A tudattalan mélyén egy összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 1 - 2 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a kollekció gyűjtés, a kártya húzás, a munkás-elhelyezés, a rondel és a solitaire mechanizmusokra. Lépj Sigmund Freud nyomdokaiba! A...
A tudattalan mélyén egy összetett társasjáték, 1 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 1 - 2 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a kollekció gyűjtés, a kártya húzás, a munkás-elhelyezés, a rondel és a solitaire mechanizmusokra.
Lépj Sigmund Freud nyomdokaiba!
A századfordulón egy osztrák idegorvos, Sigmund Freud forradalmi elmélettel állt elő, amelyet pszichoanalizisnek nevezett el. Az elmélet középpontjában az emberi tudattalan állt. Ahogy a munkássága egyre szélesebb körben vált ismertté, támogatókra is lelt, akik minden szerdán összegyűltek nála, hogy pszichológiáról és az álmok szimbolikájáról értekezzenek. Ők, vagyis a Szerdai Pszichológiai Társaság indították útjára az analitikus pszichológiát.
A tudattalan mélyén társasjátékban ezen közösség tagjaiként azon igyekeztek, hogy új terpápiás módszereket dolgozzatok ki, aktívan praktizáljatok, és leginkább kiemelkedjetek Freud kortársai közül. Ennek érdekében meg kell, hogy osszátok megérzéseiteket, ötleteiteket egymással, és persze saját elméleteket kell majd publikálnotok. Annak érdekében pedig, hogy mindezt bírjátok szusszal, kávéra is szükségetek lesz. Sok-sok kávéra.
Magyar nyelvű játékszabály
Letöltés
Angol nyelvű ismertető
Kategória:
Orvosi
Mechanizmus:
Kollekció gyűjtés, Kártya húzás, Munkás-elhelyezés, Rondel, Solitaire, Játék végi bónuszok, Contracts, Programmed Movement, CAR-03 Melding and Splaying, Tags
A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Nem érnek rá a barátok? Ennél a társasjátéknál nem gond, ezt már egy személytől is lehet játszani!
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Budapest! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
A játékhoz készült prémium védőben magyar alapjáték + Nightmares kiegészítő (Cseh/nyelvfüggetlen)
1 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Astoria! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Eladó egy egyszer játszott Unconscious Mind KS Deluxe + Free associations module box + Holofoil cards (tényleg sokat dob a játék szépségén). Angol nyelvű (de egyébként nyelvfüggetlen). Az eredeti EGO pledge ára: 70€ + 9€ (holofoil) + szállítás + áfa = 119 EUR körül jött ki. Ár: 45.000 Ft Átvehető az Astorián vagy a vevő terhére Foxpost is megoldható.
2 érdeklődő
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Személyes átadás Dunaújváros és környékén. Csomagküldés a vevő terhére.! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Kickstarer SUPEREGO pledge - UNCONSCIOUS MIND (Deluxe edition) - NIGHTMARES EXPANSION - FREE ASSOCIATION MODULES BOX (free) - ART PRINT PACK (free) Extra add-on: HOLOFOIL DREAM CARDS
1 érdeklődő
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
2024-12-09 19:35:28
Ez az egyik olyan játék, amire elsősorban a témája miatt figyeltem fel. Freud és kortársai, illetve tanítványai egy modern társasban, ahol valószínűleg kombinációs láncokkal jutunk majd előrébb, de hogyan lesz ez megvalósítva?
A témát első hallásra erőltetettnek gondoltam, de ez a történelmi korszak jobban érdekel annál, minthogy az előítéletem alapján lemondjak róla. Kerestem róla információt, véleményeket, majd a TJÜ-n be is szereztem. Eddig négy kétfős játszmánk van benne, és jómagam nem csalódtam, örülök, hogy megvettem és megtanultam.
Bár a nehézsége BGG alapján 3.93, nekem nem tűnt annyira bonyolultnak. De lehet, hogy csak nagyon nekikészültem a szabálytanulásnak, mert egy közel négyes nehézségi értékkel bíró szabály már okozhat azért fejvakarást meg "mivaaaan....?" kezdetű kérdéseket.
Az utolsó játszmát tekintve mérvadónak - amikor már stabil volt a szabályismeret és nem kellett a szabálykönyvet forgatni - két órán belül lement egy parti, és számomra végig érdekes és izgalmas maradt. Bár számos akció az egyéni játékostáblán és a saját rendelőben zajlik, érdemes figyelemmel kísérni folyamatosan a másik lépéseit, mert főleg a játék vége felé közeledve nagyon nem mindegy, ki mit lép, és mindezekre hogyan reagálunk. Valóban jó kis akció láncolatok alakulnak ki, de tényleg csak kicsik, viszonylag jól nyomon lehet követni, nem lesz belezavarodás.
