A Mind MGMT egy közepesen összetett társasjáték, 1 - 5 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 1 óra. A játék több, összesen 4 jelölést kapott 2021-ben. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 13 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a szövetségek, a ceruza-papír, a pontról pontra...
A Mind MGMT egy közepesen összetett társasjáték, 1 - 5 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 1 óra. A játék több, összesen 4 jelölést kapott 2021-ben. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 13 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a szövetségek, a ceruza-papír, a pontról pontra mozgás és a rács mozgás mechanizmusokra.
Paranormális kémkedés "játéka"!
A sötétből munkálkodva és tudatalattid peremén lakozva a MIND MGMT már születésed előtt is pszichés erővel megáldott ügynökök segítségével vetett véget a világválságoknak. Járványok? Világháborúk? Nékünk elhiheted, sokkal rosszabb is lehetett volna.
A MIND MGMT mindenhol jelen van és folyamatosan toboroz. Ügynökeinek világszerte átlagon felüli pszichés képességgel rendelkező egyének után kutatnak. Ha kinyitottad a dobozt és el tudod olvasni mindezt, a kütyük pedig nem úgy festenek, mint egy régóta feledésbe merült játék kellékei, akkor megvan benned AZ, amit keresünk.
A játék során egyikőtök lesz a MIND MGMT fejvadásza, és keresztül-kasul járja a város utcáit ügynököket toborozva, miközben igyekszik nem felfedni a helyzetét és a terveit. A többiek az ellenállást képviselik, céljuk a saját pszichés képességeik segítségével megakadályozni a MIND MGMT-et, mielőtt az túl sok ügynököt toborozna.
A kiképzés: (ha először játszotok, akkor erősen javasoljuk) Első játéknál az útmutató kártya alapján a Kiképzést készítsd elő és olvasd el az alapszabályokat. Ha készen állsz a teljes játszmára, akkor készítsd elő a teljes játszmához a játékot! Fontos, hogy kövessétek a lépések sorrendjét az előkészítésnél, így minden fontos információra fény derül!
A fejvadász célja: a játék során a fejvadász titokban lépked a játéktáblán, a titkos térképen jelölve az érintett mezőket. Fejvadászként kerüld el az ellenállást, lépj kapcsolatba az újoncokkal!
Az ellenállás célja: Az ellenállás feladata megvizsgálni a mezőket és foglyul ejteni a fejvadászt, mielőtt kifutnak az időből. Csak akkor nyerhetsz ellenállás tagjaként, ha foglyul ejted a fejvadászt.
Az ellenállás nyer, ha foglyul ejti a fejvadászt, vagy ha a fejvadász nem tud szabályszerűen egy új mezőre lépni. A fejvadász nyer, ha az időjelölő eléri az idősáv 14:00 (ha kiképzést végzitek éppen) vagy a 16:00 órás mezőjét (teljes játszma esetén) vagy sikerül 12 új újoncot toboroznia.
A Mind MGMT izgalmas, egy mindenki ellen típusú társasjáték. Akár a fejvadász szerepébe bújsz, akár az ellenállás csoportját bővíted mindenképpen egy titkokkal és megtévesztéssel teli világba csöppensz!
Kategória:
Következtető, Kémek / Titkosügynökök, Képregény / Grafikus novella
Mechanizmus:
Váltakozó képességek, Szövetségek, Kooperatív, Ceruza-Papír, Pontról pontra mozgás, Rács mozgás, Hidden Movement, Deduction
A társasjátékhoz MAGYAR bemutató videó is tartozik! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Ebben a játékban az együttműködés a cél. Nem egymást, hanem magát a játékot kell legyőznötök!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
Amikor egy filmből, könyvből, képregényből készül társasjáték, akkor rendszerint azok keresik, akik ismerik és szeretik az eredeti művet. Erre is számítanak a kiadók, amikor megjelenik a Star Wars-os Monopoly vagy A Gyűrűk Urá-s Rizikó...
Már csak nézegetni is külön élmény, de szerencsére a Mind MGMT játékként is megállja a helyét.
2024-07-14 13:11:58
Nincs meg valakinek a magyar szabálykönyv pdfben, vagy szépen befotózva?
