A T.I.M.E Stories egy közepesen összetett társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő 1.5 óra. A játékot az Év Játékának jelölték 2015-ben (BGG), illetve 2015-ben és 2016-ban több, összesen 4 másik jelölést is kapott. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a...
A T.I.M.E Stories egy közepesen összetett társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő 1.5 óra. A játékot az Év Játékának jelölték 2015-ben (BGG), illetve 2015-ben és 2016-ban több, összesen 4 másik jelölést is kapott. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a történetmesélés, a kockadobás, a narrative choice / paragraph és a move through deck mechanizmusokra.
Eljött az az idő, amikor már nem szimplán utazgatunk az időben, hanem küldetésünk is van. Ez pedig nem más, minthogy megakadályozzuk az időbeli hibák és paradoxonok létrejöttét és ezáltal megvédjük univerzumainkat.
A T.I.M.E Ügynökség csapataként különböző idősíkokba utazva, az ott élő karakterek bőrébe és szerepébe bújva, küldetések sorát hajtjuk végre. A kudarc számunkra ismeretlen fogalom, addig kell újra és újra nekifutnunk a küldetésnek, amíg sikerül teljesítenünk a feladatunkat.
A T.I.M.E Stories egy olyan narratív kalandjáték, ahol a különböző helyszíneket és világokat kártyapaklikon keresztül fedezzük fel (angolul "decksploration"). Minden játékos a választott karakterének tulajdonságait és jellemzőit felhasználva, szabadon hozzátehet a történet alakulásához (nem szabad szó szerint felolvasni mit találtunk, el kell mesélni röviden a többieknek) - így kellemes szerepjáték hangulatot is kapunk társasozás közben.
Minden játék elején a bázison kezdünk, ahol megkapjuk az eligazítást - meg tudjuk feladatunkat és célunkat a következő küldetéssel kapcsolatban. A játék hosszát időegységekben mérjük (TU), melynek mennyisége függ az adott történettől és a játékosok számától. Minden küldetést (történetet) meg kell próbálnunk a lehető legkevesebb nekifutásból (run) teljesíteni.
A poén az, hogy amikor a TU eléri a nullát, az ügynökök visszakerülnek a bázisra, de immár tapasztalatokkal és emlékekkel gazdagodva futnak újra neki a küldetésnek. Tehát nem muszáj minden egyes helyszínt újra felfedeznünk, ahhoz hogy továbbjussunk, hiszen emlékszünk rá mi is történt ott.
Ez az egyik legfontosabb pontja a játéknak, ahhoz hogy sikeresek legyünk. A futamok során szerzett információkat és tapasztalatokat felhasználva kell kiügyeskednünk a legoptimálisabb útvonalat ahhoz, hogy a futam a legjobban sikerüljön.
A játék keményen ráépül a memóriánkra (s itt jegyeznénk meg, ha kihívásra vágytok, ne jegyzeteljetek), s ahogy majd tapasztaljátok, nem is olyan egyszerű minden apró részletet fejben tartani.
Az alapdoboz teljes egészében tartalmazza a T.I.M.E történetek vázát képező rendszert, és lehetővé teszi, hogy bármilyen forgatókönyvet lejátszhassunk a jövőben. Az első történet az Asylum, melyet a doboz tartalmaz. Ebben egy franciaországi pszichiátriai elmegyógyintézetbe repít el minket az ügynökség, hogy derítsünk fényt a sötét tevékenységekre.
A játék fő eleme egy, több mint 120 kártyát tartalmazó pakli, melyben a felfedezendő helyszíneket, tárgyakat, ellenségeket, fejtörőket, nyomokat és veszélyeket találunk. A paklit - hacsak nem akarjátok lelőni a poént - TILOS átlapozni és megnézni. Erre több helyen is figyelmeztet a leírás és a játékszabály.
