Ez a játék a Szellemek szigete kiegészítője.
A Spirit Island: Branch & Claw egy nagyon összetett kiegészítő a Szellemek szigete társasjátékhoz, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 1.5 - 2 óra is lehet. Az alapjátékot az Év Játékának jelölték 2017-ben (BGG), illetve ebben az évben több, összesen 6 másik jelölést is kapott. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 14 éves kortól...
A Spirit Island: Branch & Claw egy nagyon összetett kiegészítő a Szellemek szigete társasjátékhoz, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 1.5 - 2 óra is lehet. Az alapjátékot az Év Játékának jelölték 2017-ben (BGG), illetve ebben az évben több, összesen 6 másik jelölést is kapott. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 14 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a moduláris tábla, a váltakozó képességek, az egyidejű akciók, a pakli tervezés és a kártya húzás mechanizmusokra.
Új lapok, mechanikák és ellenségek érkeznek a Spirit Island első kiegészítőjében. Továbbá két új hős is csatlakozik a játékhoz!
Forrás: Szellemlovas
Kategória:
Fantasy, Kiegészítő, Harc, Mitológia
Mechanizmus:
Moduláris tábla, Váltakozó képességek, Egyidejű akciók, Kooperatív, Pakli tervezés, Kártya húzás
Ehhez a társasjátékhoz elérhető magyar szabálykönyv, amit ide kattintva le is tudsz tölteni!
A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
2023-10-25 23:04:49
Az erőkártyák nem nehezek, igazából sokszor ugyanazok a fogalmak ismétlődnek (push, gather, invaders stb.). Magyar szabálykönyvről én nem tudok, de a Branch and Claw szabálykönyve 95%-ban lefedi a dolgokat (igazából kisebb javítások (mindig a kezdő rontáskártyára eggyel több rontást kell tenni, mint amit az alapszabály ír), extra opciók vannak benne, plusz egy igazán új koncepció a badlands.
Az eseménykártyák angolja talán kicsit bonyolultabb, meg a szellemek képességeit lehet kicsit nehezebb megérteni, de szerintem azok sem annyira vészesek (plusz az események el is hagyhatóak, én kedvelem őket, de van, akik szerint túl kiszámíthatatlanná válik a játék).
2023-10-25 11:33:09
Köszönöm a részletes tájékoztatást! A Jagged Earth magyar szabálykönyve megtalálható valahol? Mert így tényleg ez lenne a nyerő. Gyenge az angolom, de gondolom érthetőek a kártyák, nem nehéz a nyelvezet?
2023-10-25 00:25:58
Az alapvető változtatást néhány plusz mechanika jelenti. Ezek egyike, hogy négy különböző token kerül le a táblára (beast, wild, disease, strife), amik jellemzően a különböző telepesfázisokat tudják akadályozni (illetve a vadállatok félelmet okozhatnak, támadhatnak). A másik fontos mechanika az események beiktatása a játékba. Ezek véletlenszerű dolgok, van, hogy segítenek, van, hogy hátráltatnak, mindenesetre nagyobb kiszámíthatatlanságot hoznak a játékba (a használatuk nem kötelező). Ezentúl új erőkártyák, új küldetések is vannak benne, valamint két új szellem, új félelemkártyák, új pusztuláskártyák.
Összegezve a kiegészítő növeli a változatosságot, a játékot alapjaiban nem írja át, a meglévő alapokat építi tovább.
Viszont, bár drágább, én kiegészítőként a Jagged earthre voksolnék inkább. A Branch and Claw összes újítása benne van (+ még egy token, a badlands), csak sokkal több új szellem (10, szám szerint), amelyek közt néhány kifejezetten izgalmas is akad, két új ellenség, valamint új szigettáblák is vannak benne (ahogy új erők, félelemkártyák, pusztuláskártyák abban is).
Az alap (minden nehezítés nélküli) játékot talán valamelyest könnyítik a kiegészítők által nyújtott új lehetőségek, de mivel a játék nehézsége a Jagged earth által ajánlott új nehezítési lehetőségekkel gyakorlatilag végtelenségig skálázható (játékosszámnál nagyobb tábla, több különböző)
2023-10-24 21:56:54
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy mennyire változtatja meg ez a kiegészítő az alapjátékot? Könnyebb vagy nehezebb irányba viszi el? Úgy láttam, hogy A kártya lapok kevés angol tudással is érthetőek, a szabálykönyv pedig itt van magyarul.
Az alapjáték (magyar) telejesen beszippantott minket és úgy érzem az angol verziók is kellenek igy.
Ha valaki megosztaná tapasztalatait azt megköszönöm! 😊
2020-07-08 00:18:46
Sziasztok!
Lehet tudni, hogy lesz-e magyarosított változat a közeljövőben?
Üdv: Laci
kieg.: Azóta megvettem angolul, teljesen felesleges a magyarra várni így is tökéletes.
Új lapok, mechanikák és ellenségek érkeznek a Spirit Island első kiegészítőjében. Továbbá két új hős is csatlakozik a játékhoz!Angol:The Branch & Claw Expansion for Spirit Island features: Two new Spirits! (Sharp Fangs Behind the Leaves and Keeper of the Forbidden Wilds) A new Adversary! (France) A new step...
Spirit Island: Branch & Claw társasjáték Kiegészítő 11000 Ft-tól! - 1 felhasználó és 5 üzlet árulja ezt a játékot!
Two promo Spirits for Spirit Island, printed as part of the initial Kickstarter. Includes two Spirit Mats and eight Unique Power cards. Remaining supplies will be available from Greater Than Games at conventions (and perhaps other channels) for however long they last. Heart of the Wildfire is a joyous Spirit of fire, destruction, and (maybe eventually)...
