A Homályrév: Az oroszlánfalka egy összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 30 - 120 perc is lehet. A játék több, összesen 4 díjat és jelölést is kapott 2020-ban. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 14 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a...
A Homályrév: Az oroszlánfalka egy összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 30 - 120 perc is lehet. A játék több, összesen 4 díjat és jelölést is kapott 2020-ban. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 14 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a kampány/harci kártya vezérelt, az egyidejű akciók, a hatszög-rács és a pakli tervezés mechanizmusokra.
Győzd le a szörnyeket a Homályrév önálló, 25 történetből álló kampányában.
Légy az egyik leghírhedtebb kalandozócsapat, az Oroszlánfalka tagja, és élj át felejthetetlen kalandokat ebben az isten háta mögötti városban. Amikor egy sötét erőkkel paktáló titkos társaság egyesével rabolja el a város szegényeit, rátok hárul a feladat, hogy utánajárjatok a dolognak… már ha eleget fizetnek érte.
A Homályrév: Az Oroszlánfalka egy kooperatív társasjáték taktikus harci elemekkel, aminek egy egyedi, folyamatosan változó világ ad otthont. Harcedzett kalandozókat játszotok és vállvetve kell küzdenetek egy kihívásokkal teli küldetéssorozaton át, ami döntéseitek nyomán formálódik.
A küldetések során egy letisztult harcrendszer segítségével, kockák nélkül nézhettek szembe a játék által irányított ellenfelek hordáival, akik ellen egy jól kiválasztott és időzített képesség bevetése elengedhetetlen a sikerhez.
Ez egy különálló, önmagában játszható kaland, amely a Homályrév eseményei előtti időkbe kalauzolja a játékosokat. A játék négy új karaktert tartalmaz – Valrath Red Guard (tank, tömegvezérlés), Inox Hatchet (távolsági sebzés), Human Voidwarden (támogatás, elmekontroll) és Quatryl Demolitionist (közelharci sebzés, akadálymanipuláció) –, amelyek akár az eredeti Homályrév játékban is használhatók.
A játék 16 szörnytípust is tartalmaz (köztük hét új standard szörnyet és három új főnököt), valamint egy új kampányt 25 történettel, ahol a játékosokra hárul a feladat, hogy kivizsgálják a városon belüli rejtélyes eltűnéseket. Ez Vermlings műve lenne, vagy valami sokkal baljósabb történik?
Angol nyelvű ismertető
Kategória:
Fantasy, Felfedező, Kaland, Harc, Miniatűrök
Mechanizmus:
Váltakozó képességek, Kampány/Harci kártya vezérelt, Egyidejű akciók, Kooperatív, Hatszög-rács, Pakli tervezés, Rács mozgás, Megtervezett körök/akcók, Solitaire, Szcenárió / Küldetés / Kampány, STR-10 Legacy Game, Akció visszakeresése, Once-Per-Game Abilities, Critical Hits and Failures, Limitált kommunikáció, Line of Sight, Deck Construction, Multi-Use Cards
A társasjátékhoz MAGYAR bemutató videó is tartozik! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Ebben a játékban az együttműködés a cél. Nem egymást, hanem magát a játékot kell legyőznötök!
Csak személyesen itt: Budapest!
Tokeletes allapotban levo angol Gloomhaven: Jaws of the Lion elado. A matricak nagy resze felragasztva a terkepre, viszont konnyen lejonnek a fenyes tabla miatt, es ujra visszaragaszhatoak uj kampany alatt.
0 érdeklődő
Akár cserélném is! Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Budapest! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Néhány matrica felragasztva, ettől eltekintve makulátlan állapot
0 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Matrica sincs ragasztva, fullos. Simán csak nem játszunk vele. Az árban nincs benne a csomagküldés költsége.
1 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Miskolc! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Egyszer játszott, tökéletes állapotú és hiánytalan! Egyik matrica sem lett felragasztva! Személyesen is átvehető Miskolcon! Csere most nem érdekel!
1 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Budapest, XIV. Szigetszentmiklós! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Nagyon szép állapotban van, csak a figurák lettek igényesen kifestve, matricák se lettek használva újszerű
2 érdeklődő
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
JEM 2022 OKTÓBER
Tele volt az év jobbnál jobb társasokkal, válogattunk most néhányat a kedvenceinkből.
Ha szereted a jó sztorikat, és nem akarsz napokig játékszabályt bújni, ezeket a társasjátékokat érdemes kipróbálnod.
Közhely, de sajnos igaz: a vírus tavaly mindent megváltoztatott. Félő volt, hogy az emberi közelséget igénylő társasjátékok is bukva kullognak el a színről, azonban ennek az ellenkezője történt.
A Homályrév jó ideje stabilan őrzi első helyét a társasjátékok toplistáján a társasok IMDB-jének számító BoardgameGeeken, konkrétan azóta, hogy megjelent.
2024-11-27 11:53:49
Igen lehet, mivel kooperatív játékról van szó, így egyedül is viheted a hősöket.
2024-11-27 10:14:52
Lehet a küldetéseket változó létszámmal is vinni vagy ha elkezdtük pl ketten akkor úgy is kéne folytatni?
2023-06-27 13:48:34
Ez a játék nem való mindenkinek. Pont. Ez nem egy Uno vagy egy Dixit amit 6, 36, és 66 éves is ugyanúgy szeret. (legalábbis nálunk :) ) Nálunk is, ahogy másfelé is nem mindenkinek jött be, és nyílván lehet játszani egyedül, ketten hárman is, a játék kiválóan alkalmazkodik. De ha közösen elkezdünk egy játékot akkor nem szívesen játszunk a többiek nélkül, amikor van olyan játék amit tudunk és szeretünk is a többiekkel játszani. Én mondjuk szívesen játszom egyedül is, de hiányzik belőle a "fűszer" ahogy vérre menő csata folyik hogy ki éri el a pénzjelölőt vagy a ládát előbb. :) Vagy ahogy egymást győzködjük, hogy ki dobjunk be a folyóba az aktuális Városi küldetésnél.
