A Rettegés Arkhamban 3. kiadás egy összetett társasjáték, 1 - 6 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 2 - 3 óra is lehet. A játékot 2018-ban jelölték a Golden Geek Awards díjára Legjobb kooperatív játék kategóriában, illetve szintén ebben az évben jelölték a Golden Geek Awards díjára is Legjobb tematikus játék kategóriában. A társast, a...
A Rettegés Arkhamban 3. kiadás egy összetett társasjáték, 1 - 6 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 2 - 3 óra is lehet. A játékot 2018-ban jelölték a Golden Geek Awards díjára Legjobb kooperatív játék kategóriában, illetve szintén ebben az évben jelölték a Golden Geek Awards díjára is Legjobb tematikus játék kategóriában. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 14 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a moduláris tábla, a váltakozó képességek, a kockadobás, a pontról pontra mozgás és a res-02 stat check mechanizmusokra.
A GenCon 2018 egy újabb csodás bejelentése volt az Arkham Horror társasjáték harmadik kiadásának a megjelenése. A hallottak alapján a fejlesztőknek sikerült minden leckét megtanulniuk az előző kiadás hátrányosságaiból, illetve alapul vették a többi Lovecraft játék erősségeit és gyengeségeit és úgy tűnik sikerült belőlük kihozni egy releváns frissítését a játéknak.
A fejlesztések és alakítások a következő részeit érintették a játéknak;
- Át lett dolgozva teljesen a narratíva rendszer, picit jobban hasonlítva immár az Arkham Horror LCG történetvezetésére
- A térkép át lett alakítva hexagonális elemekre, melyek mindkét oldala hordoz városrészeket, melyek használatát az adott küldetés fogja meghatározni
- Lerövidített játékidő létfontosságú frissítése elengedhetetlen volt (a megszokott 3-4 óra helyett egy emészthető 1-2 órára csökkent a menetidő)
- Talán a legnagyobb újítás az az Eldritch Horror-ból átvett fókuszálási lehetőség, mely nagyban megnöveli a nyomozók képességeit és rengeteg lehetőséget ad a játékosoknak, hogy minden alkalommal egy teljesen egyedi karaktert hozzanak
- Új nyomozók, szörnyek, kihívások és történetek várnak ránk a harmadik kiadásban, tele új és gyönyörű ábrákkal és rajzokkal
Velünk tartasz Arkham városába még egy alkalommal?
Kategória:
Kaland, Horror, Harc, Könyv alapú
Mechanizmus:
Moduláris tábla, Váltakozó képességek, Kooperatív, Kockadobás, Pontról pontra mozgás, RES-02 Stat Check
A társasjátékhoz MAGYAR bemutató videó is tartozik! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Ebben a játékban az együttműködés a cél. Nem egymást, hanem magát a játékot kell legyőznötök!
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Székesfehérvár, Budapest! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Angol nyelvű Arkahm Horror társasjáték vált eladóvá kihasználatlansága miatt. Minimális polckopás található a doboz sarkán. Minden eleme megvan. Képet szívesen küldök róla. Személyes átadással Székesfehérváron illetve Budapesten vagy csomagküldéssel tudom átadni. Csomagküldés esetén az ár nem tartalmazza a csomagküldés árát.
1 érdeklődő
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
A horror témájú társasjátékok műfajában talán a legszélesebb körben feldolgozottak a 20. század elején alkotott H.P. Lovecraft író munkássága nyomán született játékok.
Szeretnétek a halloween partit is társasjátékokkal tölteni? Kövessétek rémisztő ajánlónkat és válasszátok ki a számotokra megfelelő legösszetettebb vagy legegyszerűbb darabot.
Rettegjetek, mert a Mérhetetlen Vének már közel járnak a győzelemhez!
A modern társasjátékok iparága továbbra is folyamatosan ontja magából az ígéretes címeket. Lássuk, mire jutottak tavaly!
2024-04-30 11:54:19
Magyar nyelvű szabálykönyv itt
2022-03-01 21:00:19
Számomra az Eldritch Horror jelentette a belépőt a modern társasjátékok világába, rongyosra játszottuk a baráti körömmel. Mivel azonban minden társasozós társaságomnak megvolt már, nem láttam értelmét, hogy én is beszerezzem itthonra, így esett végül a választás az Arkham Horror 3. kiadására. Érdekes volt a neten olvasgatni az összehansonlító kritikákat a kettőről, mindkettő mellett és ellen is hoztak fel érveket, számomra viszont ez a játék szinte minden téren előrelépés az EH-hoz képest.