A doboz belsejét úgy alakították ki, hogy el tudjuk menteni a játékot (akárcsak a számítógépen), mindennek meg van a pontos helye, ami alapján visszaállíthatjuk a táblát, a kártyákat, pontokat stb. mikor újra elővesszük.
- a dobozban össz-vissz egy történet található, mely gyorsan (6-10 óra alatt) végigjátszható
- ha az adott történetet végigjátszottuk, a lényeget már ismerjük, így a felfedezés része már nem nyújt további újdonságot.
- ketten játszva több szabálymódosítást is igényel
- zseniális ötlet - a játék kiválóan visszaadta a számítógépes kalandjátékok hangulatát
- izgalmas kalandok, fordulatos játékmenet
- átlátható tábla, egyszerű szabályrendszer
- szépen kidolgozott helyszínek, érdekes karakterek
A T.I.M.E Stories egy egészen új oldalról közelíti meg és vegyíti a szerepjátékot és a kalandjátékot. A hangulata nekünk nagyon tetszett - a felfedezés, a meglepetéssel teli helyszínek, a feladványok, döntések sora - mind-mind új oldalát mutatták meg a társasjátékos világnak. Igen ötletes, hogy az egyes futamoknál már tapasztalatokkal gazdagodva futhatunk újra neki a kalandnak, kihagyva a feleslegesnek vélt helyszíneket, párbeszédeket. Azonban mindenképp javasolt, hogy ne játsszatok vele minden héten - hagyjatok magatoknak pár hetet-hónapot, hogy elfelejtsétek a részleteket, valamint igyekezzetek mindig más társasággal játszani, hiszen az is része az élménynek, ha láthatjuk mások hogy oldják meg a rejtélyt. Így egy-egy kaland hosszabb életű és élvezetesebb lesz.
Javasoljuk mindig a maximális 4 fős játékot, de akik csak ketten vannak, azok se hagyják ki, nekik javasoljuk a vélemények között és a BGG-n olvasható szabálymódosításokat.
A magyar nyelvű szabályáttekintőt itt találod meg!
A magyar nyelvű szabálykönyvet készítették: Földesi Kata és Schmidt Gergő
Kategória:
Sci-Fi, Kaland, Rejtvény / Kirakós
Mechanizmus:
Váltakozó képességek, Kooperatív, Történetmesélés, Kockadobás, Narrative Choice / Paragraph, Move Through Deck
Ehhez a társasjátékhoz elérhető magyar szabálykönyv, amit ide kattintva le is tudsz tölteni!
A társasjátékhoz MAGYAR bemutató videó is tartozik! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Veszprém és környéke! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
A játékkal három alkalommal játszottunk, egyszer az alapjátékban lévő Tébolydával és kétszer két kiegészítővel. Újszerű, hibátlan állapotban van, a lapok sorrendben vannak berakva.
2 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Győr! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
+ 5 KIEGGEL (minden magyarul megjelent db): 25000 Ft egyben a csomag A játék hiánytalan és hibátlan, magyar nyelvű. Személyes átvétel Győr vagy Foxpost stb. csomagautomatás küldéssel a vevő terhére, előreutalás után, a postát én intézem. Aki többet vesz, előnyt élvez! Küldés esetén szuper csomagolásra számíthatsz. Kérés esetén több képet is szívesen küldök a kinézett játékokról. Több játékot is hirdetek, nézd meg azokat is!
0 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Hűvösvölgy, Széll Kálmán tér, Móricz Zsigmond körtér (61 és 56A villamos teljes útvonalán) Petőfi híd, budai hídfő! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Háromszor játszottunk vele. Egyszer az alapjátékban szereplő történettel kétszer más kiegészítőkkel. Hiánytalan, lapok vissza vannak rendezve
0 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Szeged! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Bontott a doboz, de a kártyák mèg fóliázva vannak ès az elemek sincsenek kinyomkodva. Hely ès idő hiány miatt eladó. Szegeden személyesen átvehető vagy postázom is a vevő terhère.
