végigjátszás), ezért reménykedek abban is, hogy egyszer kicsit több időm lesz rá, mint most. Vagy sikerülne többedmagammal körülülni a játékot és kibogozni, majd megnyerni ezt a társast. Meglátjuk.

  • Tozsi

    2024-03-03 17:01:04

    Szia! 👋
    Elöljáróban leszögezném, hogy nekem ez a játék (egyelőre) sajnos kimaradt, így konkrét segítséget nem tudok nyújtani, de általánosságban azért talán. ✌
    Ez egy komplex társas. Nem olyan nagyon, de azért az. Egyáltalán nem szokatlan, hogy mint ilyen, elsőre-másodikra, vagy akár többedik nekifutásra sem gördülékeny még. Erre szokták mondani, hogy befektetést kér. Ez pedig sok gyakorlást és bizony, szabálykönyv lapozgatást jelent. Még jobb, ha segítséghez folyamodsz, akár magyarázó, akár végigjátszós videók formájában. Persze csak óvatosan, a spoiler-ek miatt! 😉 Az is működhet, ha valamilyen klubban, csoportban keresel egy "játékmestert", aki végigvezet az alapokon.
    Mindenesetre nagy kár lenne porosodni hagyni, annál talán már az is jobb, ha megválsz tőle. 🤷‍♂️
    Én azért kitartást és sok sikert kívánok a megfejtéséhez! 💪🙃

  • hierroo

    2024-03-03 15:38:44

    Ez a játék nagyon tetszik. Sokáig nézegettem, olvasgattam róla, videókat néztem meg és aztán megvettem. Minden része vonzó, szépek a kártyák, látványos a térkép, a történet is izgalmas. Hetekig olvastam a szabálykönyvet, és azt gondoltam, hogy megértettem. De rájöttem, hogy nem. Amikor belekezdtem a kalandba, akkor teljesen lelombozódtam. Az, hogy csak a szabálykönyvet olvasom, a történet pedig annyira háttérbe szorul, hogy így ez egész élvezhetetlenné válik számomra. Az ikonok egy részét alig tudtam rájönni, hogy mit is jelentenek (nincs rajta a ikonográfián). Aztán meg sosem tudom megjegyezni, hogy melyik értéket kell hozzáadni a melyik kártyához? És mit csináljak azzal a képességkártyával amit minden hajóakció elején kapok? Gyűjtögessem? Vagy dobjam el a végén? Aztán itt van a küzdelem. Nem értem ezt a homokóra jelet, az együttműködés jelölőnél is vannak bajaim, és nem értem hogy a harcoló játékos adja a jelet a következő harcasnak vagy fordítva? És ha vége a csatának, akkor visszarakjul a jelölőket a tulajdonosnak? Bementem a 63-as helyszínre és azt írja a 11.szint. Ez is egy újdonság volt számomra. Ilyen szintekről nem is volt szó! Biztos, hogy én vagyok a béna. Nagyon úgy néz ki, hogy egyedül ezt a játékot nem fogom tudni megtanulni.
    Régen szerettem ezeket a kaland, játék, kockázat könyveket, de az, hogy végig csak a játékszabályt bújom, az nem valami izgalmas. Mire megtalálom azt amit kerestem, addigra teljesen elfelejtettem, hogy mi is volt a célom. Szóval ez olyan analízis paralízis gyanús dolog nekem. Csak azt nem gondoltam, hogy a szabályok miatt (pedig elég részletes és követhető). A nyugati királyság lovagjainál is azt mondták, hogy az is ilyen. Igaz, de ott mégis tudtam élvezni. Nem adja könnyen magát ez a játék, és szerencsések azok, aki már ezen a kezdeti nehézségen túl vannak! Szomorú vagyok, hogy nálam ez a játék lehet, hogy porfogó lesz. Pedig ez volt a legdrágább játék, amit megvettem. 😭

  • kiruacsiga

    2024-01-13 20:05:59

    Sziasztok! Sikerült egy kampányt végig mennem. A térképen 9 oldalon kalandoztam, ott sem mindenhol. Tehát, ha valaki a megvetelén gondolkodik s az ujrajátszhatóság lehetőségén gondolkodik, az vegye meg bátran. Sok sok újrajátszhatóság van. Azon kívül, ott van a felszabadított kártyák adta szabálymódosítás lehetősége. Pl a 173-as kártyát 22 feloldott kártya és befejezés egyvelegével lehet megkapni. Tényleg van akár 1200 óra játékidő benne. A kazamatákkal nem jutottam még dűlőre. Majd kialakul. Kitapasztalom.

    Hasonló játékokat tudtok írni?

  • kiruacsiga

    2024-01-08 10:44:36

    Sziasztok! Van valakinek tapasztalata a Kazamaták kiegészítővel ? Szólóban pontosan miként is zajlik? Szabadon "kóvályoghatok "? Ahogy én értelmezem, nem vagyok köteles táborozni. Tehát, csak mozoghatok is és felfedezhetek. Tehát nincs korlátozva az akcióim száma. Köszönöm a segítséget.