2024-02-05 12:14:04
1 hete került hozzánk, azóta lejátszottunk 9 party-t már, ebben van 2 és 3 fős játék is.
Először 1vs1-ben játszottunk két kört a a 'Kiképzés' (alap) verzióbal, hogy mindketten megtanuljuk mindkét oldalt, majd végül még két kört játszottunk coop-ba az app ellen.
A kiképzés sem feltétlen könnyű, de az igazi kihívást a Teljes játék adja. 2 fővel copp-ba 30 perc alatt megvagyunk, 3 fővel coop-ba átlag 1 óra alatt lement 1 party az APP ellen.
Szabályát tekintve könynen tanítható, a SHIFT rendszer pedig elképesztően király, hogy a vesztes felet erősíti. Külön piros pont, hogy az APP-ba is sikerült beintegrálni némelyiket, van amelyik 1:1-ben megegyezik a fizikai shift-el, van amelyik csak a digitálisban található, és eltér a fizikaitól.
Az árát tekintve a 22-25 ezer kicsit húzós, de ha jól tudom akkor képregényből készült, így a licence-elés némileg megdobhatta az egész árát. Cserébe kapunk egy viszonylag könnyed, akár este, munka után egy gyors játékot, amit villámgyorsan elő lehet venni, el leeht tenni, és lehet akár közöen is agyalni rajta. Bátran ajánlom azoknak, akik szeretik a hidden movement típusú játékokat, vagy bele szeretnének kóstolni.
2024-02-02 06:33:25
Nos tegnap sikerült ki próbálni 4 fővel. Mindenképp érdekes játék. Nekem a tematika be jön, a Reflex ki tett magáért a fordításokkal. A doboz és a tartalom jól néz ki, vastag, és tartósnak tűnik minden. Nagyon jó pofa mindenhol a képregény elemivel találkozni, és az hogy a dupla írást egy piros koronggal tudod el olvasni, mint a Nemezisben a fertőzés kártyát. Maga a játék nem könnyű, a 60 perc 4 fővel vicc. Átbeszélve a dolgokat, szabály tanulással volt az 3 óra is. Na de milyen 3 óra, minden perce élvezetes. Követni a fejvadász mozgását, elvenni a toborzó kártyáit, a halhatatlanokat akadályozni mindenben, felettébb nehézkes. De pont a kihívás, a megbeszélés része ami ki emel a többi játék közül. Persze nem nyertünk, de kit érdekel. Bármikor szívesen játszok vele.
2023-03-29 13:46:18
Talán még annyi lehet az előnye a 2 fős játékoknak, hogy ott tényleg jól lehet balanszolni majd a SHIFT system segítségével. Ugye ezek kibontható kis borítékok, amiket szabadon variálhatsz attól függően, hogy melyik játékos melyik oldallal tűnik erősebbnek. Szemtől szemben szerintem könnyebb lesz belőni, hogy ki hol erősebb és melyik aprósággal lehet a másik oldalt segíteni így. Amiket mi eddig kibontottunk azok mindig új izgalmat adtak, szerintem ezzel is segítve az újrajátszást. Aki kibontotta egyből ráugrott, hogy "úúú, én ezt használni akarom".
Illetve még egy dolog: alkalmazás segítségvel lehet játszani szólóban és kooperatívan a gép ellen. Szólóban próbáltam, szerintem jó kihívás, még sose sikerült megvernem, gondolom a koop ugyanez csak tudtok közösen gondolkozni.
2023-03-29 13:39:14
Releváns és köszi, hogy időt szántál a kimerítő válaszra!
2023-03-29 13:27:09
Anno nem volt érkezésem válaszolni, remélem még releváns a kérdés.
Szóval abszolút élvezhető a játék a képregény élvezete nélkül, bár kicsit szerintem nehezebb tematikailag elhelyezni a dolgokat. De amúgy túl lehet rajta lépni. Inkább azt mondanám, hogy a képregény ismerete nagyon kinyitja a témát, jobban érthető, hogy kinek miért az a képessége, ami pl.