Most épp azon gondolkodom, hogyan lehetne "Onlineosítani" (van pár ötletem) a játékot hogy az ország (világ?) másik feléről is össze tudjak egy partit gereblyézni. Szóval ha lennél az Oroszlánfalka tagja, de kihalt mellőled a partid, vagy nem is volt de szeretnéd kipróbálni a játékot, dobj egy üzenetet, és ha összejön egy csapatra való játékos akkor megnézzük megtudjuk-e a technikát oldani. (Kerestem a Fórumon LFG topicot de nem találtam, lehet hogy csak én vagyok figyelmetlen, sorry :) )
2023-06-27 13:48:09
A tokenek, jelzők jó minőségű, vastag kartonból vannak, többen panaszkodtak hogy nehéz kinyomkodni (szerintem pont ezért), de nekem nem volt vele különösebb problémám. Pár (főleg gyakrabban használt) tokennél levált a használat során a nyomat hordozóról, de simán visszaragatottam. Pozitív a szándék, hogy a játékosok karakterei nem kartonfigurák, hanem rendes fizikai 3D-s figurák, de a részletességgel és minőséggel nem mindegyiknél vagyok elégedetett. Nyomtattam már miniket, és kevés tapasztalattal, profi gép nélkül is csináltam már jobbat némelyiknél, de pár szár forintért Kínából is lehet figurákat beszerezni elég szépeket. Persze minden hibájával egy 3D mini még így is szebb, mint egy 2D karton. :)
Én nem vagyok sznob abban kérdésben, hogy filmeket/játékokat csak angolul vagyok hajladó nézni/játszani. Sőt! A közel passzív angol tudásommal :), jobban szeretem mindenből a magyar nyelvűt. Asztali játékból is majdnem csak magyar nyelvűek vannak. Ennél a játéknál elgondolkodtam, hogy nyelvtanulás / gyakorlás szempontjából jobb lenne az angol, de végül hogy elkerüljük a fordítási félreértéseket maradtam a magyarnál. Összeségében a szabályokat és történetet is egyszerűbb megérteni az anyanyelvünkön, viszont sajnos több kisebb, és pár komolyabb hiba is belekerült a fordításba. Csak egy példa: Van a Fejszésnek egy olyan kombója ami nagyon erősnek tűnt, de mivel nem tiltotta semmi, úgy játszottam pár játékban. De csak zavart hogy, "ezt tényleg lehet így?" Ezért utánanéztem külföldi fórumokon, és kiderült az angol verzió sem teljesen egyértelmű, de a magyarból kifejezetten hiányzik egy fél mondat a Fejszés legfontosabb kártyájának szövegéből, ami miatt totál félreérthető a működése némely másik kártyával.
2023-06-27 13:47:51
Idő és helyigény. A játék előkészítése és utána az adminisztráció, valamint az elpakolás első pár alkalommal valóban rengeteg időt vesz el, de ahogy később belejön az ember ez jelentősen csökkenthető. Sajnos nem találtam olyan appot ami valóban hasznos, így számomra maradt a papíros adminisztráció. Egy rendező is sokat tud segíteni, de neten elég drágán találtam, úgyhogy én házilag barkácsoltam egyet, hogy rendesen le lehessen zárni a dobozt. :)
Legacy-jelleg. Én magam sem szeretem "tökretenni" a játékokat, ezért nyomtattam külön térképet, és matricát (a srácok élvezték kivágni és feragasztgatni), és csináltam külön karakterlapokat is.
Tudnám még sorolni, hogy a játék "hibái" miért erények valójában, de szeretnék rátérni a játék tényleges hibáira, mert bármennyire is elfogult vagyok, bizony vannak. A kibontás után egy segédlet segít eligazodni, hogy mit hogyan és hova kell pakolni. Amikor a szörnyek akció pakliját kibontottam szembesültem vele több kártya is fura, fel volt hólyagosodva, elvált az előoldal a hátoldaltól, arra tippeltem hogy víz érhette. Felvettem a kapcsolatot a kiadóval (Gémklub), ahol azonnal válaszoltak, készségesen segítettek, nagyon kedvesek, jófejek voltak. Ki is cserélték a kérdéses lapokat. (10/10 és pacsi nekik innen is) Sajnos azóta többnél is feltűnt a jelenség, nem vagyok nyomdaiparban járatos de most az a megérzésem, hogy az elő és hátlapot külön nyomtatják, és aztán ragasztják össze, de a ragasztó nem megfelelő. A többi kártyánál nem tapasztaltam a jelenséget csak a szörnyek akció kártyáinál.
2023-06-27 13:47:23
Valaki írta, hogy még csak a 3. mapon vannak, de ő volt az egyetlen aki nem merült ki a csapatból. Ez normális, nem rontottatok el semmit. :) Az első két küldetés sokkal könnyebb, rövidebb, a harmadik az első ami hosszban kezd hasonlítani a normál játékokhoz. Ráadásul itt még nem is a teljes lapkészletetekkel játszotok, hanem "csak" 8 lappal, sokkal könnyebben merültök ki ha ugyanolyan tempóban burn-ölitek a kártyákat mint korábban. Azzal is először lehet szembesülni ezen a pályán, hogy ha a gyengébb támadó lapjaitokat dobjátok el, (amiken általában alsó felén a jobb mozgások vannak), akkor a pálya közepe/vége felé alig tudsz mozogni. A kártya-managementet ugyanúgy meg kell tanulni, és ugyanolyan része a stratégiának, mint maguknak a kártyáknak a képességei.
Nehéz. Valóban nem egyszerű játék, de nem lehetetlen megérteni. A tutorial (első 5 küldetés) nagyon jól, kisebb lépésekben tanítja meg a játékot. Nekünk a kezdőpartiban voltak apukák a 11-12 éves srácokkal, közösen irányítva egy-egy karaktert. A harmadik map végére az egyik fiatal már önállóan vitte a Vörös Gárdistát. :) De az való igaz, hogy még rutinos játékosként is be lehet nézni dolgokat, pl néha még nekem is sikerül 2 felső képességet kiválasztani, és a körömben jövök rá, hogy az úgy nem lesz jó, ahogy kitaláltam. :) A szörnyekkel való lépésbe is bele kell rázódni, nem mindig az történik ami a "logikus" lenne.
2023-06-27 13:47:04
Nekem hamar nagy kedvencem lett a játék. Sajnos a csapat akivel kezdtük kikopott mellőlem, de én soloban többször végigjátszottam, és jelenleg is tart egy kampányom. Több hozzászólásban olvastam, hogy nagy a random faktor, és talán jobb lenne a támadás módosító (TM) kártyák nélkül. Szerintem egy kis bizonytalanság sosem baj. Pl egy asztali RPGnél sem talál az ütésed minden alkalommal, és néha többet, néha kevesebbet sebzel. Rádásul itt a karakterfejlődés része, az hogy egyre jobb leszel . Kezdetben 20 TM lapod van, ~1/3 jó, ~1/3 rossz, ~1/3 semleges, de később ez jelentősen változik! A mostani játékomban pl a Rombolómnak 12 lapos a paklija van amiból 1 nullázó, egy -1, az összes többi +1 vagy jobb. Mivel a támadásai kb. felét előnyből tudom leadni, ezért leginkább azon kell izgulni, hogy +1 v +2 lesz a módosító esetleg jön-e valami hasznos elemi erő. :) Persze néha így is beüt a krach és a guta üt meg amikor az 1HP-s szörnyre bejön egy duplázó, vagy két fordulón át tervezett, Chuck Norrist megölő dmgre épp egy nullázó. A random faktort szerintem az is jelentősen csökkenti, hogy minden kártyád a kezedben van, és csak rajtad múlik milyen ritmusban játszod ki őket, és mikor égeted el az "ultijaidat".