0 érdeklődő
Akár cserélném is! Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Szeged! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Eladó darabonként is, de főleg cserélni szeretném az egész gyűjteményt! Sok más társast is lecserélnék, amihez még nem volt szerencsénk...
0 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Teljesen újszerű állapotban, hiánytalanul eladó az alapjáték. Helyileg átvehető Gyöngyösön és környékén, valamint postával, Foxposttal, Packetával stb. tudom küldeni, ebben az esetben a postaköltség a vevőt terheli!
0 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Budapest 3. kerület vagy a kék metró vonala Újpest és a Nyugati között.! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Nem a mi világunk ez a típusú játék, ezért eladó. Postázom a vevő költségére.
0 érdeklődő
Akár cserélném is! Csak személyesen itt: Budapest IV., VI. vagy X.!
Kibontott, nem használt, új állapotú játék. Korábban az angolt végigjátszottuk, ezért ez nem került elő. Adom hozzá az átlátszó dobókockákat és figurákat tartalmazó transparent set kiegészítőt (ennek doboza nincs meg), melyek remekül feldobják az eredeti játék hangulatát. 17 db-os (6+1 dobókocka, 8+2 jelölő). Gyűjtő révén csere kizárólag új vagy újszerű játékokra érdekel - lesd meg a kívánságlistám ;)
0 érdeklődő
Csak személyesen itt: Budapest!
Végigjátszottuk, így eladóvá vált.
1 érdeklődő
Csak személyesen itt: Budapest!
Az insert kicsit repedt. A teljes sorozat (alapjáték + 8 kieg) egyben is eladó, akkor a teljes ár: 30000 Kiegészítők: The Marcy Case, Brotherhood of the Coast, A Prophecy of Dragons, Lumen Fidei, Expedition: Endurance, Estrella Drive, Madame, Under the Mask
0 érdeklődő
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
2015-ben napvilágot látott az T.I.M.E. Stories, mely azonnal elsöprő sikert aratott társasjátékos berkekben. Idén a Gémklub elhozta nekünk a már régóta várt magyar kiadást. De vajon mitől ez a nagy felhajtás a játék körül?
2024-04-07 17:33:38
Sziasztok!
Mennyire újrajátszható a társas? Érdemes-e egyből valamelyik kiegészítővel beszerezni?
2022-03-27 20:11:16
Szia! Igen, a szimbólumok jelentése. Van olyan kiegészítő, ahol ezt a lapot ellátták számmal, és van olyan (az alapjáték is ilyen), ahol nincs rajta szám, de helye van a sorban. Gondolom, neked már 2 hónap elteltével nem kell a segítség, de hátha másnak is jól jön a válasz.
2022-01-14 23:36:18
Sziasztok!
Egy összekevert paklit próbálnék visszarendezni, az 55. kártyát nem találom, elméletileg stimmel a mennyiségük, lehet, hogy a "szimbólumok jelentése" kártya lenne az?
2021-01-19 01:00:18
Ha valaki a kiszámíthatóbb játékmenethez szokott, akkor szerintem háziszabályozzon, mert különben a harmadik zsákutcánál ki akarja majd vágni az egészet a szelektívbe, időkorongostul, insertestül, szpoilerestül. Én óriásit csalódtam az újramegpróbálós, minden helyszint többször újragrind-olós, szabadulópakli voltát olcsó trükkökkel és frusztráló dobókockázással elfedni akarós játékmenetében, amit megfejeltek ezzel a kincstári-kamu időutazásos mechanikával. Ez utóbbit tematikailag csak mutatóba tudták kihasználni egyébbként, pedig nekem ez volt a játék legnagyobb vonzereje. Senki ne várjon, csavarós, ötletes, időhurkos sztorikat (és nem, az Endurance szánalmas próbálkozása nem tartozik ide).
