A Föld egy közepesen összetett tablóépítős társasjáték, ahol 1 - 5 fő építhet saját szigetet háromnegyed - másfél órán keresztül.
Telepíts fákat, költöztess köréjük növényeket, gombákat, állatokat, és próbáld meg minél jobban kiszolgálni az egyes fajok igényeit a legtöbb pont reményében!
Új otthonba költözöl. A szobanövények szerelmeseként igyekszel a ház minden szegletét virágba borítani. De nem elég a fény a víz és a tápoldat, szeretetre és gondoskodásra is szüksége van cserepeseidnek, hogy sokáig örömöd leld bennük.
A Fűszerkert és a Nagyi Régi Kredencének szerzőjétől, itt egy újabb játék, a Virágvarázs. A korábbi játékokhoz hasonlóan itt is egy békés nyugodt hangulatú játékra számíthatunk, melyben a virágoké és a bogárkáké lesz a főszerep.
A négy évszak erdőszellemei bőrébe bújva próbáljuk megmenteni az ősi fát Onibi, a gonosz szellem pusztító tüzétől. Őrzőállatokat hívunk segítségül, pusztító lángokat oltunk el, védelmező fákat ültetünk, és megidézzük Sankit, az erdő védelmezőjét.
Megjelent a Virágfesztivál, az Everdell társasjáték kiegészítője. A kiegészítővel megérkeztek a varangyok és a pintyek, új képességeket és 6 fős szabályt is kapunk a játékhoz.
Ebben a közepesen összetett stratégiai társasjátékban a játékosok méhecskéket irányítva építik saját kaptárjukat, gyűjtenek nektárt, termelnek mézet, és igyekeznek azt minél jobb áron eladni.
A játékosok egymással versengve próbálják létrehozni a legharmonikusabb ökoszisztémát az észak-amerikai Flóraterületen az élőhelylapka-vadvilágjelző párosok kijátszásával.
A játékosok a legügyesebb megfigyelő címért versengve járják a természetet, és építik gyönyörű kézzel festett kártyákból a tablójukat.
Az Örökfa árnyékán túl a Nagymező is benépesült. Néhány tettre kész, kalandvágyó kisállat a völgyet hátrahagyva a távoli Fagybérc felé vette útját. Az időjárás viszontagságaitól nehéz az út, de minden felfedezés kihívásokkal jár.
Az amerikai és az európai madarak után megérkeztek az ausztrálok is. Hosszú út áll mögöttük, rájuk fér a friss nektár. Ők már ismerik a virágok édes nedűjét, mely táplálékává válhat a világ minden madarának.
A pompás királylepkék minden évben útra kelnek, hogy Mexikóból indulva Észak-Amerikába repüljenek. A játék célja hogy az út megtétele közben fejlődéskártyákat gyűjtsünk, szaporodjunk, és minél több lepkével érjünk haza.
Tudtad, hogy a macskák az életük 66%-át alvással töltik? És azt, hogy hüvelykujj hiányában teljesen alkalmatlanok arra, hogy 1%-ot játsszanak? Nos, ez nem lényeges a játék szempontjából, de az esélyeknek nagy jelentőségük lesz.
A Hajdanvölgy mítosza hosszú idő óta a legjobb társasjáték, ami nálunk járt.
A Tábortűz egy igazi könnyed filler, a pár perces játékidejével és a 6 éves alsó korhatárával kicsiknek és nagyoknak egyaránt izgalmas perceket szerez.
A Műgyűjtők társaságában egy-egy festménykedvelő arisztokratát alakítunk, akik az irdatlan sok pénzüket festményekre költik.