  • kiruacsiga

    2024-01-06 17:47:15

    Köszönöm a választ! Tegnap valahol kért az egyik küldetés ereklyét. Akkor még nem volt a tulajdonomban. Majd x kör után meghaltam. Ma már van ereklyém. Viszont még senki és semmi sem kérte. A két akciót néha úgy csinálom, hogy ugyanoda megyek be egymás után. Pl: 201-es majd mikor menjek vissza a hajóhoz utasítást kapom, a második akcióm megint a 201-es. Most újra kezdésem után kb 3 órát játszottam. Eddig csak 3 oldalon bolyongok. A 2. , a 16. és a 17.oldalt. Még csak most fog meglenni a kampányom egy harmada. Általában ez után két három fordulóval szokott végem lenni. Most viszont jól állok. Majd minden legénység fel van szerelve képességkártyaval. Nagyon jó játék. Ilyen csendes őrülteknek való , mint én vagyok.

  • balazspeter6

    2024-01-06 07:16:44

    Ha megnezed az ereklyét, kicsibe ott van a pénz ikonja és egy 2-es, így 2 fizetőértékkel bír.

  • kiruacsiga

    2024-01-04 21:00:57

    Köszönöm. Majd kiderül. Nem könnyű egy játék. Én brutális módban játszom. Kell egy kis idő, mire menni fog. Röpke 2 év s tehetséges kezdő leszek. Minél többet játszik vele az ember, annál letisztultabb lesz a szabálya. A sikeres kampány is természetesen fog jönni. Ma az étel s az érme veszett el. Nem jött. Így nem tudtam főzni, hogy jobban regenerálódjon a csapat.

  • Pcs

    2024-01-04 20:27:37

    Ne haragudj, én néztem be. Ha jól emlékszem az ereklyékkel "fizettünk" valamiért, de nem emlékszem pontosan hol, és miért, viszonylag keveset játszottunk a játékkal és az sem mostanában volt. Ha elkezdesz kalandozni, biztosan hamar kiderül, pontosan mire is váltható be.

  • kiruacsiga

    2024-01-04 19:59:35

    Köszönöm a választ. A totemeket értem. Csak az ereklyéket nem. Azokra gondoltam amik az ételekkel vannak együtt. Jobban mondva, ugyanolyan lapkák . Nem tudom " hova tenni" azokat az "ereklyéket ". Még egyszer köszönöm a választ.

  • Pcs

    2024-01-04 19:42:31

    Valahol a szabálykönyv elején írja, a történetben, hogy az istenek totemei szükségesek a hazatéréshez, tehát lényegében ezeket kell gyűjteni, hogy sikeres legyen a kampány.

  • kiruacsiga

    2024-01-04 15:24:53

    Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy az ereklyék mire valók? Így szépen fogalmazva... . Sehol sem olvastam róla. Elképzelhető , hogy mindig átfutok rajta. Ma megjöttek a kiegészítők. A kalandkártyáim száma 147 lett. Gondolom ez a jó.

  • kiruacsiga

    2023-12-30 13:49:32

    Veerzoltán80 javaslata szerint játszom. Már tegnap elkezdtem a kalandot. Ha minden jól alakul, szerdán legkésőbb itt lesznek a kiegészítők. Addig ezt a tanuló kalandot remélem befejezem. Majd a kiegészítőkkel indul az igazi hajrá. Addig is bőszen jegyzetelek. A szabálykönyv engedi. Nálam mindig az asztalon lesz. Ha egy nap csak egy maximum két fordulóhoz lesz kedvem, időm , akkor csak annyit játszok. Ha több órát, akkor annyit. Szerintem kb májusig biztosan játszani fogom. Kiakarom, megakarom ismerni a játék minden zegét-zugát, fortélyát stb. Most már 3 nap után kezd tiszta lenni a káosz a fejemben.

  • balazspeter6

    2023-12-30 12:03:54

    Pár hete már megvan a játék, most a kicsit hosszú hétvégén ki is próbáljuk remélhetőleg.

    Akik hozzánk hasonlóan most kezdték, vagy fogják kezdeni, Reflexshop kiadta a magyar nyelvű Errata-t (javításokat), itt a link hozzá:

    Reflexshop Errata

    Ezen felül az angol FAQ, Errata, survival tips itt található, nem tudom a reflexshop ezeket javította, érdemes összevetni, illetve ha mi belefutunk, megírom hogy javította-e a RS:

    Angol errata, FAQ, dropbox

  • veerzoltan80

    2023-12-30 06:39:16

    Szerintem a kiegészítők bővítik a világot és új utakat adnak a térképhez. Én előbb befejezném az alap kalandot és utána újat kezdenék a kiegekkel.

  • Pcs

    2023-12-29 23:11:25

    Nekünk megvan mindkét kiegészítő, de eddig csak az alappal játszottunk. Ha jól emlékszem, A romlás hullámai kiegészíti a térképet, tehát vannak olyan részek, amik csak ezzel a kiegészítővel fedezhetőek fel. A Kazamaták-nál viszont úgy olvastam, hogy bizonyos helyszíneken a kazamata egy választható opció, egy helyszín helyett.

  • Pala

    2023-12-29 22:35:36

    A Kazamatáknál már feltettem az alábbi kérdést, de úgy látszik, ott nincs túl nagy forgalom. Hátha itt nagyobb szerencsével járok.

    Arra lennék kíváncsi, hogy érdemes-e az alapjátékkal együtt beszerezni a kiegészítőket. Ha már elkezdtünk egy kalandot a „csupasz” Szunnyadó istenekkel, minden további nélkül be tudjuk vonni a kiegészítőket, vagy úgy nyögvenyelős lesz a dolog? A rövid leírásokból leszűrt információk alapján nekem úgy tűnik, hogy már a kiegészített játékkal érdemes elkezdeni a kalandot, máskülönben megfosztjuk magunkat pár lehetőségtől, amiket később nem is tudunk pótolni.