A másik nagy con amit olvastam, hogy egysíkúak a küldetések és a sztori sem túl szövevényes. Alapvetően ez egy hack &slash / dungeon crawler asztali változata. Az való igaz, hogy legtöbb küldetésben szörnyeket kell ölni, ( hát jah ez nem ilyen virágöntözős, piacon eladós játék :) ), de azért általában van valami csavar. Pár küldi pedig kifejezetten trükkös és érdekes (pl a Fejszés spec küldetése). Sztori is akad, és szerintem fel is lehet még dobni, ha van egy Kalandmester vénájú játékos :) Plusz vannak Városi esemény kártyák is, amik nagyon jó lehetőséget adnak egy kis szerepjátékra, játékosok közötti interakcióra.
2023-05-22 12:14:37
Lehet, ugyanakkor jól elszórakozunk vele, a gyerekeknek tetszik történet-vezérelt játék. Engem zavar inkább, hogy nem kiszámítható.
2023-05-22 11:33:58
Ez egy ameri típusú játék, ehhez hozzá tartozik a szerencsefaktor. Szerintem pont ez adja a játék lényegét. A hagyományos RPG-k kockákat használnak, ez a játék kártyákat, de a lényege ugyanaz. Ha kihagynád a támadásmódosítókat, nem lenne értelme a játéknak, mert minden túl kiszámítható lenne, odalépek a szörnyhöz, lenyomok neki mondjuk x-et, aztán a csapattársam is és már vége is. Emellett ha minden számítható lenne, nem lenne semmi kockázat: előre tudnám, megéri-e pl. közel menni egy szörnyhöz...
Ha a szerencse és ez a fajta kiszámíthatatlanság nem jön be, akkor lehet, hogy ez nem a te játékod, de lehet, hogy egyáltalán az ameri nem a te világod.
2023-05-22 11:08:27
Támadásérték-módosító kártyák nélkül elvész a karakterfejlesztés egyik legfőbb vonzereje: módosítani a paklidat. Biztos lehet nélküle játszani vele de szerintem hozzáad a játékélményhez: amikor a minden extrával felturbózott támadásodra kihúzod a nullázó lapot vagy amikor a kb. esélytelen utolsó lapos támadásodra kapsz egy kétszeres szorzót és megnyered a küldetést. Talán könnyebb és jobban számolhatóbb nélküle.... Nekem inkább az elemek mozgatásával/ kihasználásával van inkább gondom, nagyon-nagyon ritka, hogy ki tudom használni őket és ahhoz képest elég sok 'adminisztrációt' rak bele a játékba.
2023-05-22 10:53:53
Valaki játszotta már a támadásérték-módosító kártyák nélkül? Ez az első ilyen játékunk és biztos túl eurós vagyok ehhez, de nem igazán értem miért nem lehet simán annyival támadni, amennyi az általunk kiválasztott és kijátszott kártyán van. (Értem a buzdítás, összezavarás, átok stb szerepét, de ezzel együtt sok szerencsefaktort tesz bele a nullázóval és a kétszerezővel.)
2023-02-21 07:22:10
Nem tudom, milyen szabályra gondoltál, ami felesleges? Szerintem az összes szabálynak megvan a helye ebben a játékban, ráadásul az első öt küldetésben fokozatosan vezet be a szabályokba, nem kell a kezdés előtt hosszasan tanulni őket. A túl sok statisztikát sem értem, igazából távolságokra, támadó értékre, védelemre, elemi erőkre kell figyelni. A "csilli-villi túldíszített kártyák" alatt a keretet érted a szöveg körül? Mert én azt nem érezném túldíszítésnek, sőt, más játékokhoz képest elég szegényes, ez abszolút nem akadályoz a tanulásban. Ráadásul nem sok mindent kell tanulni a kártyákról: mindegyiken egy szám és két képesség van, amik nagyrésze mozgás vagy támadás. A karakterfejlődést pedig valahogy vezetni kell a küldetések között, ahogy Peti1212 írta, használhatsz applikációt is, ha zavar a ceruza. Ami pedig a "térképen végigfut, szörnyeket lecsap, kincseket felkap" taktikát illeti: talán az első pár küldetésben működik, később azonban ennél összetettebb a játék. A Heroquest-el még nem játszottam, de az is, akárcsak az oroszlánfalka a klasszikus szerepjátékokra épül, csak jobban leegyszerűsíti azokat, ráadásul ott ha jól olvastam, kell egy "mesélő" is, amit az oroszlánfalka kiiktatott.
2023-02-21 05:25:28
Milyen újításra, vagy fejlestésre gondolsz? Legyen applikáció vezérelt, vagy teljesen automatizált? Szerintem nem kellene, a szabályokat ha játszva megtanulod, akkor játék közben nem kell a címjegyzéket fellapoznod állandóan. Az írogatás játékonként sem vesz el sok időt, sőt ez is csak plusz ad a valódi játékélményhez. De vannak erre már több apllikáció is ennek a problémának a könnyítésére. Én azt gondolom inkább, hogy nem ez a te játékod.
2023-02-20 21:12:12
A valódi újitás a kalandfüzetben található küldetés játékpályák. Érdekes és egyedi koncepció a kártyás aktiválás és a dobókocka elhagyása, EZ a része is tetszik a játéknak. A sok felesleges szabály és túl sok statisztika amit figyelni kell viszont nem. Most őszintén, a Heroquest ezt egyszerűbben megoldotta 30 évvel ezelőtt. Amikor a karater mappában megtaláltam a ceruzával vezethető karakterlapot bevallom elmosolyodtam, "nocsak, hát valami helyett nem tudtak újjat kitalálni" mondtam. Sajnos ez a játék is beleesik a modern társasjátékok design csapdájába, az alkotók úgy gondolták a csilli-villi túldiszitett kártyák majd elvakitják a játékoskat. Csak éppen igy nehezebb a tanulási folyamat. Valamint tényleg túl sok (kártya)jelet és változót kell észbe tartani ami miatt csökken a játékélmény. Amikor viszont bemagolod az összes szabályt és mindenre figyelsz, a játék már csak kicsit nyújt részletesebb, izgalmasabb játékot mint az előbb emlitett Heroquest. A profi játékosoknak nem változott a taktikája egyik játékban sem: térképen végigfut, szörnyeket lecsap, kincseket felkap. Homályrév: Oroszlánfalka osztályzat: 3/5.