A saját helyszínek mellett közös tábla is van, ahol szintén fogynak a helyek és érdemes is a másikat gátolni, ha esetleg el tudna húzni a tervezett akcióval a győzelmi sávon.
A téma nekem végigkíséri a játékot, de ez valószínűleg azért van, mert amellett, hogy lenyűgözően szép a grafika, a kártyák, valamint a komponensekkel is jólesően lehet molyolni, engem kiemelkedően érdekel mind az adott történelmi korszak és a pszichológia is. Ezért ezt a játékot elsősorban olyanoknak ajánlom, akik szívesen leülnek kombózni egy összetett játékhoz, de valami színesebb, nem annyira megszokott tematikára vágynak.
2024-12-09 16:55:00
Szia! Új szerzemény nekem a játék, eddig 4 szóló játékot játszottam vele. És biztos vagyok benne, hogy még a 4. játékom sem volt teljesen tökéletes. Versenyez veled az automa, tehát ő is pontokat gyűjt, és meg kell verni a győzelemhez. Szintezhető is legalább 2-3 különböző módon.
A kollekciómban szerintem eddig a Bitoku volt a leg"nehezebben" kezelhető, a leginkább odafigyelést igénylő automa, nem tudom ismered-e, mond-e ez neked valamit. A Tudattalan viszont azonnal letiporta a trónról, valóban elég sok figyelmet és könyvelést igényel. Az első 1-2 játékban azt sem tudtam, hova kapjam a fejem, nem tudtam a saját játékomra koncentrálni, annyira kizökkentett az automa köre. 3-4. játékban már sokkal rutinosabban ment, de annyi apróságra, hatásra kell figyelni, hogy nem merném a nyakamat tenni rá, hogy valami nem kerülte el a figyelmem. Ha van türelmed hozzá, és tényleg nagyon tetszik a játék, akkor viszont abszolút megéri, szerintem fantasztikus játék. Én csak ajánlani tudom ha szereted az engine building-et, a resource management-et, a munkáslehelyezést.
2024-12-09 16:44:52
Én "Kezelés" alatt a konkrét akciót értem, amikor az álmokat kezeljük. Erre vonatkozik a limit, hogy minden pácienst egyszer lehet a körödben kezelni. Tehát soha nem kezelhetsz egy páciensen egy körben 2 álmot.
A bonbon felhasználására minden kör végén lehetőséged van, szerintem ez szó szerint nem "Kezelés"-nek minősül, tehát nem vonatkozik rá a limit. Amire viszont figyelni kell, hogy CSAK kör végén használhatod őket, a köröd közben nem. Tehát ha épp van 3 bonbon-od, és kapnál újat, akkor nem költheted el a már meglévőt valamelyik betegre gyorsan, hogy nem menjen fölöslegbe az újonnan kapott.
2024-12-08 23:11:58
Találtam egy félrefordítást a szabálykönyvben:
"Amikor kutatáskártyát játszotok ki, válasszatok egyet a kezetekben lévők közül, és tegyétek magatok elé az asztalra, képpel lefelé."
Helyesen:
"Amikor kutatáskártyát játszotok ki, válasszatok egyet a kezetekben lévők közül, és tegyétek magatok elé az asztalra, képpel felfelé."
Azért sem mindegy, mert egyes kutatáskártyán lévő ikonok felhasználhatóak helyszínhez tartozó hatás aktíválásakor. Ezért lényeges, hogy képpel felfelé, jól láthatóan kerüljön elhelyezésre.
Másik észrevétel a szabálykönyv vonatkozásában, hogy nem fogalmaz egyértelműen a bonbonok elköltésével kapcsolatban. Leírja, hogy "Egy kör alatt sosem kezelhetitek ugyanazt a pácienst kétszer." Kérdésként merült fel bennem, hogy mi a helyzet a bonbonokkal, amit a körvégén felhasználok, használhatom olyan páciens kezelésére, akit a körben már kezeltem vagy nem? A BGG fórumon az a többség meglátása, hogy lehet bonbonnal etetni a pácienst akkor is ha már kapott kezelést a körben, mivel a kör vége az egy külön fázis. Nos ezt nem emílti a szabálykönyv, hogy a kör és a kör vége külön fázis lenne, de én is inkább ezen az állásponton vagyok, mert így kicsit egyszerűbb játszani.