    Van valakinek tapasztalata erről? Köszönök minden infót!

  • kiruacsiga

    2023-12-29 14:44:18

    Köszönöm. A kiegészítőket ma rendeltem meg hozzá. Nekem is nagyon tetszik a játék. A kiegészítők megjöttéig is játszom, de onnan fog " élesben " menni ....

  • veerzoltan80

    2023-12-29 13:40:15

    Szia. Én úgy emlékszem hogy nem kell eldobni. Holnap terveztük újra elővenni mert a kieggel még nem játszottunk. Nekem nagyon pozitív volt a játék igazi gyöngyszem. Jó játékot hozzá.

  • kiruacsiga

    2023-12-29 07:04:28

    Sziasztok! Ezt a játékot kaptam a "Jézuskától " ! Tegnap kezdtem bele az igazi játékomba. Sajnos én a butább emberek közé tartozom. Így biztosan lesz egy pár kérdésem, ami számotokra egyértelmű. Előre is köszönöm a türelmeteket és a válaszokat.

    Első kerdesem: a felszerelt képességkártyát , használatakor mindig el kell dobni? Vagy csak akkor , ha a kártyán a szöveg erre utasít ? Pl: az Aoshima Kasumi kap egy felszerelt képességkártyát. Mondjuk azt amelyiken csak egy szem van. Semmi több. Egy észlelés. Ha szükséges , igénybe veszem a kártyát, így Kasumi kettő észleléssel rendelkezik. Ilyenkor el kell dobnom a felszerelt képességkártyát, vagy a továbbiakban is Kasumi " tulajdona " ?

  • qgtanton

    2023-08-11 21:22:42

    Nagyon jókat hallottam a játékról a kiprópálása előtt. A játék gyermeteg grafikája azonban engem egyáltalán nem fogott meg, így gondolkodtam rajta, hogy érdekel-e engem a társasjáték annyira, hogy megvegyem. Nekem a történetalapú kooperatív játékok a kedvenceim, így a végén elég volt egy akció, hogy beruházzak rá.. :) A játékalkalom kiválasztása ennél a játéknál különösen fontos, mert simán 8-10 óra lehet egy szakasz, amíg lemegy a 18 eseménykártya és ez még csak az élmény harmada. A térképes rajzok szépek, de a karakterek ábrázolása... A történet viszont nagyon adja! Teljesen magával tudott ragadni a történet két másik játékostársammal együtt. Érdekelni kezdett a szereplők sorsa és innentől kezdve nagyon megtetszett a sztori is. Vannak elég aljas feladványok is benne, (pl. egy rejtvénynél minden lehetőség rossz, össze kell törni a dobozát, nem megoldani a feladványt) teljesen igaz, hogy a Kaland-Játék-Kockázat stílusát adja a játék. Azt pedig én nagyon szeretem! A játék mentése elég nehéz viszont, a legjobb, ha a teljes időigény alatt az adott asztalon tud maradni. Nálunk erre nem volt mód.

    A küldetéseket érdemes megoldani, a totemeket onnan lehet kapni ugyanis, illetve értelmes fegyverekkel is onnan lehet felszerelkezni. A kezdeti három harcost így lehet mennyiségben növelni. Fejenként két használható harcos több harcot is túl lehet élni. A védőérték óriási kincs, a csapatunk a védőértéket bizotsító fegyverek felé ment el a választások során. Rengeteg sérülést lehet begyűjteni egyébként. Folyamatosan nehéz szinten tartani az egyes karakterek életerejét és hogy cselekvésre készek maradjanak. A gyógyítás ebben a játékban jó barátunk. A térkép óriási, a sandbox játékmenet a Vértengerek című KJK könyvre hajaz, kicsit kevésbé kalózos stílusban. A történet szabadon alakul, ahogy a játékban elérhető lehetőségek is. Ajánlom a kooperatív játékok kedvelőinek, akik nem félnek a hosszú játékidőtől. Tényleg együttműködést követel a játék, ahol az élmény a haladástól fögg. :)

  • th1rt3en

    2023-04-23 03:00:03

    Mi úgy játszottunk, hogy ne felejtsük el, ha aktiválva volt csak rátettük a parancsjelölőt. Ha felhasználtuk a receptet vagy pajzsot, akkor elfordítottuk a lapot 90°-kal, hogy azt már nem lehet felhasználni, míg le nem kerül róla a parancsjelölő, utána visszaforgattuk.

  • sagi.norbert0415

    2023-04-22 16:04:08

    Köszönöm szépen a segítséget mindkettőtöknek. Játszani egyébként én is úgy játszottam, hogy csak az aktiváláskor használtam a karakterkartya képességét, csak a 3. harc környékén gondolkodtam el, hogy amikor+ sebzesert aktiváltam a karakter erre való képességét, akkor az tart-e vajon az egész harc ideje alatt, vagy sem. Ez pedig azért vetődött fel bennem, mert ugye harv közben nincs lehetőség hajoakciot végrehajtani, ezáltal olyan helyet választani, amivel levehetem a parancsjelölőt. De akkor lényegében ezek mindig pillanatnyi képességet adnak, még inkább megfontolandó, mikor aktiválja az ember ezeket.

  • ryuk669

    2023-04-22 10:11:04

    Igen igen bocsánat. Tegnap már nem kellett volna belemennem ebbe mert már világomat nem tudtam. :D Amúgy eleg jó a szabálykönyv, leszámitva persze hogy nem igazán passzol minden kép a fordításhoz.