2023-01-08 17:09:12
Ha alapjátékként a Homályrévre gondolsz, akkor ez annak az egyszerűsített, rövidebb formája. Történetében pedig annak az "előzménye". Ebben 25, a nagyban 95 küldetés (és számtalan random küldetés) van, ebben 4 karakter, a nagyban 17 karakter...
Ez egy történetvezérelt legacy típusú játék, tehát elvileg egyszer lehet végigjátszani, folyamatosan alakul a történet, fejlődnek a karakterek, változnak a képességek stb. Persze van eltávolítható matrica készlet, és vissza lehet mindent rendezni, és újrajátszani, de az alaptörténet marad. Ez igazából egy kooperatív társasjátékba oltott szerepjáték, ahol nincs szükség mesélőre, a kockák helyett kártyák vannak stb.
Ha szereted a fantazy világot és a szerepjáték típusú játékokat, akkor valószínűleg tetszeni fog. Ha rászánod magad, mindenképpen ezt vedd meg előbb, mert ebben az első öt küldetés jól bevezet a játékmenetbe, a szabályokba stb. Ha ez tetszik, akkor valószínűleg meg fogod venni a nagyot is.
És hogy megéri-e az árát? Huszonezer forintért kapsz minimum ötven óra szórakozást. A nagy ötvenezer környékén megvehető és minimum kétszáz óra szórakozás. Ez ha jól számolom óránként 250 Ft.-...
Sokaknak az nem tetszik, hogy a küldetések nagy része arról szól, hogy "ölj meg minden ellenfelet" , de ez egy dungeon crawler játék, ezeknek ez a lényege. Ráadásul sokan szerintem nem tudják kellően beleélni magukat, illetve a kampányok közötti eseményeket (városlátogatás, városi események, térkép ragasztgatás, szintlépés stb.) nem élvezik.
2023-01-08 15:46:08
Sziasztok! Ezzel a játékkal kapcsolatban kérdeznék, hogy megéri a pénzért vagy hamar megunja az ember? Az alapjátékkal se játszottam még, de nem tervezem megvásáolni azt, mert szerintem nagyon drága. Szívesen fogadom a segítőkész kommenteket. Üdv mindenkinek.
2022-12-03 23:22:59
Délután 2órától kínoztuk az Oroszlánfalkát 3fővel, mivel szeretem az ameri típusú játékokat ezért nem tudok rosszat írni róla. 3. küldetésen vagyunk túl, de már itt is volt, hogy egyedül fejeztem be az adott fejezetet. Nagyon tetszik, ahogyan bevezet a játék szabályaiba az első 5 küldetés. Nem kezdőknek való játék az érződik. Holnap reggel folytatás
2022-10-10 14:51:49
Szerintem jól fogtok vele szórakozni; az elején, főleg, amikor még a kezdeti fejlődés szakaszában vagytok, és egyre-másra jönnek be az új rendszerek; a végére fullad inkább monotonitásba. Amolyan jó volt, de ennyi pont elég is volt érzéssel pakoltuk el. Ugyanakkor nem minden játék él meg 10+ alkalmat az asztalon.
Hasonló cipőben voltunk, én is örültem, hogy megkaptuk ajándékba, mielőtt beruháztunk volna a nagyba.
Valami komolyabb narratíva kiemelhette volna, de az inkább csak azt a célt szolgálta, hogy keretet adjon a "Kill all monsters" célkitűzésnek.
2022-10-10 08:12:41
Lebeszélni és csak magamat beszéltem le róla :), eszem ágában sincs bárki mást lebeszélni róla. Sőt, őszintén kívánom, hogy legalább olyan jó legyen a játék mint szeretnéd.
2022-10-10 07:57:33
Én még nem tudok róla nyilatkozni, hogy milyen játék. Nagyon szeretném, hogy jó legyen. Senkit nem szeretnék lebeszélni róla.
2022-10-10 07:49:56
Amikor megjelent a Homályrév, teljesen rá voltam pörögve, hogy kell, még akkor is, ha maximum játékos létszám 2 fő lett volna. Úgy voltam vele, hogy akár egyedül is végignyomom. Aztán eleinte nagyon drágának találtam, majd elfogyott az első kiadás. Nézegettem használtan, de amikor lett volna 1-1 jobb vétel mindig lemaradtam róla. Időközben megjelent a második kiadás, de az már még drágább volt, és meggyőztem magam, hogy az árából simán tudok venni 2-3-4-x db másik játékot amivel legalább a szokásos társaság is szívesebben játszik.
Amikor megjelent az Oroszlánfalka, én azt hittem kiegészítő, nem is nagyon olvastam utána, teljesen letettem a Homélyrév világról, de olvasva a kommenteket, úgy érzem jól tettem, valószínűleg, a Homélyrév, de még az Oroszlánfalka is csak a polcon ülne. :(
Abban biztos vagyok, hogyha lesz rá lehetőségem, akkor mindenképpen kipróbálom, de valószínűleg megvenni nem fogom, részben az itteni kommentek miatt.
2022-10-10 07:26:46
Nekem már 2 hónapja pihen a polcon az Oroszlán falka, még nem sikerült rávenni magunkat, hogy belevágjunk. Sajnos nem te vagy az első akinek az volt az érzése, hogy a végére kifullad a játék. Szerintem a 9 hónapos végig játszás nem is tünik olyan intenzív, töménynek. (Mi a Pandemic Legacy évadokat 2-3 hét alatt lenyomtuk.) Én még mindig nagyon bizom a játékban, hogy elnyeri a tetszésünket. Egyre jobban meggyőzöm magam, hogy jól csináltuk, hogy nem a nagy Homály révbe ruháztunk be, hanem a kistesóval kezdtünk.