A moduláris tábla szerintem zseniális és rengeteg teret ad ötletekhez a későbbi kiegészítőknek, a Sötét hullámok alattban és a Rend titkaiban meg is jelentek új helyszínek. Szerintem a tábla grafikája gyönyörű, egyedül az utcalapkákat szegélyező, fehér vonal szúrta kicsit az elején a szemem, de ha jól láttam, az utolsó kiegészítőben ezt is eltűntették.
A kártyák irányította sztorik jobban behatárolják a játékosok mozgásterét, viszont éppen ezért feszesebb a játékmenet. Az Eldritchben számtalan olyan köröm volt, amikor konkrétan fogalmam sem volt, hogy mit csináljak, mert pl az események a bolygó/tábla túloldalán történtek, én meg csak tétlenül kóvályogtam vagy vettem egy vonaljegyet. Az Arkhamban nincs olyan kör, amikor ne tudnál valamit tenni a csapatért vagy a sztori előrehaladtáért. Jó pont, hogy a szabályban a késlekedést is módosították, immáron nem maradsz ki egy egész körre, csak egy akciód veszik el a kettőből. A sztorik zseniálisak, több nyerési lehetőség is van, számomra ez sokkal inkább egy lovecrafti világot teremtett, míg az Eldritch inkább egy Indiana Jones-féle kalandozós sztorinak érződik. Végre a szörnyek sem csak ott ülnek a helyükön és várják, hogy agyoncsapja valaki őket, külön fázisuk van, mozognak, vadásznak a játékosokra. Az egész játéktér sokkal élettel telibb így.
Még mindig azt mondom, hogy az EH egy zseniális játék, de egyáltalán nem bántam meg, hogy emellett döntöttem.
2022-02-13 04:43:28
Szia. Ha pdf-bem elkuldenéd, feltöltenénk az oldalra is👍 info@tarsasjatekok.com
2022-02-12 22:26:57
Nekem is kellene a magyar játék szabály, nagyon hálás lennék ha el tudnád küldeni. Előre is köszi, Beni.
femingerb@gmail.com
2022-02-06 05:54:50
Teljesen más, mint a második kiadás. Lényegében egy teljesen új játék, ami itt-ott emlékeztet az elődre.
Mi nagyon szeretjük a második kiadást és beszereztük ezt is. De sehogy se tudtuk megszeretni, a nagy találkozás ezzel a játékkal sajnos elmaradt, valahogy nem tudott minket beszippantani többszöri próbálkozásra sem.
2021-11-17 06:13:18
Üdv
Láttam, hogy tudsz segíteni a 3.kiadás magyar szabályában. El tudnád küldeni nekem is...?
Előre is köszönöm!
lengyel.adam.martelo@gmail.com
2021-03-21 23:17:24
Ezt a harmadik kiadást annyira nem szerettem meg, nem is értettem, hogy kiadnak egy játékot és egy következő kiadás teljesen más kinézetet kap mint az előző. Ennyi erővel adhattak volna más címet is neki, pl. az Eldritch Horror (kis túlzással) jobban hasonlít az AH 2. kiadásra. Amúgy a játékmenet, karakterek... nagyon hasonlítanak ezekben a játékokban (szinte csak az különbözik, hogy egy városban, épületben vagy az egész világban bolyongsz), tényleg nem adják könnyen a diadalt, de a jó szórakozás a lényeg és a történet. A honosított kiadások közük szerintem az EH a legjobb, Lovecraft művei meg szenzációsak még a mai világunkban is (mint J. Verne). A Holtak Tele és a Nemesis nálunk nagy kedvencek, én azt javaslom, hogy első alkalommal a teljesen kooperatív változatot próbáljátok (így elég jó eséllyel lesz sikerélmény) meg és ha ismeritek kicsit a játékot akkor csapjatok bele az árulós változatokba, az lesz az igazi élmény (bár így a Nemesis-ben a nyerési esélyek nagyon redukálódnak a nulla felé, a Holtak Telében meg ki lehet szavazni az árulót, így azért könnyebb lesz, ha nem túl ügyes és lebukik).