  • McMad

    2023-04-21 23:23:07

    Nem egészen így van (amennyiben általánosságban írtál a felszerelt képességkártyákról.)
    A 18. oldalon a felszerelt képességkártyákra vonazkozó rész így kezdődik: "NÉHÁNY..."
    A 17. oldal alján 1értelműen le van írva, hogy a legtöbb felszerelt képességkártya képességének használatához nem kell további parancsjelölőt használni.
    Kieg.: Amelyikhez kell, annál ábrázolva is van a képesség leírásánál. Ezekről értekezik a 18. oldal.
    Abban igazad van, hogy nem marad rajtuk a parancsjelölő.
    Hozzátenném, hogy a kérdező nem erre kérdezett rá, csak a karaktertábla képességek és a kalandkártyák aktiválás utáni "hatóidejére". ;)

  • ryuk669

    2023-04-21 20:24:13

    Erőteljes helyesbítés!!!

    Jól megkeveredtem a fogalmakban, úgyhogy újrafogalmaznám x'D a táblán szereplő képességek a rájuk helyezett parancsjelölővel aktivalhatóak, ez egyszeri hatás. Amig le nem kerül róluk a parancsjelölő, addig nem lehet újra aktiválni.

    A képességkártyáról a 18. oldal vilagosan leírja "..aktiválásukhoz parancsjelölöket kell elköltened még azután is, hogy felszerelted az egyik karakterre..." annyi, hogy itt nem kell rátenned a kártyára a jelölőt, csak visszatenned a tartalékba, tehát ha megint aktivalnád akkor csak újra be kell fizesd a kért parancsjelölőket. Egyedül a kaland es a karakter képesség kártyákra kell rátenni a parancsjelölöt, mert ugye ezek addig nem hasznalhatók megint, amig le nem vesszük róluk. Ez a felszerelt, parancsjelölő ikonnal nem rendelkező fegyverekre nem igaz, ezeket ugyanis használhatod bármikor, csata során. A többi kalandkártyát mindenki szabadon használhatja, ezekre a kért parancsjelölő ráhelyezésével aktivalható a képesség, és ezekről kell eltávolitani a jelölőt az újbóli használathoz.

  • McMad

    2023-04-21 16:37:50

    Minden parancsjelölővel aktíválható képesség (képességkártyán, karakteren, kalandkártyán) csak 1x fejti a hatását az aktiváláskor (tehát még 1 körig sem tart, ráadásul egy karakterlap képességeiből is max 1et lehet aktiválni) és nem lehet újra használni, amíg van rajta, vissza nincs véve megfelelő hajóakcióval. Szabálykönyv 18. oldal.
    Ez a "nem logikus" része a játéknak pár kártya esetén (pl. védőfelszerelések). 1szerű játéktervezői döntés, így balanszolt a játék erőforrás menedzsment része, amire az egyedi harcrendszere is épül. Kieg.: Ha megszerzel még pár kártyát, akkor látni fogod, hogy pl. sebezhetetlen karaktereket lehetne csinálni, ha folyamatos lenne a hatásuk.

  • sagi.norbert0415

    2023-04-21 13:44:32

    Sziasztok! Ismerkedem a játékkal, de még van néhány homályosabb pont benne. Többek között a legénység táblákon található képességek használata, illetve érvényben maradása. Tehát, ha aktivalkm valamely karakter képességét, akkor az addig érvényben van, míg le nem veszem a parancsjelölőket róla, vagy csak abban a körben használom, amelyikben ráraktam azokat. (Nekem az első verzió a logikus, tehát amíg nincs eltávolítva a parancsjelölő, addig használhatók annak a karakternek a képességét (Persze az adott karakter használatakor). Ugyanez a kérdésem áll fenn a kalandkartyak aktiválása utánra (nyilván nem a recepteket gondolok, hanem pl van az a pajzsszerű valami, ami ha jól emlékszem+2 védelmet ad.) Ez kire vonatkozik, és meddig van érvényben? Köszönöm ha valaki segít. További jó játékot Mindenkinek!

  • veerzoltan80

    2023-04-19 10:56:44

    megjöttek a kiegészítők, már alig várjuk hogy újra az asztalra tegyük :) van az úgy mindenkéniél hogy beszippantja egy téma, hát mi most beszopódtunk rendesen :)

  • veerzoltan80

    2023-04-18 13:22:53

    hétvégén befejeztük az első kalandozásunkat a tengeren. hárman játszottunk összesen három alkalommal nagyjából 8-9 órát. 12 totemet találtunk meg a kaland alatt és a végén felébresztettük a csávókat, amihez 8 is elég lett volna. a hectacron a játék végén meglepően hamar taccsra lett téve pedig addig sok bajunk volt a harci hatékonysággal. egy embert - laurent - vesztettünk el a legvégén, illetve talán 3 alkalommal futottunk bele, hogy 0-ra került valaki a csapatból életerő szempontjából.