2022-10-08 08:54:52
Néhány kaszt-specifikus mellékküldetés kiesett, továbbá négy másik küldetés a kettéágazó (majd önmagába visszakanyarodó) történet miatt, így, ha jól számolom, 19 küldetést teljesítettünk, kb 9 hónap alatt. Egy-két hét leforgása alatt öt-hat questet bedarálva, majd tartva egy hosszabb szünetet. Az első hat kimondottan jó volt, a második hat szórakoztató, főleg, hogy itt jöttek be a side questek (ezek alapján abszolút ajánlom is a játékot, ez már jelent tíz játékalkalmat, és nem minden játékban van annyi), a végére viszont nehezebben akaródzott kipakolódnia az asztalra, csak annyira összefüggőek voltak a kalandok (főleg az utolsó három-négy), hogy nem szerettük volna egy újabb szünet beiktatásával kettévágni a sztorit. Lehet, hogy pont ez hiányzott. Talán része volt ennek az is, hogy az érdekesebb skilleket már bezsebeltük, és a fejlődés kimerült abban, hogy "eddig két ellenséget sebzett ez a kártya, most már hármat!" vagy "eddig négy HP-t sebeztél, most ötöt!", és a dungeon crawlerekre egyébként is jellemző, erősen kontrollált közegben így újdonság sem nagyon volt azon a téren, hogy miként közelítjük meg az adott kihívást.
2022-10-08 08:24:12
Körülbelül mennyi idő alatt játszottátok végig a 25 küldetest?
2022-10-08 00:59:43
Ebből bizony csúnyán kifutott a szufla a játék végére. Az utolsó pár küldetés alattmár nem is a végjátékot, hanem inkább a végét vártuk, hogy azután asztalra kerülhessen az ISS Vanguard.
A játék nem rossz. Amit vállal - körökre osztott dungeon crawler asztali emulálása -, azt tisztességel le is teszi az asztalra. De egy pont után kevés a "kill all enemies" feladat, elburjánzott a monotonitás. A karaktereink határait pedig túl jól ismertük, hogy soha ne kerüljünk igazi veszélybe - szerencsére ezen lehet azzal változtatni, ha megemeljük a scenario szintjét.
Nem szórakoztunk rosszul; de a vége nem kararktikus élményben bontakozott ki, hanem abban, hogy örültünk a következő játéknak.
Talán egy kicsit rövidebbre vagy egy kicsit változatosabbra szabhatták volna - a mellékküldetések például nem érződtek kötelességnek, mert érdekesebb mechanizmusokkal dolgoztak. Megkockáztatom, hogy jobban élveztük őket, mint magát a kampányt.
Érdemes lehet négy-öt küldetésenként beiktatni egy hosszabb szünetet.
2022-08-14 09:34:05
Én már beszereztem a társast. Neked mire lenne szükseged?
2022-08-13 14:12:18
Kedves sitatom
Hát egyelőre semmi, azért is kérdeztelek, hátha te már előrébb tartasz ebben a történetben:)
2022-08-11 16:27:26
Kaptam magyar szabályfüzetet átolvastam, nem vette el a kedvem úgyhogy azóta beszerzesre került a játék. Sajnos még játszma még nem került bele. De most már remélem csak órák illetce napok kérdése es legalabb az első pár betanitos palyat letudjuk.
Neked esetleg digitálisan van bármilyen magyar nyelvű anyagod hozzá?
2022-08-11 14:26:54
Szervusz sitatom,
Érdekelne, hogy végül sikerült magyar szabályfüzetet szerezni valahonnan a játékhoz?
Ill. tényleg elég maga a füzet magyarosítás?
Válaszodat előre is köszönöm:)
2022-08-11 06:19:19
Martin köszönöm a reakciódat, a válaszod. Kicsit megnyugtattál a most leírtakkal. Szerintem is, jó ha nemcsak pozitív vélemények, hanem a nem tetsző, negatív kritikák is visszaköszönnek a társasjátékok véleményezésénél. Nekem az természetes, hogy nem teszem ”tönkre a társasjátékokat” ragasztással, széttépéssel összefirkálással vagy bármi mással. Már a Pandemic legacy 1. évadot is háromszor sikerült újra játszanunk az évek alatt. Ennyi jó van benne, hogy öregszik az ember nem emlékszik mindenre pár év múlva. Természetesen nem ugyanaz az élmény többedik játékra, mint elsőre, de nagyon élvezetes így is. Még egyszer köszi.
2022-08-10 20:09:41
Szia sitatom
Azért nem kell elkeseredni, mert a harc rendszer jól kivan találva és a karakter fejlődés is jól igazodik a harchoz (nem érdemtelen a sok dicséret). És ha nem játszottam volna már néhány jó történet vezérelt játékkal akkor talán elég is lett volna az a történeti aláfestés, ami itt van. Meg én szeretem, ha vannak egyéb feladatok is a kaland közben nem csak harc, illetve, ha a harc csak része a kalandnak és nem maga a kaland. De ez engem nem is ért váratlanul mert sok helyen olvastam és videókban is elmondták, hogy ez a játék (és Homályrév) nem mindenkinek való. A kritikát is azért írtam csak mert túlsok túl pozitív kritikát láttam és gondoltam jó, ha van itt más véleményt is. Csereként, kipróbálásra van nálam a játék (talán ezért tudok elfogulatlan lenni), de nem bántam meg hogy kipróbáltam és tervezem tovább játszani is bár végig játszani nem hiszem, hogy fogom. Tipp: Ne kezd az elején rögtön ragasztani a matricákat (mert nem fontosak annyira) és ha nem jön be a játék még el tudod adni.
2022-08-10 08:44:35
Szia Marteen!
Nagyon elszomorított a leírásod. Nem rég szereztem be a kis Homályrévet akciósan (örültem is neki mint majom a farkának 💆). Sajnos még nem sikerült összehozni a ráfogékony társaságot, így még bontatlanul pihen a polcomon. Reményeim szerint hétvégén legrosszabb esetben kipróbálom egyedül.
Szerintem az mindig jó ha vannak kritikák mind a két irányba. Én szeretem az elmarasztaló kritikus leírásokat. Az nem lehet hogy minden társas mindenkinek bejöjjön. Azért a leírásod után, gyorsan elolvastam újra 4-5 pozitív beszámolót is, csak hogy helyre álljon a lelkibékém 😊.
Most már kicsit azért tartók tőle, hogy nem fog eltalálni a játék. Ahogy írtad ” Erre a játékra különösen igaz, hogy csak bizonyos embereknek fog tetszeni” remélem én ebbe a bizonyos emberek csoportjába tartozom, majd. és még legalább két játékos társam legyen....
Most beugrott, hogy a mennyire rávoltunk feszülve a Aeon's end legacy - tortenetek a vilagvege utanrol játékra. Nagyon tetszett a történet amiket olvastunk róla. Aztán valahogy pont a csaták, a szörnyekkel való küzdelem az nem jött be. Sajnos azt elég korán tartalékba helyezttük, talán ha a harmadik küldetésig, borítékig ha játszottunk.