2/10, mert az asztalképe és a komponensminőség nem teljesen csapnivaló, de az időt, amit beleöltem, sosem kapom már vissza.
2020-05-27 10:09:42
Én a bonyolultabb játékokhoz vagyok szokva (Mars, Arham Horror LCG,Nyugati kir.) így elsőre a játék menet kicsit egyszerű volt nekem, de ez előnye is mert jól játszható olyanokkal akik nem akarnak a szabályokon sokat rágódni (azért teljesen kezdőknek okozhat fejfájást). Viszont végig játszani a játékot már nem egyszerű, mert valóban nagy a szerencse faktor. Más nyomozós játékokkal még nem játszottam így azokkal nem tudom összehasonlítani, de itt ez a lényeg (a többi csak hokusz-pokusz). Mivel nem a harc a fő motívuma a játéknak ezért nem is túl kidogozott így a sokadik alkalommal már gépies és kicsit unalmas is. Szerintem ha az akció fázisokat jobban kidolgozták volna akkor nagyon ütős játék lehetett volna.
Összességében egy jó kis nyomozós kooperatív játék nem Gémer-eknek, ha nem frusztrál, hogy jó eséllyel nem tudod időre megoldani. A grafika nagyon szép, bár szoknom kellet, hogy futurisztikus környezetbe van helyezve egy 20-as évek hangulatát idéző bűnügyi helyszín (alap csomag). Nagyon NAGY Piros pont azonban az insert-ért. Szuper jól meg van oldva, hogy eltudd pakolni a játékot, úgy hogy ne, kelljen jegyzetelni semmit és legközelebb onnan folytasd ahol abba hagytad a nyomozást. Ez nagyon nagy előnye. Így ha csak (vasárnap ebéd után) 1 órátok van akkor is lehet folytatni a nyomozást (kb 5-10 perc kipakolni).
2020-04-02 14:05:43
Az időutazás mindig érdekes és izgalmas dolog volt, amit a játék is nagyon jól meglovagol. Tetszik a minimalista design, ami az alapokat adja (doboz, tábla, bábuk), viszont a kártyák szépen kidolgozottak, a történetek izgalmasak, jól felépítettek. Az árral van egy kis bajom, mert ezért a pénzért csak egy történet van alapból a dobozban egy játéktábla, néhány token, kockák és pár fabábu (fahenger) mellett. A tábla tulajdonképpen egy "game mat", a fahengerek (jelölők) meg azért csak fahengerek, mert minden történetben más-más karakterek szerepelnek akik közül ki kell választani, hogy kit személyesítünk meg. Itt ugyanis nem a karaktereket küldik el az időben, hanem csak a tudatukat akik az épp ott levő őslakosok bőrébe bújnak, így a tulajdonságaikat is öröklik. Amellett, hogy nekem tetszik ez a fehér alapú letisztul minimal design, el tudtam volna képzelni azért műanyag figurákat is minden karakterhez, ami azért a jobb játékélményt, átélést biztosította volna. A játék nekem egy kicsit a régi Kaland-Játék-Kockázat könyvekre hasonlít továbbfejlesztve kártyákkal. Több Legacy típusú játékkal ellentétben itt nem sérül semmi a játék alatt, többször végig is játszható. Ha mondjuk félévente elővesszük, akkor biztosan tud újat mutatni, és tapasztaltabban ugorhatunk bele a kalandokba, illetve folyamatosan jelennek meg hozzá kiegészítők, persze azok is jó áron. Az ár miatt majdnem csak 4*-ot adtam a játéknak, de végül maradt az 5*. Aki szereti az időutazós történeteket, mesélős kooperatív játékokat, esetleg a régi KJK könyvek is a kedvencei voltak, annak mindenképp ajánlom a játékot, nem fog benne csalódni.