    5-6 térképszeletet kóboroltunk végig nyugati déli végül északi rányba, ami a lehetségeseknek nincs a fele, tehát még rengeteg opció és felfedezni való van a játékban. mivel az alapjáték 50 totemet tartalmaz így ezeknek még a felét sem pecáztuk ki.

    a játék hangulata egészen remek és nagyon sokáig képes lekötni a résztvevőket. befejezési verzió is jópár van, a beszélgetésekből kiderült hogy meg is ölhetjük az isteneket, vagy hagyhatjuk a francba és a helyieknek dolgozhatunk stb. nem muszáj visszamenni nyújorkba. elképesztő mennyiségű döntést kell meghozni a játék során, gyakorlatilag mindenkinek minden körében kell hogy több dologban is határozzon ami aztén az egész legénység tevékenységét befolyásolja. szuperül működik ez a fajta játékmechanika, hiába nem te vagy a kapi, ha harc van azért ott kell lenni - márpedig van bőven.

    egyáltalán nem könnyű a játék, aki rendesen csinálja és nem bundázza meg az idelapozzodalapozz részt vagy a próbákat - aki azt állítja hogy sosem hagyta ott az ujját KJK könyvben mikor máshova kellett lapozni és nem volt biztos a döntésben az festi magát :) - annak lesz bőven nehézség és meglepetés a kalandok során.

    hogy ne legyen teljesen ingermentes az újrajátszás már úton van a két kiegészítő, amikor megjönnek akkor ismét nekiveselkedünk. és azt hiszem még jópárszor majd.

  • McMad

    2023-04-18 12:01:00

    Utólag nem lehet karaktert kapcsolni az utazáshoz (és más próbához sem). Ráadásul utazáshoz max 1 karaktert lehet rendelni.
    Van lehetőség utólag növelni az értéket bárki által KÉZBŐL eldobott bármennyi, Kézügyesség készségikonnal rendelkező képességkártyával, illetve parancsjelölő használatával ha van olyan kalandkártya, ami ad ezen a módon Kézügyességet. (Kiegészítés: Sz.k. 13. oldal - Utazás). Ez egyébként más próbák esetén is így működik.

  • haerhtc

    2023-04-18 11:37:07

    Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, ha tegyük fel utazok és szeretném egyel növelni a sorsértéket a húzás után, azt megtehetem úgy, hogy mondjuk Mac-re teszek egy parancsjelölőt ezáltal a képessége miatt plusz 1-et hozzáadhatok a húzás sorsértékéhez úgy is, hogy Mac-et nem használtam az utazás során? Így nyilván fáradtságjelölőt sem raktam rá....

    Vagy ilyen esetekben nem használható a hasonló képességeik a karaktereknek?

  • ryuk669

    2023-04-17 04:37:27

    Én múltkor rááldoztam 2-3 órát a szabálykönyvre és szóló módban rengeteg kis utalás van ami felett könnyebb átsiklani a játék során, ugyhogy esetleg érdemes kiírni az egyszeri említésszinten tartott szabályrészleteket. Bár a többjátékos módhoz az útmutató is teljesen jó, de ha könnyebbséget jelent, én ajánlom hogy készits rövid segédkártyát. Kényelmesebb mint visszakeresgetni a 40 oldalas szabálykönyvben.

  • haerhtc

    2023-04-17 00:53:14

    Nagyon szépen köszönöm a válaszod! Világos és érthető volt! :)

  • McMad

    2023-04-17 00:24:05

    Tudtommal csak akkor gyógyul fel a legénység (vagy a hajó) maximumra automatikusan ha 0-ra csökken a teljes legénység életereje (vagy a hajó összes sebzésjelölője felkerül). Ilyenkor a legközelebbi kikötőbe sodródik a hajó + lekerül minden fáradtságjelölő a karakterekről, ha a karakterek lettek mind harcképtelenek (Sz.k. 28. oldal - Vereség).
    Ez igaz az eseménypakli kifogyásakor bekövetkező történetrész Kudarca esetén is. Siker esetén simán megy tovább a játék az új eseménypaklival, a bekapott sérülésekkel/fáradtságokkal, hajósérülésekkel.
    Az eseménypaklit nem kevered újra - a kimaradtakból kell az újat összeállítani úgy, ahogy az első paklit kellett.
    Kövesd a Történetkönyv Eseménypakli kifogyásakor bekövetkező történetrészének leírását.

    Próbáknál a KÉZBEN TARTOTT, próbához kapcsolódó készségű kártyák eldobásával kapsz pluszt (Sz.k. 19. old., 3. pont) - ezt bárki - akár más körében - megteheti, ehhez nem kell parancsjelölőt sem felhasználni.
    A felszerelt képességkártyák eldobása csak a fegyver sebzését növeli harcban (ha egyezik az eldobott kártya készsége a kártyatulajdonos karakter fegyverének sebzésénél feltüntetett készségikonnal - Sz.k. 22. old. szövegdoboz jobbra-alul).
    A felszerelt képességkártyákat a rajtuk lévő leírás használata miatt általában nem kell eldobni (csak ha a leírás ezt kéri) - 1x-i, folyamatos, vagy parancsjelölővel aktiválható hatásuk van, de a készség ikonjuk pl. mindig folyamatos (ahogy a karaktertáblák készségei is).

  • haerhtc

    2023-04-16 23:00:56

    Sziasztok! Én is pár napja játszom a játékot, nagyon tetszik egyébként. A 63-as pont hibát én is észre vettem a mesélő füzetben. Illetve néha van pár apróság ami nem teljesen egyértelmű a szabályban. Azt szeretném kérdezni tőletek spoiler mentesen, hogy amikor elfogytak az eseménykártyák először és másodszor is és újra kell keverni ott a paklit, akkor mindenképpen megyógyithatom a friss új körre az összes karaktert? Vagy nem minden esetben?