2021-03-21 20:35:22
A párommal nagy euro játék kedvelőként újévi fogadalom volt, hogy kicsit kilépünk a komfortzónánkból és kipróbálunk ameri játékokat is. Így esett, hogy egy pár héttel ezelőtt kipróbáltuk az Arkham Horror 3. kiadását. A szomszédban lakó kedves pár hívott át minket játszani vele, akik egyébként nagy amerisok, sok ilyen játékuk van és szeretik is őket.
Vonakodva mentem át, mert a témája sem fogott meg annyira, nem ismerem a Lovecraft világot, és a koop játékokért sem vagyok oda, de hát újévi fogadalom, tartsuk be. A játék előtt meséltek a világról, hogy tudjuk hova tenni magunkban a sztorit - ez már sokat segített a ráhangolódásban.
Magamon is meglepődtem, hogy egészen beszívott a játék, annak ellenére, hogy az elején kizárólag vacak dobásaim voltak, nem sokat tudtam segíteni az előrehaladásban, de maga a történet haladása végig fenntartotta az érdeklődésem, és egy jó játékélményként maradt meg bennem (fel is vettem pár Lovecraft könyvet az elolvasandó könyvek listámra).
Ezek alapján bátran ajánlanám mindenkinek, aki szeretne belepillantani az amerik világába.
Csúnyán elvesztettük egyébként a játékot, és azt mondták, hogy kb. megnyerhetetlen a játék, nekik nagyon régen megvan, és csa 1-2-szer sikerült nyerniük. Kiváncsi vagyok, hogy ez mennyire igaz, úgyhogy szerintem fogunk még vele próbálkozni (és bár a kedvenc játékaink továbbra is a legalább középnehéz euro-k maradnak, de azért még egy Holtak Tele és egy Nemesis kipróbálás tervben van az AH mellett)
2021-02-16 08:43:36
Őszintén szólva én mindig kettesben társasoztam, főleg az ilyen komolyabb játékokkal. Mindig úgy csináltuk, hogy egy ember két karaktert irányít, szóval inkább arra nem tudok válaszolni, hogy többen hogyan működik :D Szerintem így ketten a legjobb négy karakterrel, így könnyen tudtok kombinálni és kihasználni az egyes karakterek képességeit. A Nemesis-hez nem hasonlítanám a játékmenetet, a Death May Die-ban a játék indulásakor több szörny van lepakolva, mint amennyi játékos és tényleg tömegével jönnek kb utána is. Szóval pont az nincs meg benne, mint az Arkham-ban vagy a Nemesis-ben, hogy valami rejtett dolog, valami plusz izgalom legyen, mint titkos küldetés, vagy ahogy haladsz előre a feladattal ki tudja mi lesz még, meg mennyi van még vissza. A Zombicide-dal még nem játszottam sajnos, szóval azzal nem tudom összehasonlítani. Én az Arkham-ot mondanám újrajátszhatóságra, hogy jobban megéri, bonyolultabb a sztori, tehát nehezebben jegyzed meg és elég sokszor van, hogy kicsit máshogy zajlik az esemény. Meg karakterválasztástól is nagyon függ, hogy hogyan álltok neki a pályának. De a Death May Die játékkal azért nem játszottam olyan sokat, hogy újrajátszhatóságon gondolkozzunk.
2021-02-16 08:28:28
Szia!
Szerinted a death may die két fővel is jó vagy inkább többel érdemes játszani? Ha jól gondolom akkor inkább egy Nemesisre vagy egy Zombicide-ra hasonlít a játékmenete? Illetve szerinted melyik játék éri meg jobban újrajátszhatósági szempontból? Előre is köszönöm!
2021-02-15 20:51:04
A death may die sokkal inkább harcközpontú, legalábbis amennyit játszottunk vele (3-4 kör) az volt az érzés, hogy minden körben több szörnyet is meg kell ölni minden karakternek, hogy egyáltalán fogyjanak. Vagy elrohansz mellettük és próbálod hamarabb megcsinalni a feladatot, mint hogy mind meghaljatok. Az arkham sztoriközpontúbb, ott általában elég ha egy karakter öli a szörnyeket a többi pedig próbálja a sztorit csinálni. Szóval ha inkább olyan izgalomra vágysz, hogy rengeteg szörny és vajon sikerül-e túlélni amíg végeztek akkor death may die. De ha érdekel a körítés és sztorit akarsz csinálni, hogy ne tudd ha megcsinalsz egy lépést, hogy vajon mennyi mindent kell még megcsinálnod akkor arkham.