2020-02-05 23:48:08
A T.I.M.E Stories egy kiváló kooperatív társasjáték. Véleményem szerint a legnagyobb hibája az, hogy borzasztó nehéz, és az első játék alkalmával nagy a valószínűsége, hogy a legtöbben veszítenek a játék ellen. Ugye, ahogy az a címből is kiderül, az egész játék időre megy, úgyhogy alaposan át kell gondolni minden döntést. És azzal is számolni kell, hogy nagyon hosszú játék, és sokszor állít nehéz döntések elé. Barátokkal ajánlom játszani leginkább.
A játékban ügynököket irányítunk, akik a különböző időkben különböző testeket irányítva hajtanak végre küldetéseket. Nagyon tetszik a játékban, hogy a különböző területek felfedezésekor csak a területet felfedező játékosok láthatják a kártyát és nem mutathatják meg a csapattársaiknak, hanem el kell saját szavaikkal mesélniük. Első nekifutásra nem is tudtuk, de még a játék feléig sem jutottunk el. Nagyon cikinek éreztük, ezért megpróbáltuk még egyszer, viszont itt már rohantunk előre kihagyva egy csomó mindent a játékban, és hangsúlyozom, hogy még így se sikerült megcsinálni. Mindig az idővel volt bajunk. Persze a játék úgy van összerakva, hogy többféleképpen érhet véget a küldetés, és ha az idővel volt baja a csapatnak, akkor az ügynökség megengedi, hogy többször próbálkozzanak. Harmadjára már sikerült, de az tényleg olyan volt, hogy tudni kellett minden egyes lépést, és előtte minden egyes területet fel kellett fedezni, hogy minél kevesebb lépésből meg tudjuk csinálni. Voltak azonban olyan nehéz "pályák" a játék során, amikor ha sokszor játszottuk volna a játékot előtte, akkor se tudtuk volna azt a részt megcsinálni, amit nem is értek. Mindenesetre nagyon izgalmas játék, de a 3. nekifutásnál már szinte el is veszítette az érdeklődésünket ez a társas. A harcok és az akadályok kockadobással vannak megoldva, és sajnos túl sokszor múlott minden néhány kockán. Ha véletlen felfedezel egy helyet, ahol egy erős ellenség vár, viszont nincs meg a megfelelő képességed, hogy legyőzd, akkor azzal sok időt veszít a csapat. Mi nem egyszer buktuk be emiatt. Viszont amikor egyszerre négyen lépünk be egy területre, és egy szempillantás alatt legyőzzük az előttünk álló akadályt, az nagyon jó érzés tud lenni.
Az esztétikáját nézve, szép igényes kivitelezése van a doboznak (egyébként szerintem minden olyan játék jól néz ki, amelyiknek fehér doboza van), a kártyáknak és a játékelemeknek. Sőt még azt is megoldották, hogy lehetőségünk legyen elmenteni a játékállást. Úgy van kialakítva a doboz, hogy megadták, mit hova kell elrakni, és akkor onnan folytathatjuk a játékot. A sztori is érdekes, viszont csak egyszer. A különböző karakterek egyedi képességekkel rendelkeznek, ezért a játék elején érdemes úgy választani a karaktereket, hogy egymást tudják segíteni a küldetés során, illetve hogy más-más dologban legyenek jók. Valaki az ügyességben jártas, valaki a harcban és valaki pedig jó kommunikációs képességgel van megáldva. Folyamatosan jönnek ki hozzá a kiegészítők, és mindezek ellenére alig várom, hogy kipróbálhassam őket. Remélem azok egy fokkal könnyebbek lesznek, és nem kell háromszor játszani a sztorit.
Egyszer mindenképp érdemes kipróbálni a játékot. Megéri!
Újabb időugrás... Alig fejeztük be első küldetésünk az elmegyógyintézetben, az időutazások és a küldetések sora folytatódik - itt a következő feladatunk, a Marcy case, mely Amerikában, 1992-ben játszódik. Egy kis várost egy különleges vírus támad meg, s feladatunk Marcy, a város és a jövőnk megmentése. Újdonságok A kiegészítő nem csak új kalandot...
