A Tündértánc egy könnyen tanulható társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 40 perc. A társast, a könnyebb tanulhatósága miatt, akár már 8 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a moduláris tábla és a draftolás mechanizmusokra. Holdfény járja be a tisztást újra... A Tündértánc bájos és könnyed családi...
A Tündértánc egy könnyen tanulható társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 40 perc. A társast, a könnyebb tanulhatósága miatt, akár már 8 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a moduláris tábla és a draftolás mechanizmusokra.
Holdfény járja be a tisztást újra...
A Tündértánc bájos és könnyed családi kártyajáték. A játékosok gombatornyokat növesztenek, hogy körbe repkedve minél több manát gyűjthessenek...
Az erdő mélyén a tündérek virágról virágra szállva virágport… Ja, nem, azok a méhek. A tündérek gombáról gombára szállnak, és manát gyűjtenek. Mindeközben vidáman gyarapítják, növesztgetik színpompás gombafalujukat, abban a reményben, hogy általa egyre több és több manát tudjanak gyűjteni.
A Tündértánc egy kártyadraftolós játék. Ez azt jelenti, hogy a játékosok minden körben kiválasztanak a kezükbe kapott kártyák közül egyet, majd a többit a kör végén továbbadják a tőlük balra ülőnek, és a következő körben a jobb oldali szomszédtól kapott lapokból fognak egyet választani, a többit pedig ismét továbbadják stb.
A választás és továbbadás között minden játékos három akciót hajt végre. Először is kijátsszák a választott kártyát a maguk falujába, és azzal vagy növesztenek egy új gombát, vagy tovább növelnek egy már meglévőt. Ezután mozognak a tündérükkel annyit, amennyi a kijátszott kártyára van írva. A játék elején a tündérek a saját falujukból indulnak, majd onnan sorban a játékosok faluin, gombáról gombára, körben. Ha a mozgás végén a saját falujuk valamely gombáján állnak meg, maguk gyűjtik be a manát, amit a gomba termel, ha viszont egy másik játékosén, akkor a megtermelt mana azé a játékosé lesz. Szerencsére, ha a tündért reptető játékos falujában akad ugyanolyan fajtájú gomba, mint amin megállt, akkor ő is begyűjtheti a manát a saját faluja megfelelő gombájáról. A különböző gombák különböző módon termelnek manát, amiből, ha egy játékosnál összegyűlik 20, azt azonnal pontra kell váltania, és ezek a pontok a játék végéig titkosak lesznek.
Hogy miért érdekes ez? Nos, ha neked van olyan gombád, ami 10 pontot termel, nekem van ugyanolyan típusú, csak épp magasabb, ezért 15-öt, akkor valószínűleg érdemes arra törekednem a Te faludhoz közeledve, hogy ezen a gombán landoljak. Ha éppen veled versenyzem az első helyért, érdemes a lehető legkevesebb manát adó gombádat választani, vagy ha lehetséges, egyszerűen átrepülni a faludon.
Szóval a tündérek élete sem csak játék és mese, illetve mesés játék, de munkájuk azért akad bőven! A gombaházak gombamódra szaporodnak, némelyik éppen útban lesz, némelyik veszélyesen sok manát hoz majd más játékosoknak, de ha ügyesen taktikázol, a legtöbb pontot Te fogod bezsebelni! Készen állsz?
Kategória:
Fantasy, Városépítő
Mechanizmus:
Moduláris tábla, Draftolás
A társasjátékhoz MAGYAR bemutató videó is tartozik! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Már ketten is játszható! Remek kikapcsolódás lehet pároknak is!
Csak személyesen itt: Bodajk, Mór, ritkábban Székesfehérvár!
2x próbálr, hibátlan, hiánytalan.
1 érdeklődő
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
2024-10-09 08:22:35
Amint a Gémklubnál megjelent. azonnal kipróbáltuk.
Nem tudok róla negatívumot mondani: Egyszerű játékszabály, nincs olyan stratégia, ami biztos nyerő, mert folyamatosan a többiektől is függ a pontod.
A játék fixen 2 * 6 fordulóból áll, ahol először egyszerre mindenki kiválaszt egy kártyát, amit majd kijátszik, ami meghatározza, hogy hányat lép a tündérével, ÉS EZUTÁN egyesével kijátszák azt.
A hatféle gomba-kártya hat féle módon a pontot, és annak, akinek a területén állt meg a tündér.
A leghasznosabbnak a Forrás gomba tűnik, amivel te mondod meg, hogy hányat lépjen, és minden áthaladó tündér után pontot ad, de van úgy, hogy a többiek direkt ezen állnak meg, és akkor hoppon maradsz!
Gyónyörű a megjelenés, pazar az insert, egyszerűek a szabályok, és nincs kiszámítható taktika. Figyelni kell a többiek kertjére is!
Ketten talán kiszámíthatóbb, de hárman a legjobb.
A nyolc célfeladattal a pontozás még tovább variálható.
Ha egy könnyed, kicsit gondolkodtató, de mindig pontozó rövid családi játékot keresel, akkor ezt mindenképpen ajánlom! Megúnhatatlan!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Tündértánc társasjátékhoz