Én játszottam vele két fővel, szerintem úgyis működik nagyon jól, de nekem azért jobban tetszett az, hogy több főnél lehet közösen gondolkodni. Jobban észben lehet tartani a sok lehetőséget, amikor ki akarod találni a titkos karakter helyét. Ugyanúgy négy "fogó" van minden játékos számnál játékban, de nem éreztem bonyolultnak, amikor egyedül irányítottam őket akkor sem.
lletve a másik oldalról meg nagyon izgi, hogy vagy dörzsölöd a tenyered, hogy mennyire átvertél mindenkit, vagy a körmöd rágod, hogy mindjárt elkapnak, ha jó úton jársz. Izgalmasabb tud lenni a table talk miatt.
De ha némaságot jól bírjátok játék közben akkor működik ketten is, én a múltkor öcsémmel ültem neki játszani, akinek új volt a játék, helyből lenyomtunk három menetet, mert mindig csak pár lépés hiányzott a vesztes játékosnak, úgyhogy mindig ott volt az extra motiváció, hogy na, a következő körben bizonyos akciókat ha többet csinálok akkor megverem a másikat.
2023-01-24 07:35:34
Tippre gondolom a képregény ismerete nélkül is élvezhető a játék. Ha jó látom, két főre is ajánlott, szerinted?
2022-05-06 19:52:28
Már most imádom ezt a kiadót! Hozzuk össze két hobbimat, a képregényeket és a társasjátékokat. Persze mondhatnánk, hogy volt már ilyen a sok Marvel és DC játékkal. De egyrészt szerintem a Mind MGMT-ben nagyon jól át lett hozva a képregény témája, megtalálták hozzá a megfelelő játékot, nem pedig csak ráhúzták valamire a szuperhős gúnyát aztán hadd szóljon. Másrészt Matt Kindt az eredeti képregény szerző szervesen részt vett a játék készítésében, ezért is lett olyan szokásostól eltérő a játék kinézete. Elsőre furcsák lesznek, hogy a kártyák nem ugyanolyan séma alapján készültek és a térkép is leginkább csak egy térképnek fog tűnni. Viszont amikor rájössz, hogy mik is rajta az ikonok akkor az csak még jobban beszippant a tematikába.
A játék amúgy egy hidden movement, egy a sok ellen játék (1-5 főig játszható), de az okos mechanikákon kívül az egyik legnagyobb előnye, hogy nagyon gyorsan lepörög egy játék, emiatt pedig a feszültség folyamatos lesz. Mindkét oldal nagyon jó kis döntéseket kínál és a legtöbbször mindenki úgy érzi, hogy ez a következő lépés lesz az, amin dől vagy borul a játék. Ezt pedig még megfejelik a SHIFT systemmel, amik kicsi kibontható ajándékok, amik igazából a felek balanszolására szolgálnak, ebből még a fizikai játékban én csak 1-1-et láttam oldalanként (7-7van összesen), de azok elég kreatívnak tűntek ahhoz, hogy igazán megkeverjék a játékot.
És igen, létezi hozzá telefonos app, aminek segítségevel akár kooperatívan, akár szólóban is lehet játszani egy elég ügyesnek tűnő AI ellen. Itt már 3 shift csomagot nyitottam ki (amik mások, mint a társasban találhatóak), mert 3szor elpáholt a recruiter és alig várom, hogy visszaüljek újra a játék elé bármilyen formában és bármilyen szerepben.
Bónusz, hogy a Reflexshop hozza magyarul is a játékot, elvileg idén, már csak az lenne hab a tortán, ha a 3 omnibust is hozná mellé valamelyik képregény kiadó.
Throughout the components of the MIND MGMT game, there are 9 hidden codes. When you enter these codes into the website FluxSafeHouse.com, they give you a brand new card that you can print out and add to your game. This Secret Mission expansion provides all 9 of the hidden cards, professionally printed. Each card will come sealed in an envelope so you can...
Originally available in pack B of the Dice Tower 2022 Kickstarter campaign. Text says: Setup: Toss card and give to the side that is face up. Science. The active Rogue Agent chooses either the row or column they are currently in. The Recruiter must say the actual number of locations they have visited in the chosen row or column. The Recruiter takes this...
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Mind MGMT társasjátékhoz