Spirit Island: Heart of the Wildfire & Serpent Slumbering Beneath the Island Promo Spirits társasjáték Kiegészítő 8000 Ft-tól! - 1 felhasználó árulja ezt a játékot!
See the World of Spirit Island as imagined in the folklore from the game creator. This Map lays out the entire Island in stunning full color with realistic landscapes. It includes Iconography for each Spirit's home on the island as well as a new section not included on the tiles in the core game. This expansion allows 5 or 6 players to join in on the game....
Spirit Island: Expansion Playmat társasjáték Kiegészítő 30000 Ft-tól! - 1 felhasználó árulja ezt a játékot!
The Champions of the Dahan Token Pack includes two new colors of presence tokens (orange and green) as well as additional Cities, Towns, and Explorers to add to your game of Spirit Island to allow up to two more players to join the team as you all work together to rid your island of the encroaching Invaders. These token packs can be used with the Spirit...
A veszedelem megkörnyékezte a Szellemek szigetét . Minden eddiginél ügyesebb és számosabb betolakodóval kell szembenézni. Ahogy a remény halványulni kezd, azok a szellemek, akik nagyobb harmóniában vannak a természet veszélyes és kaotikus formáival a sziget védelmére kelnek. Sikerül kihasználnod az erejüket a Szellemek szigete érdekében vagy a betolakodók...
Spirit Island: Jagged Earth társasjáték Kiegészítő 17000 Ft-tól! - 1 felhasználó és 6 üzlet árulja ezt a játékot!
The German version of the Finder of Paths Unseen spirit promo for Spirit Island. Pegasus Spiele released the spirits from Spirit Island: Promo Pack 2 seperately. „Finder unsichtbarer Wege ist den Dahan wohlbekannt: Er durchquert mühelos die Insel und die meisten Geister-Redner haben ihn schon getroffen. Er kommuniziert direkter als andere Geister, indem er...
Négy új szellemmel, egy ellenféllel, két új történettel, és további kártyákkal bővül a Szellemek szigetének világa! A veszélyes betolakodók megjelenésével, akik káros szokásaikkal és agressziójukkal rontják meg a földeket, nekünk, szellemeknek váratlanul kellett mindehhez felnőnünk és alkalmazkodnunk. Akár víz, akár tűz, akár alant, akár azon túl vagyunk...
Spirit Island: Feather & Flame társasjáték Kiegészítő 13487 Ft-tól! - 5 üzlet árulja ezt a játékot!
Új szellemek, új képességek, új fenyegetések és új erők! A Szigeten már régóta léteznek szellemek. Vannak, kiknek nevét a helyi dahanok ismerik – a növekedés és tűz, az erő és folyó Szellemei. De nem ők az egyetlen Szellemek... Néha napján a föld legmélyebb, legtávolabbi részeiről származó Szellemekről suttognak. Oly hatalmas természeti erőkről, kiknek...
Spirit Island: Nature Incarnate társasjáték Kiegészítő 20490 Ft-tól! - 5 üzlet árulja ezt a játékot!
When the proud tones of a bagpipe ring out on the beach, it can only mean one thing: the Kingdom of Scotland has reached the far reaches of Spirit Island! And the highland people don't come alone, because this mini-expansion also contains the two scenarios Diversity of Spirits and Varied Landscapes as well as new Aspect and Fear cards. These contents are...
Devouring Teeth Lurk Underfoot likes being in the same lands as Invaders, so it can use Range 0 offensive and defensive Powers. The first of its Innate Power can give some mobility, if needed. Has a poor Plays track and potent but expensive Unique Powers, so can be better at handling fewer large threats than lots of little ones. This is a low-complexity...
Eyes Watch From The Trees is good at Defending against Ravages, and at steadily earning Fear. Its ability to Gather Dahan to fight back when Defending can make a huge difference, changing a stalling tactic into a blow against the Invaders. This is a low-complexity spirit. It’s the same spirit as is included in Horizons of Spirit Island; in Germany, it was...
Fathomless Mud Of The Swamp likes having Sacred Sites where Invaders will Build, but may need to re-create those after oozing outwards with its Innate Power. In smaller games, might be able to cut off the most Inland lands from Explore actions by Destroying Inland Towns/Cities and stopping new ones from being built. Causes a fair bit of Fear, much of which...
Rising Heat Of Stone And Sand‘s play stile is Weaken-and-Destroy. Likes having Sacred Sites where there're Towns/Cities, as it makes all Spirits' Damage more effective there. Has an easier time setting up Sacred Sites in Sands and Mountains, but can do so in any terrain with a bit more time. This is a low-complexity spirit. It’s the same spirit as is...
Sun-Bright Whirlwind is good at handling Explorers, clearing newly-Explored lands of Invaders so they don't Build there. Not nearly so good at dealing with Towns/Cities. Can focus on Energy and largely forego its Innate Power, focus on Plays to aim for mid-to-high Innate thresholds, or strike a more balanced path. Adds at most 1 Presence per turn, so there...
Új izgalmak a láthatáron! A Horizons of Spirit Island egy vadonatúj játék a Spirit Island (Szellemek szigete) családban, amelyet R. Eric Reuss és Christopher Badell tervezett és fejlesztett. A játék alapmechanikája ugyanaz maradt, de a játéktábla, az összetevők és az új Szellemek fantasztikus újdonságokat rejtenek a játékosok számára. A játék többek...
Föld a láthatáron: Szellemek szigete társasjáték 12740 Ft-tól! - 25 üzlet árulja ezt a játékot!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Spirit Island: Branch & Claw társasjátékhoz