2022-08-09 20:29:33
Erre a játékra különösen igaz, hogy csak bizonyos embereknek fog tetszeni. Ezzel a tudattal ültem le mellé és az első 5 küldetésen vagyok túl és nehezen veszem rá magam a folytatásra. Valahogy ez a játék nekem nem Ameri hanem amolyan öld a szörnyeket játék. Itt folyamatosan harcolni kell nagyon kevés a történetet irányító döntés (bár később lesznek elágazások állítólag a történetben).Én azon kaptam magam az 5. pálya közepén hogy elkezdek csalni mert nincs kedvem az összes szörnnyel harcolni mert nagyon unalmasan ismétlődő lett a harc. . A feladatok is abban kimerülnek, hogy különböző szörnyekkel harcolsz. A harcrendszere nagyon jó ahogy trükközől hogy hogyan használd ki jól a kártyáid alsó és felső képességét. Amikor eldobtatja veled a játék a legjobb lapodat, de kockáztatsz és visszaszerzed. Szóval a harc rendszer szuper és a karakter is fejlődik, egyre jobb harcos lesz. Ha az akciós harcos játékot keresed akkor az Oroszlánfalka jó választás lehet, bár a grafika nekem nagyon nem jött be, amolyan viccesen gagyi érzésem van tőle, igaz engem már az FFG és Awaken Realms játékok nagyon elkényeztetett. És nagyon zavart a játékmenetben az a kényszerűség ahogy kerülik a dobókockát. 3-4 dobó kocka helyett kapsz egy csomó módosító kártyapaklit (persze így elmondhatják, hogy itt nem kell kocka) ami ugyan azt tudja csak több helyet foglal az asztalon és macerás figyelni. Mivel ez 20eFT nem kevés pénz mielőtt megveszed tégy egy próbát vele egy játékklubban. Na a Homályrévnek a közelébe sem fogok menni 😊
2022-07-28 12:54:14
Igen, elvileg elég a füzet.
2022-07-28 09:03:00
MaRo válaszát annyival egészíteném ki, hogy a játékszabályon túl a kártyák, illetve a játéktérre nyomtatott szöveg is tulajdonképpen a szabály részét képzi, így biztos elég neked, ha a füzet van lefordítva csak?
2022-07-27 22:49:16
Szia!
Mivel gémklub adta ki szerintem fordulj az ügyfélszolgálatukhoz hátha tudnak segíteni.
Megnéztem pár voltot de sehol nem láttam hozzá az elérhető szabályt. Mivel ők a kiadók meglepne ha nem tudnának adni.
2022-07-27 12:57:25
Sziasztok!
Valaki nem tudja, esetleg van letölthető magyar szabály az Oroszlánfalkához?
Ha megoszaná, hogy hol azt megköszöném. 😇
2022-07-09 23:30:33
Olyan nagy volt a hype a Homályrév körül, hogy gondoltam teszek egy próbát az Oroszlánfalkával. Ameri műfajban a Nemesist és a Star wars Lázadást ismerem, ezeket nagyon szeretem is, bár a SW ritkán kerül elő a hosszú játékidő miatt (mindig ünnep, amikor előkerül), a Nemesis gyakrabban, mivel 1-1,5 óra alatt lemegy. Az Oroszlánfalkával az első 4 küldetésen vagyok túl, mindegyiket egyedül játszottam 2 karakterrel. Ez az első játék, amivel egyedül játszom és teljesen beszippantott, amit nem gondoltam volna. Szuper ahogy fokozatosan hozza be a szabályokat, a harcrendszere jóval átláthatóbb és logikusabb, mint a Nemesis / SW. Imádom a karakterek fejlődését, a szívemhez nőttek a csaták során. Azt veszem észre, hogy a játék során szárnyal a fantáziám, teljesen benne vagyok a történetben, azt se hallom meg, ha valaki hozzámszól. Elfelejtek inni és wc-zni. 😊 Szerintem könnyebb játszani, mint a másik két játékkal a könnyen átlátható szabályok miatt, ami nem jelenti azt, hogy könnyen lehet győzedelmeskedni. Mindegyik pálya nehézségét kedvünkre állíthatjuk, de számomra a legnagyobb bravúr, hogy a küldetések után még nincs vége a játéknak és még egy csipet "kalandjáték kockázatot" is kapok, ami felcsigáz, hogy belekezdjek a következő küldetésbe. A füzetes pálya nagyon jól működik, minden fontos információt tartalmaz. Negatívumként annyit említenék, hogy a setup kicsit hosszú, mondjuk ameri műfajban még ez is rövidnek számít (nem egy Eldritch Horror) és a történet egy kicsit bugyuta.
Összességében értem miért szeretik: optimális játékmenet, pörgős, tele meglepetésekkel, fordulópontokkal, megszerezhető kincsekkel, amerikhez képest rövid setup és elpakolási idővel. Azt nem tudom megítélni, hogy indokolt-e a BGG helyezés, de azt biztosan ki merem jelenteni, hogy aki még nem játszott amerivel, az nyugodtan kezdje ezzel. Hangulatban azért jobb a Nemesis és a SW is, de egyiket sem játszanám egyedül (SW-t nem is lehet).
Ha már rendesen megtanultam, bevezetem a baráti társaságba is. 😊
2022-05-27 20:08:43
De jó, hogy vagy Robby. Én ezt nem tudtam, hogy előbb játszódik a kis tesó.
Most már tutira eldőlt a sorrend. Köszi mégegyszer!
2022-05-27 17:55:22
Bár biztosan tudod, de azért is jó az Oroszlánfalkával kezdeni, mert az időben is a nagy Homályrév előtt játszódik és arra is jó, hogy megismerd a történetét, a karakterek (ha nagyon tetszett valamelyik) természetesen átvihetők a nagyobb változatba is, ha nagyon beszippant a világa és folytatod a történetet, kalandokat. Amúgy területileg az Oroszlánfalka Homályrév városában és közvetlen környezetében játszódik, a nagyobb tesó meg egy nagyobb területet is magába foglal a város körül. A nagy dobozban 17 (18) karakter van, de ott sem érhető el egyből mindegyik. 1-2 plusz képesség is bejön (pl.: láthatatlanság meg repülés amikkel itt még nem találkoztam), de amúgy a játékmenet szinte teljesen megegyezik. Szóval teljesen jó választás az Oroszlánfalka, mert nem megy kárba sem idő, sem pénz, akárhogyan is fog tetszeni a játék.