    Továbbá ha felhasználok egy felszerelt képességkártyát, akkor csak akkor kell eldobjam ha a készségként használom a próbán ugye? Ha a leírt tulajdonságát használom és nincs oda írva, hogy dobjam el, akkor rajta maradhat a karakteren?

    Köszönöm a segítséget, örülök, hogy rátaláltam erre a kis "fórumra"! Jó játékot mindenkinek!

  • McMad

    2023-04-16 10:32:24

    Az 1-1 képességkártya és Parancstoken húzás benne van az Útmutatóban (9. oldal - alul) és a Szabálykönyvben, az 5. oldalon (11. pont).
    Viszont pl. könnyen kimaradhat az, hogy az 1. és 2. küldetést is mindig, minden nekifutáshoz megkapja a csapat attól függetlenül, hogy a bevezetőt nem kell lejátszani már többször.
    Kieg.: A Bevezetőfüzetben (12. oldal) és a Szabálykönyvben (13. oldal) le van írva, hogy ha belépsz egy veszélyes térségbe utazás során, akkor vagy próbát "dobsz" (sikertelenség esetén sérülsz), vagy fixen sérülsz. Tehát nem kerülöd ki távolabbra utazás során - így logikus, ahogy te is írtad. ;)
    Az ANGOL verzióhoz készült Errata (ennek zöme javítva lett a magyar kiadásban - lásd lejjebb), Survival tips és FAQ itt érhető el.

  • th1rt3en

    2023-04-16 00:43:40

    Tegnap nekem is összejött az első játék, haverok nélkül nem akartam kipróbálni.
    Észrevételek: - Az útmutatóba nincs benne, de d3meeples videójábán és az két oldalas összefoglalóban is szerepel, hogy mindenki húzzon egy képességkártyát és egy parancsjelölőt a játék elején.
    - Ami nincs megadva, hogy a veszélyes területen ha áthaladunk, akkor is kell-e sorshúzás, ha belegondolok igen logikus, de konkrétum nincs leírva, csak ha ott tartózkodunk.
    - Ha a kimerülés jelölőt el kell távolítani, akkor a 2-es szint egyesre vált, mi könnyítésnek levettük a 2. szintűt is. Mivel röviden úgy van megfogalmazva, hogy távolítsd el a kimerültségjelölőt, így akár teljesen is el lehetne (mi csak forgattuk nem tettünk fel kettőt, kettővel már más lenne a helyzet).
    - 63-as küldetésre találtam eddig én is egy hibát.
    Összefoglalva 6 óra alatt nem jutottunk el a játék harmadáig, 2 kör még lett volna, nagyon hosszú és nagyon jó. A baj az hogy folytathatom solo-ba, mert ez nem az a társas amit 1,5-2 havonta találkozó barátokkal piálás mellett sűrűn elő fog kerülni, de mindenki élvezte. A harc kicsit félelmetes, de ha logikusan összerakjuk 2 kör alatt leverhetők a szörnyek, csak első ránézésre tűnnek soknak. A szabályrendszer se túl bonyolult, inkább összetett. A játék maga egy nyilt világú single playerre hasonlít, aminek van értelme többször nekiállni (pl.: Fallout).

    McMad-nek válasz, igen megtaláltam, de a jutalmakhoz írták volna akkor én se siklok át felette az olvasásnál, köszi. :)

  • ryuk669

    2023-04-14 18:34:45

    Nekem jelenleg a kipakolás résznél csak az kavart be, hogy a kezdő 4 kalandkártyát a piackártyák paklijában találtam és a hátlapjuk is a piackártyákéval egyező. ( ez csak egy apróság ami valoszínűleg azért készült így, hogy a játékosok ne túrjak át a kalandkártyakat ezeket keresve, bár szerintem ha annak elejére lettek volna betéve, akkor se kellett volna átturni...igy viszont a keresés közben valamelyest megis sikerült abba is beletekinteni. :'D) na mindegy...olvastam a szabályt, de az elejében nem utaltak erre, gondoltam a többieknek ezzel ne legyen már gondja.

    Mellesleg solo módban borzasztó nagy asztalképet kell áttekinteni és a karakterkártyak közt se árt ha szellős a hely a hozzájuk betűzhető képességkártyák miatt. Amúgy szép az asztalkép és az elemek is minőségiek.

  • McMad

    2023-04-14 11:08:00

    Egy gyors hibajegyzéket összedobtam az angol erratával összevetve (a zömét javították a magyar kiadásban):

    Történetkönyv:
    58. - Ez a hely községként/városként kezelendő, azaz 1 felfedezés akcióért minden opció használható 1x. /Megjegyzésem: Annak ellenére, hogy nincs helységnév a fejezet alatt - utólag betett opciónak tűnik.... :X/
    58.1 - Bekerül egy D opció: "Nem licitálsz (Lapozz az 58-hoz)".
    /Megjegyzésem: Tehát van lehetőség szabályszerűen elállni a vételi szándéktól még ha ezért is lapoztál ide, de kiderül pl., hogy nincs elég pénzed - vagy csak józan paraszti ésszel visszalépsz az előző opcióra... :X/
    63. - A C opciónál a 63.3-ra kell lapozni. /Megjegyzés: Ez az elgépelés a magyar verzióban van csak./
    82.4 - A végén a 82.6-ra kell lapozni.