T.I.M.E Stories: A Marcy-ügy társasjáték Kiegészítő 2495 Ft-tól! - 7 felhasználó és 20 üzlet árulja ezt a játékot!
Fedezzetek fel egy idősíkot, amit a mágia ural! – újabb kaland a T.I.M.E. Storieshoz. A T.I.M.E Stories: Prófécia a sárkányokról a történetvezérelt társasjáték-sorozat kalandja, amelyben egy alternatív dimenzióba utazhatunk: harcosok és varázslók bőrébe bújhatunk, hogy kiderítsük, mit is mond a prófécia... A játékhoz szükség van a T.I.M.E Stories...
T.I.M.E Stories: Prófécia a sárkányról társasjáték Kiegészítő 2495 Ft-tól! - 8 felhasználó és 21 üzlet árulja ezt a játékot!
Derítsétek fel a fáraó sírkamrájának titkát! – újabb kaland a T.I.M.E. Storieshoz. A T.I.M.E Stories: A maszk alatt a történetvezérelt társasjáték-sorozat kalandja, amelyben az ókori Egyiptomba utazhatunk, hogy kinyomozzuk, mi is történt a sírkamrában... A játékhoz szükség van a T.I.M.E Stories alapdobozra!
T.I.M.E Stories: A maszk alatt társasjáték Kiegészítő 2495 Ft-tól! - 5 felhasználó és 14 üzlet árulja ezt a játékot!
Brettspiel Easter Basket 2016 contains eight new expansions for eight games from eight publishers. All expansions take the form of punch-out counters, except the colt express expansion, which is a mini game board. Snowdonia: Wagons Expansion - a collection of 9 wagon tiles, which you can buy using the build action. Each awards a different end-game bonus....
Szabaduljatok ki a jég fogságából! – újabb kaland a T.I.M.E. Storieshoz. A T.I.M.E Stories: Az Endurance expedíció a történetvezérelt társasjáték-sorozat kalandja, amelyben egy eltűnt felfedezőhajó túlélőinek a bőrébe bújhatunk, hogy kiderítsük, miféle sötét árnyak rejtőznek a jégpáncél alatt... A játékhoz szükség van a T.I.M.E Stories alapdobozra!
T.I.M.E Stories: Az endurance expedíció társasjáték Kiegészítő 2495 Ft-tól! - 3 felhasználó és 14 üzlet árulja ezt a játékot!
The Deutscher Spielepreis 2016 Goodie Box is a product to support the Deutscher Spielepreis, the second biggest German board game prize, for which thousands of players vote each year between May and July for their favorite game. This box contains a small expansion for four of the top ten games of the Deutscher Spielepreis 2016: Mombasa, Codenames, Isle of...
Lumen Fidei – a „hit fénye”. 1419-et írunk. A mai Spanyolország területén tartják a keresztes seregek titkos rendi gyűlésüket, ahova ti is beépültök a pápa jobbkezének oldalán. Létezik egy különleges kő, mely valami oknál fogva minden jelenlévőt rendkívül foglalkoztat, ráadásul a mór seregek figyelmét is felkeltette… A feladatotok megszerezni ezt a...
T.I.M.E Stories: Lumen Fidei társasjáték Kiegészítő 2495 Ft-tól! - 3 felhasználó és 9 üzlet árulja ezt a játékot!
Contained in the Deutscher Spielepreis 2016 Goodie Box Includes 3 beacon tokens You may only use these beacons in the third run of a mission. After entering a location, but before reading the "A" card, you may decide to use the beacon. If you do, flip all the cards on the location except those with state tokens or other special restrictions, and read them....