2021-02-15 14:29:54
Sziasztok!
Valaki letudná írni, hogy mi a különbség a Cthulhu: Death May Die és eközött a társas között?
Előre is köszönöm!
2021-02-09 08:38:21
Szia!
Nekem is eltudnád küldeni a magyar játékszabályt? emailcím: thales@vipmail.hu
Előre is köszönöm!
2020-04-15 08:21:50
Durva a sztorija nekem bejön mindenkinek meleg szívvel ajánlom!
2020-02-13 12:31:30
Ez a játék az egyik legdurvább történettel rendelkező alkotás amivel találkoztam eddig. Viszonylag jól kezeli a magas játékosszámot. Tanítani és tanulni nagyon nehéz. DE TELJESEN VISSZAADJA! Az egész randomfaktorral rendelkező történetmesélős játék több izgalmat rejt mint a kistestvér, vagy mint az előző kiadások. Moduláris tábla az plusz nehezítéseket ad a játékba. Nahyon sokoldalú végkifejlete van a játéknak. Többször éreztük hogy ugyan nyertünk, de nem úgy hogy mindenkinek jó legyen. Érzelmi hullámvasút a játék, pont mint bármely Lovecraft regény!
2019-12-30 00:07:34
En tudok scannelni neked.
johnbucer@gmail.com ra irj
Udv
Janos
2019-12-03 11:47:07
Sziasztok!
Régebben játszottunk a játék 2. kiadásával és mivel nagyon tetszett, nemrég megvettük a 3. kiadást is. Mivel a társaság többnyelvű (félig angol, félig magyar), az angol verziót választottuk. Ez jól is működik, de ha új játékos kerül a képbe nehézségeink adódnak a szabályok elmagyarázásával/fordításával. Úgy gondolom sokat segtene egy magyar nyelvű szabálykönyv. Sajnos digitális példányt sehol sem találtam. Ha valakinek van információja hol található letölthető vaqy megvásárolható szabálykönyv, vagy esetleg egy scanneléssel hajlandó lenne segíteni, írjon légyszi!
Előre is ezer köszönet.
Jó Játékot!
2019-09-11 18:36:30
Az előző verzióhoz képest sok mindent változtattak benne, a kártyajáték hatása tagadhatatlan. Az, hogy ez kinek mennyire jön be, beállítottság kérdése. A történeten van a hangsúly és maga a történetvezetés szerintem nagyon jól megoldott. Engem ennek kapott meg a hangulata legjobban, ebbe élem bele magam a legkönnyebben. A térkép nem fix. Mindegyik kétoldalas, vannak utcák is amelyeken szintén lehet találkozásokat végrehajtani. Így minden küldetéshez más-más helyszínek vannak.
A játékból kikerültek a kapu jelzők, nem lehet elveszni térben és időben, nincs idegen dimenzió, rettegés sáv, tulajdonság csuszka.
Helyettük van fókuszlehetőség bizonyos mértékig, anomália pakli ha túl sok a végzet, archívum ( ez irányítja más lapokkal együtt a történetet amely szerteágazó is lehet), a végzetjelzőknek más a szerepe de ugyanúgy fontosak, a nyomok és végzet felrakás mechanizmusa ötletes és nagyon jól működő kártyaalapú.
A kivitel szemet gyönyörködtető mint midig. Végre jó a szabálykönyv és a szabály kiegészítések. Olyan még nekem FFG-vel nem volt , hogy szinte azonnal válaszokat kapjak,
Negatívumként annyi tudnék mondani, hogy bár a történet bizonyos pontokon változik ( különböző karakterek, képességeik, tárgyaik révén, szalagcímek és az archívum anomáliák változásai miatt talán ez rövid idő alatt kevés lehet (na erre lesznek a kiegek).