2024-12-03 09:54:12
Köszönöm a választ, hát adminisztráció a legkevesebb, jelenleg a Hegemony a kedvenc játékom, ha van 3-4 óra felesleges órám simán játszok 2 automata ellen is akár :D Meg azt vettem észre minél többet játszol adott játékkal, ez az adminisztráció lényegesen lerövidül.
2024-12-02 20:53:56
Én végül megvettem, de ketten még sajnos nem próbáltuk. Szólóban viszont igen, és elég jó, teljes élményt ad. Ennek viszont az a hátránya, hogy baromi könyvelős, sok dologra kell oda figyelni, mind a saját, mind az ID(automa) körében. A kétfős játékról írok majd, ha megejtettük, remélem a héten sikerül végre időt szakítani rá.
2024-12-02 19:57:24
Nagyon kevés magyar véleményt, videót meg nem is látok erről a játékról. Szemezek vele, de egyszer már a Hippokratésszel megjártam, mik a buktatói ennek a játéknak? 2 fővel, szólóban milyen?
2024-11-23 22:45:50
TJÜ-n beszereztük, mert nagyon jól nézett ki a doboz, illetve a téma is elég érdekesnek tűnt. Ma szerettük volna kipróbálni, de sehogy nem fért fel az asztalra. Azért kipakoltunk mindent az asztalép miatt. Mindenkinek nagyon tetszett a játék kinézetre. A komponensek is minőségiek és nagyon mutatósak. Első kipakolás kicsivel hosszabb volt mint fél óra, de ez a kicsomagolás, rendezgetés, keresgélésnek is betudható. Remélem hamarosan ki tudjuk majd próbálni. Ezt igazából azért írtam le, mert aki tervezi megvenni a játékot az számoljon ennek az extra helyigényével is.
2024-11-22 16:05:27
Köszi, én is úgy vagyok vele, hogy alszok rá párat, aztán meglátom. Mi 4-en játszottunk, viszont itthon csak kettesben kerülne elő, úgyhogy külön köszönöm, hogy erre felhívtad a figyelmemet, utána fogok még ilyen szemmel is nézni.
2024-11-22 08:21:41
Én is ezt éreztem az elején, hogy ez a játék kell (még most is ezt érzem), ránézel és egyszerűen eladja magát már a külső. Játszottunk vele egyet, nem volt rossz élmény, végül mi arra jutottunk, hogy várhatóan 2-3 játék után nem lesz annyira izgalmas, mint elsőre. Illetve nálam az, hogy a játék 2,3 és 4 főnél is majdnemhogy ugyanazt a setupot és játék végi szabályt alkalmazza, masszív negatív pont. Teljesen más lesz a játék dinamikája 2 fővel, mint 4-el, de a célok ugyanazok, és minden játékosszám esetében 9. Kicsit olyan, mintha megtervezték volna 4 főre, a 2-3 fős játéknál meg megnyirbálják az akciótáblát, és készis.
Kíváncsi leszek, hogy Neked,illetve akik beszerezték mennyi ideig fog működni a játék, milyen lesz pár játék után. (Sajnos még mindig a fejemben van a játék, hogy ez kell nekem, de igazából átrágtuk magunkat már ezen párommal, hogy valószínűleg 1-2 játékot tennénk bele, és mást vennénk le inkább a polcról ehelyett)
2024-11-21 21:39:41
Wow. Nekem ez nagyon betalált, mindenképp a hype-ot erősíteném. Összetett, komoly, hosszú, de valahogy mégis végig fent tartja a figyelmet, mindig van mit csinálni, várod a köröd, számolod, hogy összejön-e a kombód, izgulsz, hogy ne vigyék el azt a lapkát előled… közben meg elvarázsol a téma, gyönyörködsz a látványban vagy éppen szörnyülködsz az álmokon… Szerintem nagyon egyben van, így még ha pár dolog ismerős is innen-onnan, az összkép nagyon kerek, a témára kicsit fogékony gémerekeknek eléggé ajánlott darab.