6. kiegészítője a T.I.M.E Stories alapjátéknak, melyben megismerjük kicsit jobban a filmezés világát egy elég népszerű helyen; Hollywoodban.Angol:In Hollywood, the ghosts of the past never sleep! Embark on your next adventure into the past with Estrella Drive, the sixth expansion for T.I.M.E Stories. Like all T.I.M.E...
Az alapjáték 7. kiegészítője, melyben ezúttal kalózokkal fogunk megismerkedni a végtelen vizeken.Angol:Hoist the T.I.M.E Agency flag and ready yourselves to cross the high seas with Brotherhood of the Coast, the seventh T.I.M.E Stories expansion. Four seasoned T.I.M.E agents have...
Originally released as a print-and-play project by Kevin and Melissa Delp from Tantrum House under the name "Submerged Atlantis", this scenario will appear from Space Cowboys as TIME Stories Revolution: The Hadal Project in 2019. This scenario takes agents on a journey to the year 2099, and again the agents do not know what to expect — but it seems that...
Tears of Sango is a science fiction story set 100 years in our future using the T.I.M.E. Stories base game system. A global catastrophe is about to befall the Earth. Can TIME agents from even farther in the future save humanity (and themselves) from annihilation? The scenario is played in two phases (two decks). Players must complete Phase 1 before...
Chasing Eden is a custom scenario for the Time Stories boardgame. "Times were very different before The Great Peace and the founding of The Time Agency. A powerful government hierarchy wrestled with outlaws and criminal gangs that refused to be quashed. The law was unrelenting and the streets were heavily policed." Will your team survive this cyberpunk...
A print and play scenario for T.I.M.E Stories: The Black Knight satellite has been orbiting the Earth for years. Recent events and new information has convinced the government that it is time to bring it down for study. Safely tucked away at Edwards Air Force Base (more commonly known as Area 51), they try to unlock its secrets - but there are some...
Lleváis un tiempo sin realizar los saltos temporales. Tenéis unas "Vacaciones obligadas". Pero desde hace unos días notáis un exceso de... You have a time without making the temporary jumps. You have a "Holiday obliged". But for a few days you noticed an excess of ... It's a fan expansion. It runs in an orphanage and adds different alternative game...
T.I.M.E Stories: Santo Tomás de Aquino társasjáték Kiegészítő 1090 Ft-tól! - 1 üzlet árulja ezt a játékot!
"Golem" is a fan scenario playing in the near future. The T.I.M.E agents are sent to the year 2025 NT using a reporter team from a local TV station as receptacles. The team wanted to conduct an interview with the director of A-TEC Industries, but just before the team arrived there was an explosion. It is of utmost importance to find out what happened at...
A T.I.M.E stories fan expansion based in 1499 Spain. The city is overrun by mysterious priests from the Inquisition, who have been sent to help "protect" the citizens from evil... or have they? Strange magical items mix with items from the future(?). Bob sends you to chase a rogue T.I.M.E agent across time. Between captive witches and sad folks looking for...
- Wake up... - Where am I? Why are my hands tied? And why can't I remember anything about my last time transfert? This Time Stories fan scenario is the 1rst chapter of my SKYRIM Trilogy. It takes place in 4E 201 in an heroic fantasy environment. Updates: - 28/12/2017 : V2. Major update. Improve texts. Change Places. - 14/05/2018 : V3. Correct few typos. -...
1910. Germany. Bob is sending agents in a weapon factory. Illegal time travels have been detected. You must discover who, and why... But be careful, this mission will ask you to stay as stealth as possible if you don't want to ring the alarm ! This is my first Time Stories scenario. It has been tested by few groups of players. Scenario is finished, you can...
Cross over into the Resident Evil universe with this new fan expansion! One of our best T.I.M.E. insertion teams has gone dark. Its fallen onto you to take a team back to the year 2017, find the missing agents, find out what is preventing them from reintegrating with the caisson transference, and then bring them back home safely. And if still active...