Még egy dolog: a térképlapkákra képtelenség vigyázni. A karton nem fogja bírni a szét-összerakásokat hosszú távon, hiába jó minőségűek. Ha valaki tudja , hogyan lehet megóvni őket akkor írja meg, mert elképzelni sem tudom.
Jó mechanikák, hangulat, külalak jellemzi.
2019-08-26 10:48:11
Játszottuk ketten, négyen és hatan is. Játékosszámtól függ, ha jól emlékszem, hogy mennyi és milyen token kerül a zsákba. Itt ugye inkább az a kérdés, hogy mennyire szerencsés a kezed. :) Volt, hogy ömlöttek a játék térre a szörnyek és a doom tokenek, de volt olyan kör hogy csak a semmit és a clue-t huzogattuk ki. :D De ez a kettő nagyon szélsőséges volt. Szerintem amúgy 4-en a legjobb játszani vele. Akkor elég vegyesre sikerült húzni mindig a tokeneket. Elég jó arányban volt a semmi/clue és a bumm szívtál tokenek (szörny, anomália, doom) húzása.
2019-08-26 10:45:49
Szerintem pont ez benne a nehéz. Folyamatosan azon kell dolgozni, hogy meg ne halj. Itt sem az a cél, hogy meghalj, sőt! Ha meghalsz elveszítesz minden addig megszerzett fegyvert, tárgyat, segítőt, stb. És nagyon nehéz úgy bekapcsolódni a játék közepén egy új karakterrel, hogy nincs semmid. Tehát karakter szempontjából nagyon is fő szempont, hogy meg ne halj. Ezért kell folyamatosan egymást segíteni, illetve olyan helyekre menni ahol gyógyulni tudsz.
Az hogy új karaktert kapsz, szerintem inkább arra jó, hogy ha a játék háromnegyedénél meghalsz, akkor a játék végéig ne ülj ott a többiek felett, mint a kuka, hanem egy új nyomozóval még valamicskét tudj segíteni.
2019-08-25 19:02:18
Sziasztok!
Nálatok nem törte el a játékot az, hogy a mítosz fázisban két tokent kell húzni? Hányan játszottatok?
2019-08-16 20:46:56
Na, ebbe is átültették ezt az "elpusztul a karakter, akkor behozunk egy másikat" baromságot? Az Elder Signban is ezt utáltam. Pont az lenne a jó, hogy 1 karakterrel többször átgondolsz mindent, hogy meg ne haljál. Ha kvázi többször meghalhatsz, annak semmi tétje nincsen, és bármilyen kockázatos dologba belemehetsz, mert legfeljebb újrakezded egy tök másik karakterrel. Nem életszerű, komolytalan. Én ezzel valahogy nem tudok azonosulni. Értem, hogy lehet háziszabály szerint is játszani, hogy 1 karaktet viszel, de akkor is...
2019-07-30 20:59:47
Igazán nincs mit! :) Örülök, hogy segíthettem. :)
2019-07-30 08:37:41
Húú köszönöm szépen, máris többet tudok és szomorú is vagyok. Pont a 2. kiadás összetettségét szerettem. Kikerült az odaát, ami úgyancsak jó kis része a játéknak. Sajnálom a karakterek egyszerűsítését is, valamint, hogy mindig a küldetés határozza meg a pályát.
Biztos ez is megtalálja a célközönséget, sőt, mivel egyszerűbb, tuti :) Maradok az összetettebbnél :)
2019-07-26 07:54:27
Nekem a 2-es kiadással csak egyszer volt szerencsém játszani. A 3-at viszont már játszottuk ketten, négyen és hatan is. A 6 ember talán kicsit sok volt, már csak azért is, mert akkor játszottunk vele először. De ketten és négyen abszolút jó volt.
Elég sok mindent változtattak benne, szerintem nagyon jó irányba. A térkép nem fix. Mindegyik kétoldalas, illetve vannak összekötő részek (utca térképek). Így minden küldetéshez más-más helyszínek vannak. Máshogy kell őket felrakni, stb. A karakterek nem a saját helyszínükön kezdenek, hanem a küldetés határozza meg, hogy honnan indulnak. Szerintem ez is sokkal jobb, hogy nem kell arra időt fordítani, hogy eljuss a másikhoz. Mert tanácsos együtt mozogni, hiszen úgy tudjátok egymást támogatni.