2022-05-27 12:37:14
Köszönöm a korrekt és részletes leírást. Szerintem ez a kis Homályrév lesz a következő amit beszerzek. A nagy meg valószínűleg nekem nem lesz a gyűjteményemben, bár ha erre ráharapunk nagyon akkor ki tudja:D
2022-05-26 20:38:46
Láttam már a nagy Homályrévet, játszani még nem játszottam vele és még nem is vettem meg. Szerintem aki nem HC gamer, annak inkább ki kellene próbálnia a játékot mielőtt belevág, mert nem biztos, hogy az ő játéka lesz hosszú távon. Az Oroszlánfalka is teljes értékű Homályrév, pár apróbb eltérés van köztük, amint láttam. Talán a legnagyobb eltérés, hogy a nagy dobozos játékban összeszerelhetős térképelemek vannak a kis dobozosban meg egy füzet. A grafika az egyik verziónak sem az erőssége. Mondhatni, hogy a szépen kidolgozott karakterlapokon kívül nincs is semmi. A térképek többnyire egy színűek, néhány tereptárgy szerű dolog (kavics, bokor....) töri csak meg az egyhangúságot. A kártyákról teljesen hiányzik a grafika. A másik nagy eltérés a játékmenetben, hogy a kis dobozosban kapunk egy elég jó bevezetőt 5 pályán kersztül, ami alatt meg lehet tanulni a játékot és nem az 52 oldalas játékszabály fogad egyből. Tehát aki csak ki szeretné próbálni, vagy még nem túl gyakorlott játékos annak mindenképpen az Oroszlánfalkát ajánlanám. Amúgy a játék alapból egyszerű. Viszont a körök alatt annyi mindent kell adminisztrálni, hogy az már szinte a játékélmény rovására megy. A kártyákkal való játékot nagyon jól oldották meg, láttam már nagyon hasonló machanikát több játékban is, de itt amikor elfogynak a kezünkből a lapok, akkor el is veszítünk egyet a pihenések alkalmával, így azért be van határolva a játék hossza. Ez jó is meg az egyik hibája is. Nem tudjuk kiszámítani, hogy most menjek még el összeszedni a kincseket, vagy inkább a feladatra koncentráljak. Ugyanis, ha kész a feladat, akkor már nincs esélyem gyűjtögetni. Viszont a fejlődés lassú (ami szintén elriaszthat játékosokat) és amit nagyon nem értettem, hogy a felszerelés java is csak kalandonként vagy nagy pihenésenként egyszer használható. Ugyanakkor elég drága. Kicsit lehetne jutalmazóbb a játék, nagyon sokat kell dolgozni a dolgokért. A történet nem egy nagy szám, de azért elmegy.
2022-05-26 06:03:07
Robby!
Te láttad már illetve játszottál a nagy Homalyrev-vel, ahhoz képest gyengusz a grafikája a kis tesónak vagy alapból is gyengének ítéled meg?
Nekem még egyikhez sem volt szerencsém, de mind a kettőn erősen járnak a gondolataim. Valószínűleg a kisebbiket fogom elsőre beszerezni.
Ha még lesz tapasztalatod spoiler mentesen írhatnál.( Köszi ).
2022-05-25 13:58:05
Ígéretemhez híven folytatom a leírást a játékról az első (bevezető) játékok után. Az előpakolás elég hosszú időt vesz igénybe, az első pálya lényegesen gyorsabban lement mint az előkészítés (és akkor az elpakolásról még nem is beszéltem). Pedig a térképlapokat sem kell keresgélni és a kis jelölők egy tárolót is kaptak ami azért gyorsít a folyamaton. A grafika továbbra is gyengusz, a kártyákról hiányzik is, baromi jól nézett volna ki, ha mondjuk a karakterek kártyáin egy jó kis grafikával megtámogatták volna az akciókat. Rögtön találtam egy hibás kártyát is, remélem, hogy nem lesz több. (a Vörös Gárdista - Megdöbbentő lépés lapján az van, hogy Támadás 3 a leírásban meg az, hogy sérül 2-t) A grafikára visszatérve az első küldetésnél egy vasúti sín szeli át a helyszínt. Ezt így hirtelen nem tudtam értelmezni. Mit keres ott egy jó állappotban levő sín? Ok, hogy van sín, de hogy került oda? Akkor ez egy posztapokliptikus világ vagy mi? Gyorsan belelepoztam a térképekbe és több "modern" dolgot nem láttam, a többi résznek olyan középkori világ hangulata volt. Na mindegy, ezen túltettem magam (hátha még a későbbiekben lesz rá magyarázat vagy akármi). Kártya vagy kocka? Itt a kártyák töltik be a kockák szerepét, egészen jól működik a dolog, tetszett, de több helyet foglal és több időbe kerül, de jól áll a játéknak. Az ellenségeket minden felpakolásnál bele kell tenni egy kis műanyag talpba, majd játék végén kiszedni, ez viszont egy negatívum. Más játékba ha ezt alkalmazzák akkor általában minden ellenfél kap külön talpat. Tudom itt az elit miatt két féle talp van, így nehéz is lenne, illetve hely sincs sok a dobozban. A füzetes térkép miatt viszont negatívum, hogy egyből látszanak az ellenségek, nincs az a "bemegyek az ajtón és meglepetés, hogy mi vár rám" érzés. Ez a tanítós mechanizmus is egy kicsit túl lett tolva, de sajnos nem tudom kifejteni, mert annyi mindent tudnék még írni, de véges a hely. Amúgy egy nagyon jó játék, de a hype miatt kritikusabban álltam hozzá.
2022-05-11 22:36:44
A hely az nagy kincs tud lenni, főleg ha már nincs :D
Csak egy kicsivel lenne olcsóbb ez "KIS" Homályrév már nekem is itt lenne a polcomon. Pedig most is van még vagy 10-12 játékom amit ki kellene próbálni már hónapok óta pihen a polcon a Vörös Előőrs, Finca, Holtak tele, Gaia Project, Azután, Korkép, Mennyei ser…, és akkor haladni kellene a Pandemic Legacy 0. évaddal már 6 hete. hogy márciust le tudtuk benne már- már elfelejtettem, hogy milyenek is az ügynöktársak, miket is csináltunk már benne és még a Végzeteket sem játszottukvégig …. Jól végig gondolva nem is csak a hely a kincs hanem az idő is. ááá és mennyi mindent szeretnék még kipróbálni…
Úgyhogy nagyon várom, milyennek láttod a tényleges játékot az Oroszlánfalkával.