    Szabálykönyv:
    Az angol kiadás egy régebbi (kickstarter?) verziójához készült az eredeti szabálykönyv. A magyar verzióban az angol errata hibákat javították, a példaképeket a játékbeli aktuális (az angollal megegyező) magyar feliratú verziójukra cserélték. Sajnos a képekhez tartozó szövegeket nem (ezek nem is voltak erratázva az angol verzióban).
    Ebből kifolyólag a képek a mérvadóak eltérés esetén (pl. a kutya 1-et adhat hozzá valamelyik kiválasztott tételhez).
    23. oldalon a Csontvázharcos koponyája 2 sebzést bír el (a régi verzióban minden részének 1 élete volt), tehát 2 sebzéssel vagy csak a koponyára kerülne jelölő, vagy 1-1 db két másik helyre/testrészre.
    Az eredménylapnak megfelelően oldódnak fel új kártyák és nem a példa szerint.
    Angol errata fontosabb, máshol nem szereplő kiegészítései: Az induló 4 Kalandkártya a Piacpakliban található. Az Ereklyék bármikor eladhatók 2 pénzért. A méreg nem sebez tovább, ha a mérgezett elveszíti az összes életét.
    A játék dobozán (az angol dobozzal megegyezően) a játékosszámnak 2-4 van megadva, pedig 1-4 kellene, hogy szerepeljen rajta.

    Keg.: Ha valaki talál még valamit az feltétlen jelezze, hogy minél többünknek legyen gördülékeny a játékélmény. :)

  • SirSzabi

    2023-04-06 20:10:47

    Köszönöm szépen kimerítő válaszod :) Jó játékot kivánok.

  • McMad

    2023-04-06 18:16:38

    Egyik sem szükséges elem.
    /Ettől én még megvettem, mert csomagban kedvezőbb volt az ár + minden érdekel ebben a zsánerben-játékban + / A romlás hullámai hoz még egy KB. +30-35%-nyi történetet. Kapsz még vele új eseményeket és tárgyakat (ezeket lehet vegyíteni is az alapjátékkal növelve a változatosságot), totemeket (+19), befejezéseket (szerintem ezzel együtt van 13 féle) és persze új szörnyeket, ami a kieghez kell csak. Behoz egy új játékmódot, ami egyfajta "kihíváspaklin" keresztül teszi próbára a csapatot állítható nehézséggel, játékidővel (a történetkönyv nem játszik benne szerepet) - ezt sokan felesleges plusznak tartják, de szerintem nem rossz gondolat.
    A Kazamaták extra kihívást tudnak jelenteni (és kissé eltérő szabályokkal működnek), inkább az egy-egy nekifutás játékidejét/nehézségét növelni akaró játékosoknak ajánlható. Hoz 6 új totemet.
    Érzésem szerint a kiegek árfekvése jól lett belőve - kb. annyi pluszt jelentenek, mint amekkora az áruk az alapjátékéhoz képest (nem jobb lesz tőlük a játék, "csak" több.... objektíve. Szubjektíve jelen esetben a több jobb. :D Méééég! A Distant skies-t és a Mac's journal-t is várom, de ez utóbbi tényleg szinte csak színesítő cucc. :X).
    A megvétel időzítése.... Hm... Nehéz téma. Mindkét kieget inkább előbb venném meg, mint hogy ki lenne játszva a játék. Szerintem ha valaki túl van már 1-2 nekifutáson, AKKOR érdemes elgondolkodni ezeken a kiegeken (szeretné-e bővíteni az élményt, vagy kb. elég lesz amit az alap még tud).

    Megjegyzés: az Eredménylapon 4 totem "(kiegészítő)" kieg-meghatározást kapott. Az angol adatlap szerint ezek is A Romlás hullámai-ban vannak.

  • SirSzabi

    2023-04-06 12:56:29

    Sziasztok, a kiegészítőkről tudtok valamit?

    Érdemes-e megvenni valamelyiket és ha igen , mikor vegyem meg? Egyből kiegészítővel kezdjük a játékot vagy végigjátszás után? :)

  • ryuk669

    2023-04-05 16:48:28

    Nem véletlen szerettem bele. Köszönet a hosszú és nagyon jól megfogalmazott leírasért, meg a tippekért. Húsvét után még lesz pár szabadnapom, arra terveztem a nagy nekiülest. Remélem sikerül is, ha lesz kezdőként bármilyen észrevételem amit megosztanék a már általad leirtak mellett, természetesen nem tartom magamban. :D Jelenleg úgyis csak szólóban próbálom ki.

    Mellesleg a szellemlovas tényleg gyors ...vasárnap este adtam le a rendelést...kedden már küldték. :'D

  • McMad

    2023-04-05 16:39:04

    :) Lányom (16) Sz.I. játék közben: "Apa, meg van még az a lapozgatós könyved?"
    Kb. 5 éve mutattam meg gyerekeimnek egy KJK könyvet... Le is csapott játék után mind az 5 megmaradt darabomra, hogy addig se maradjon hasonló élmény nélkük, amíg újra neki tudunk ülni egy hosszabb Sz.I. partinak. ;) :X

  • veerzoltan80

    2023-04-05 16:01:13

    Rendkívül gyors volt a szellemlovas csapata, már itt is van a cucc, az oktató küldik hamar meg is néztük. Mivel nagy KJK rajongó voltam fiatalon asszem nekem ez igencsak ülni fog. 😁

  • veerzoltan80

    2023-04-04 00:26:52

    köszönöm szépen, le is adtam a szellemlovasnak a rendelést, remélem még a nyúl előtt ideér :)