A játékból kikerültek a gate (kapu) tokenek, nem tudsz elveszni térben és időben, stb. Így nincs, ami átvigyen egy másik világba, ezért ilyen jellegű küldetés nincs is. A rettegés sáv mint olyan is kikerült, helyette sokkal nagyobb szerepet kaptak a doom tokenek (végzetjelzők) a térképen.
A karakter lapokról kikerültek a tulajdonságcsúszkák. Fix képességeid vannak, amiket fókuszállással tudsz növelni (mindegyiket 1 értékkel, kivéve ha valami ezt felülírja). Nekem ez pl sokkal jobban tetszik. Illetve ha megőrülsz vagy meghalsz, akkor az a karakter kiesik a játékból. Választasz helyette egy újat, az összes kártyád, pénzed, felszerelésed eldobob és tiszta lappal, másik karakterrel vághatsz neki. Ezt ha jól tudom addig tudjátok megtenni, amíg van új karakter. Ugyanis már egy meglévőt nem lehet újra kiválasztani.
A doom/clue tokenek lerakása kártya alapon történik. Ennek mechanikája nagyon hasonlít a Pandemichez. A pakli aljáról húzod a doom token helyszínét, a terejéről a clue-t. Ha anomália jön, minden addig felhúzott doom tokenhez tartozó kártya visszakerül alulra, így elindítva a láncrekciót.
Összességében nekem jobban tetszett a 3-as kiadás. Nem utolsó sorban a grafikája is szebb. :) Remélem tudtam segíteni. Jó játékot hozzá! ;)
2019-07-22 23:38:41
Most hogy megjelent magyarul az Arkham Horror harmadik kiadása, esélyes, hogy előbb utóbb lesz egy bemutató. Nekünk meg van az angol és nagyon imádjuk! :-)
2019-04-02 09:06:35
Erről valaki írhatna, mert kíváncsi vagyok, hogy az előzőhöz képest, mennyivel könnyebb, egyszerűbb vagy jobb.
Másodikat nagyon szeretem, összetett, de nagyon jó!
Ne merülj álomba! Az éjnek végtelen óráiban, míg Arkham tisztes polgárai zárt ajtók és lehúzott redőnyök mögött az igazak álmát alusszák,egyesek sötét tervvel és kegyetlen szándékkal homályos zugokban és szentségtelen helyszíneken gyülekeznek. Vajon ki száll szembe a könyörtelen bűnözőkkel, és a gyalázatos kultuszokkal, kik saját baljós céljaikat...
Rettegés Arkhamban 3. kiadás - Éjnek Évadján társasjáték Kiegészítő 8290 Ft-tól! - 16 üzlet árulja ezt a játékot!
Rettenet a mélységekből! Innsmouth roskatag építményei recsegnek-ropognak a terjedő romlottság súlya alatt. A tengerparti Kingsport ködbe burkolózó utcái ősi titkokat rejtenek. A dagály pedig egyre közeleg... A Sötét hullámok alatt kiterjeszti a nyomozásotokat Innsmouthra és Kingsportra, új környékekkel, forgatókönyvekkel, nyomozókkal, szörnyekkel és...
Rettegés Arkhamban 3. kiadás: Sötét hullámok alatt társasjáték Kiegészítő 16490 Ft-tól! - 15 üzlet árulja ezt a játékot!
Recursive Echoes is a print-and-play expansion for Arkham Horror that re-imagines four familiar investigators from the board game’s core set. These “echo” investigators have been re-designed with new abilities and starting assets to further explore the unique ways these characters pursue their goals and face the growing chaos that challenges Arkham and the...
Merészkedj át a küszöbön! Holtak nyughatatlan lelkei sikoltanak, és éjszakánként ghulok járják az utcákat. Elhagyatott helyeken portálok nyílnak meg világunk és a borzalmas Alvilág között, ráadásul a hírhedt Francia-domb környéken az Ezüst Alkony Rendje saját tervét szövögeti a még nagyobb hatalom reményében. Az Arkham Horror társasjáték Secrets of the...
Rettegés Arkhamban 3. kiadás: A Rend titkai társasjáték Kiegészítő 13290 Ft-tól! - 17 üzlet árulja ezt a játékot!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Rettegés Arkhamban 3. kiadás társasjátékhoz