2022-05-11 21:43:03
Az eredetivel még nem játszottam, de ez elvileg szinte mindenben ugyanaz. Szeretnék egy jó dungeon crawler-t, de nem tudtam még dönteni a Homályrév, Taited Grail, és a Mage Knight között. Nem sok helyem van már a polcon, sajnos nem fér el az összes nagy dobozos. Mindenképpen be fogok számolni a tapasztalatokról.
2022-05-10 22:13:29
Szia Robby!
Teljesen elszomorodtam, ahogy olvastalak. Én azt hittem a világ legjobb társasjátékának a leegyszerűsített változatát kapjuk meg. Rövidebb játékidővel egyszerűbb szabályokkal és sokkal kellemesebb áron, de ugyon úgy fantasztikus élménnyel.
Már a nagy Homályrévvel játékkal is nagyon szemezzünk egy ideje, de féltünk tőle, hogy nem fog tetszeni és azért meg hogy csak úgy bele vágjunk nekünk drága.
Remélem majd írsz akkor is ha már belevetetted magad a játék sűrűjébe és csupa kellemes élményed lesz, de ha még sem akkor is oszd meg velünk, ha maga a játék sem annyira jó.
Amúgy te játszottál az eredeti verzióval is?
2022-05-10 21:47:35
Sikerült előszednem a játékot, de sajnos az első benyomások hatalmas csalódást okoztak, így a játékig még nem jutottam el. Miért is? Szóval elkezdtem az előkészületeket a leírások szerint. Van egy Kiegészítő kalandfüzet meg egy Kalandkönyv meg külön egy lap, ami beleférhetett volna bárhova. Viszont a Bevezető játékszabályok-ban az van, hogy vegyétek elő a Kalandfüzetet (ami nincs) , szóval akkor most füzet vagy könyv? Aztán a kis paíron a szörnyek bezacsizásánál hivatkozik arra, hogy Szerzetből kettő is van, de a Szörnyetegből is, amit nem említ. Na mindegy kitaláltam. Nem értem, nem bírtak még két plusz szörnyet saját paklival kitalálni? Ha már a szörnyeknél tartunk akkor elég fantáziátlan nevűek és nem túl szépen megrajzoltak. Mindegy, mert azért nem ront a dolgon (sokat), de egy ilyen játéktól kicsit többet vártam volna. A karakterekből is van 4. Tiéd a választás, - ja, nem, mert ha 4-en játszotok akkor a már csak az jut ami marad. Lehetett volna pár fantáziadúsabb és több karakter is. A fordító után a grafikusnak sem adnék piros pontot. Kedvencem még ez a "négyszögletes jelölő" ami egy téglalap, vagy karaktertábla, vagy bármi más meg a "szörnylaptok". A kártyákról is hiányzik a grafika, persze így is teljesen használható, de azért hasonló játékoknál sokat dobott a játékon, ha már ezeket kell pörgetnünk (pl. Mage Knight). Miután bezacsiztam a szörnyeket, nem találtam a helyüket a dobozban. Jó, hogy megcsináltatta a játék velünk. Legalább zacsit kaptunk eleget. Tudnék mág pár lehangoló dolgot írni, de szerintem ennyi elég. Azért remélem, ha eljutok a játékig, akkor az valamennyire kárpótolni fog ezekért a bosszantó dolgokért, mert amúgy nem tűnt rossz játéknak.
2022-04-22 00:03:14
Ez is már a polcon figyel. Kipróbálása még várat magára, mert ezt nem lehet csak úgy elkezdeni és pikk-pakk lenyomni egy partit. A 2-es és 5-ös táblából elég nehezen lehetett kinyomhodni a tokeneket, a többivel nem volt baj. A játék így elsőre teljesen olyan mint a Homályrév csak kompaktabb méretben és lapozós térképpel. Nem tűnik rossz játéknak (azért is vettem meg), de azért az a hype ami körülveszi egy kicsit túlzás szerintem.
2022-04-21 17:21:38
Én belevetettem magam már a homályrév szabálykönyvébe, és nem mondom, hogy nehezen érthető, de mindenképp kívánja a megfelelő játékostársakat. Már ha nem egyedül ülünk neki, és bár én magányos farkasként is megállom a helyem, más nem biztos hogy annyira szivesen bogarássza és fedezi föl ennek a hosszú kalandnak minden rejtélyes zugát. Nekem szerencsére jópár ismerős rendelkezik a nagytesóval, így én is, mint sokan, arra gondoltam, hogy elsőre csak Az oroszlánfalkát szerezném be, főleg mivel még nincs akkora komoly, összeszokott, társajátékozós baráti köröm, hogy beruházzak a nagy játékba. Szerintem annak ellenére hogy ez egy kompakt kiadása a Homályrévnek, még nem ajánlanám olyanoknak, akik nem szeretnének jópár órát beleölni a társasba. Nem egy Mars terraformálás: Árész expedíció, ahol próbálták a nagytesó hibáit javítva szépíteni a külcsit és rövidíteni a játékidőt. Bár a Homályrévnél valamelyest rövidebb, de a design maradt. XD Bár én nagyon szeretem az ilyen 90-es évek fantasy stílust, lehet egyedül vagyok ezzel. :'D És mivel új karakterek találhatóak benne, így kiegészítő gyanánt is megállja a helyét, hiszen a Homályrévbe is használhatóak. Rőviden: aki egy olcsóbb de! homályrév szintű játékmenetre vágyik, annak ajánlom, aki egy sokkal könyebb verzióra, annak nem igazán.
Gloomhaven: Jaws of the Lion – Removable Sticker Set and Map társasjáték Kiegészítő 2390 Ft-tól! - 2 üzlet árulja ezt a játékot!
Gloomhaven egy egyedülálló taktikai, harci stratégiai társasjáték, ami nem mellesleg a legacy típusú játékok sorai között foglal helyet. Kalandorok bőrébe bújva alakítjátok a történetet egyéni képességekkel és célokkal. Együtt kell működnötök, hogy felfedezzétek a világ kazamatáit és elfeledett romjait. A zsákmányok és a tapasztalat növeli majd a...
Homályrév társasjáték 45000 Ft-tól! - 3 felhasználó és 12 üzlet árulja ezt a játékot!
Kalandozzatok a fagyos északon ebben az epikus történetben! A Frosthaven egy kis előőrs történetét meséli el. Egy előőrsét, amely White Oak fővárosától messze északra fekszik, folyamatosan küzd a zord időjárással, valamint az ismert és ismeretlen erők inváziójával. Azonban egy csapat zsoldos a végsőkig kitart, hogy a települést visszahozzák a pusztulás...
Frosthaven társasjáték 117190 Ft-tól! - 3 üzlet árulja ezt a játékot!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Homályrév: Az oroszlánfalka társasjátékhoz