  • McMad

    2023-04-03 21:49:37

    Hm... Nem a legjobbtól/legtapasztaltabbtól kérdezed. CSAK mások álláspontján/tapasztalatán keresztül tudok válaszolni (sok van: YT, BGG, stb.). FELTÉTLEN javítson ki bárki, aki másképp látja/tapasztalta, mert ez fontos téma.
    Első nekifutásra, tapasztalat nélkül az ALAP játék kb. 9-12%-át lehet felfedezni. Tapasztalattal kb. 15-20%-át.
    /Egy maximalista állítólag 1 menettel szuperoptimalizált/megtervezett útvonallal (solo játékkal darabokra tesztelte) 13 db totemet szedett össze.... az alapjátékban lévő 50-ből./
    A történet úgy van kitalálva, hogy "megmagyarázódik" miért fut neki a csapat újra és újra.
    Az egyik csavar a történetben már az első/induló atlaszoldalon el van helyezve ezzel kapcsolatban.
    Ha a játék, játékélmény megragad, akkor esélyes hogy enélkül is nekivágnál újra csupán a felfedezésvágytól hajtva.
    Az open world jelleg miatt bármerre elindulhatsz, de minél messzebb merészkedsz annál veszélyesebb vizeken fogsz járni, ami azért kéri a játéktapasztalatot. Az, hogy mindig kb. a 0-ról kezded csak látszólag "unalmas".
    13(!!!) eltérő befejezés érhető el a játékban, amelyek elérése az összegyűjthető megtalált totemek mennyiségével összeadódva további lehetőségeket adnak a kezedbe új kártyák feloldásán keresztül.
    Legacy jelleg.... Nem olyan.... jellemzően, szerintem. Játékelem nem rombolódik, vagy.....
    ---------- SPOILER(?) -----------
    Nem tudom mennyire az, mert még egy BGG-s fórumcsoport is nyílt erre a témára....
    Szóóóóóval.... A feloldható kártyák új, OPCIONÁLIS szabályokat, játékelemeket hoznak be, amik zömmel megtámogatják a felfedezést a távolabbi vizeken.
    A BGG-n van egy riport Laukat-al, a szerzővel, aki megemlíti, hogy (szerinte) a legérdekesebb kalandok a világtérkép legeldugottabb, szélső részein vannak... :X

    Lényeg a lényeg: 1x "végigrohanva" a játékon elérve egy befejezést (10-20 óra) még BŐVEN hagy maga után kérdéseket és lehetőségeket, felfedezni valót a játék. ;)

    Kiegészítés: BGG-s fórumbejegyzések alapján pontosítottam a kijátszhatósági százalékokon.

  • veerzoltan80

    2023-04-03 20:46:56

    engem az érdekelne - ilyen árú játéknál azért nem mellékes - hogy mennyire legacy jellegű? van-e újrajátszhatóság a dologban?

A Szunnyadó istenek társasjáték és kiegészítői (7)

Részletes adatok

Részletek

  • Játékidő:  1 - 20 óra
  • Játékosok:  1 - 4
  • Ajánlott életkor:  13+
  • Nyelvfüggőség:  Nyelvfüggő
  • Komplexitás:  Közepesen összetett
  • Tervező:  Ryan Laukat
  • Illusztrátor:  Ryan Laukat
  • Kiadók:  dV Giochi, Conclave Editora, Red Raven Games, REXhry, Schwerkraft-Verlag, Keep Exploring Games, Maldito Games, Lucky Duck Games, Lavka Games, Banana Games, Reflexshop Kft, Lotus Frog Games, rigoler (リゴレ), Games7Days
  • Elérhető nyelvek:  cseh, kínai, holland, angol, francia, német, magyar, olasz, japán, Korean, lengyel, portugál, orosz, spanyol, ukrán

Alternatív nevei


Kiadások

  • English retail edition
    • Kiadás éve: 2021
    • Nyelv: angol
    • Méretek: 29.8 cm x 29.8 cm x 10.8 cm
    • Súly: 3.6 kg
  • Ukrainian edition
    • Kiadás éve: 2021
    • Nyelv: ukrán
  • Chinese edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: kínai
  • Dutch edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: holland
    • Méretek: 25.4 cm x 25.4 cm x 7.6 cm
  • French edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: francia
    • Méretek: 29.8 cm x 29.8 cm x 10.8 cm
    • Súly: 2.3 kg
  • German edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: német
  • Hungarian Edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: magyar
  • Italian edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: olasz
  • Korean edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: Korean
  • Russian edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: orosz
  • Spanish edition
    • Kiadás éve: 2022
    • Nyelv: spanyol
  • Czech edition
    • Kiadás éve: 2023
    • Nyelv: cseh
    • Méretek: 29.8 cm x 30.8 cm x 11 cm
    • Súly: 3.8 kg
  • English Gamefound edition
    • Kiadás éve: 2023
    • Nyelv: angol
    • Méretek: 29.7 cm x 30.5 cm x 10.8 cm
    • Súly: 3.6 kg
  • Japanese edition
    • Kiadás éve: 2023
    • Nyelv: japán
    • Méretek: 30 cm x 30 cm x 11 cm
  • Polish edition
    • Kiadás éve: 2023
    • Nyelv: lengyel
  • Portuguese edition
    • Kiadás éve: 2023
    • Nyelv: portugál

Hasonló játékok

Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Szunnyadó istenek társasjátékhoz