Somebody has already tampered with history during 205 N.T. Your mission is to save the emperor from being killed and thus fixing the timeline. ... BEFORE YOU PRINT (a note from the designer): This is a very long scenario, 325 cards, separated in three decks. There are nice checkpoints to stop and proceed at another time. The entire scenario will take about...
1892 N.T.: Two families came to the town of Promise, Nevada with the same dream—to work the land, gather its riches, and create their own slice of heaven. But as their rivalry grows, will they find hell instead? Legend says a fireball from the sky burned down the entire town, but the T.I.M.E Agency knows one of the family elders is the culprit. Can you...
A lost agent, a lost receptacle, an ancient guardian, and local legends all collide. Death Valley, CA USA (1970 N.T.) BEFORE YOU PRINT (a note from the designer). The design goals for this scenario were as follows: Create a slightly shorter scenario (real-time). Design and develop a scenario with my son, Roman. Puzzles that are challenging without being...
An Agent, thought missing, has reappeared in the recent past. You are tasked with going back to find him, and things spiral from there. Dilemma is Mark Stockton-Pitt's tribute to the Zero Escape series of consciousness time-travel games, as fans can tell by the strip mining of zero escape assets for this scenario (although all puzzles were created by the...
I'm a poor lonesome cowboy I've a long long way from home... Stoooop ! There will be no Lucky Luke in that scenario! Welcome in 1872, in the far far far west. A mysterious radio signal has been identified and you are requested by the Agency to locate it. Be ready, Agents ! Because your first task will be to help 4 dangerous desperados to escape from jail....
Ezúttal a Napkirály, XIV. Lajos udvarába utazunk vissza, a pompás Versailles-ba a T.I.M.E Stories tizedik kiegészítőjében.Angol:N.T. 1673: Ah ! Versailles. Its court. Its eIteTqtue. iTs p1SG3Tre. DO. Hdesba rgasezfl. FATAL 3RR0R : 3ND OF TR4NSMISSION. 1011100101.___ After this adventure, nothing will ever...
T.I.M.E Stories: Madame társasjáték Kiegészítő 8090 Ft-tól! - 1 üzlet árulja ezt a játékot!
Now we are going to the alternative Ancient World that looks like Ancient Greece, 8734 year from foundation of the World. This is the 2nd expansion in new storyline and it continues the global story from expansion T.I.M.E Stories: Geologists. You may play this expansion as standalone game, but I recommend you to start from 1st expansion in storyline....
This fan scenario (AT) will take you to a magical world (inspired by Asia) where you will encounter a new faction connected to the Syaan and Elois in a mysterious way. The scenario serves as an introduction to the trilogy and is a bit a tribute to the old RPGs and role-playing gamebooks - so you will need to have your dice ready! The trilogy is set in...
The seeds of doubt about the real intentions of the Agency are growing inside you and the next destination is certainly not what you expected... The trilogy is set in several times and timelines (AT and NT) and will take you on a journey where not only the background of Elois, Syaan and the third faction will be revealed eventually but also the question of...
The agents are sent to a village in 1799 to find and defuse Basilisk, a monster that got there through a space-time rift from an alternative dimension. Basilisk's Lair is a Czech fan extension for T.I.M.E Stories. To play it is necessary to own a basic game. It is issued in the form of “print and play”, so you have to print and cut it first. The script is...
Entirely made as an amateur, Brick crime is a scenario for t.i.m.e stories, directed between 2019 and 2020. It brings the players into a parallel dimension, in 1980 in the United States. Players will be led to investigate an assassination that could tip the world into chaos. Some information: The game is in French (English translation in reflexion) It...
Explore new - but strangely familiar - kingdoms in order to bring back an influential empress who has gone missing in 815 FT. This scenario has a strong focus on story line and relies on your deduction skills to solve multiple puzzles. It can be played separately from the T.I.M.E. Stories universe, while it carries a few winks to the original white cycle....
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) T.I.M.E Stories társasjátékhoz