2024-11-12 19:03:25
Köszi a példákat. Egy interaktív játéknál szerintem elsősorban a játékostársak ellen játszol. Egy kevésbé interaktív, mondhatni "többjátékos passziánsz" játéknál elsősorban a játék feladványa ellen játszol, a többiek lépésére kevésbé figyelsz. Egy interaktív játékban egyértelműen érzed, hogy befolyásolod a másik játékos döntési lehetőségeit, egy kevésbé interaktívban nem. Számomra egyértelműen fontos egy társasban, hogy interaktív legyen. NYEH kártyák nélkül is lehet interakciót elérni, sőt szerintem az interakció legmagasabb formája a pozitív interakció. Pl. a Brassban, amikor rákényszerül az ellenfél, hogy a te szenedet használva, aktiválja a saját lapkáját, vagy építsen vasutat. Amikor Concordiában odapetézel egy házikót arra a provinciára, amit az ellenfél nagy valószínűséggel használni fog. Amikor Puerto Ricoban egy csomó terméket termlesz a másikra, aki éppen építkezne, de akkor rárohad az áruja. És persze ott vannak a negatívabb interakciók, amiket említesz. Pl. Caylusban elmozgatod a Provostot, így az ellenfél nem tudja használni a lapkáját. Amikor Agricolában csak kicseszésből elszeded a másik által áhított erőforrást.
2024-11-11 22:30:03
Az attól függ, neked mi számít interakciónak.
"Negatív" interakció:
- Munkáslehelyezős játék, tehát a helyszíneket lehet blokkolni egymás elől akár tudatosan.
- El lehet vinni olyan pácienst, aki mondjuk olyan játék végi pontozási bónuszt ad, ami másik játékosnak nagyon jó lenne.
- A térkép táblán lehet úgy mozgatni a Freud meeple-t, hogy ezzel bekavarj másik játékosnak, esetleg ezzel bónuszt tudsz megvonni tőle.
- A kerületjelzők elvételénél is figyelni kell, mert aki az utolsót elviszi egy-egy kupacból, az kapja a hírnév pontot, tehát amikor egy utolsó előtti tokent elveszel, érdemes figyelni, hogy másik játékos rá tud-e ugrani az utolsóra.
- A céllapkákért értelemszerűen megy a verseny.
- És ha már verseny, a hírnévsávon is verseny megy a bónuszpontokért.
- Még akár azt is említhetném, hogy direkt kiválthatja valaki a játék végét, ha látja, hogy egy másik játékos készít elő egy nagyon ütős kört, és ezzel ellehetetleníti, hogy befejezze azt.
"Pozitív" interakció:
- Másik játékos kutatás kártyájának idézése a publikáláshoz.
Az viszont tény, hogy a játék nagy részében minden játékos a saját pácienseivel lesz elfoglalva, és próbálja majd az erőforrásokat menedzelni. Ez a játék erről szól. Én az interakcióval hadilábon állok- nehéz megmondani, hogy kinek mit jelent, illetve hogy mik az elvárások. Sokszor amikor valaki interakció hiányára panaszkodik, én el sem tudom képzelni, hogy mit szeretne? Minek kéne történnie a játékban? (Nem támadásnak vagy kötekedésnek szánom, tényleg kíváncsiság, mert én soha nem szoktam semmiféle interakciót hiányolni a játékokból- sőt valószínűleg nem örülnék, ha lenne..🤓 Mert aztán rám senki ne dobjon "NYEH!" kártyát, hogy azonnal megállítsa az akciómat... ha értitek a célzást. 😁)
2024-11-11 19:35:07
A játékosok közti interakció kimerül a publikálásból elvehető kártyákból, illetve az akcióterületek más elől elhappolásából nagyjából.
2024-11-11 18:57:42
A játékosok közötti interakció milyen? A videók, szabályismertetők alapján igen gyérnek tűnik. Kb. csak egymás publikálásának felhasználása hoz valamilyen esetleges játékosok közötti kapcsolatot.
2024-11-06 17:43:35
folyt.
És igen, ha mindez nem lett volna elég, akkor még külön pontozólapkák is bekerültek a játékba, aki hamarabb teljesíti ezek feltételeit, bezsebelheti értük a jutalmat.
Ez csak egy ízelítő a játékból, úgy, hogy még nem is beszéltem az őrületjelzőkről, illetve a briliáns ötletekről, a kiegészítőben szereplő rémálmok specialitásáról, az érzelmi támogató állatokról.
Nálam az év legnagyobb durranása volt a nagyobb lélegzetvételű játékok körében. A kártyák gyönyörűek és egyben kicsit rémisztőek is, a komponensek minősége fantasztikus. Sokan kritizálták a bécsi tábla, illetve az erőforrástárcsa megjelenését, hogy nincs összhangban a játék többi elemével és ezzel egy kicsit én is egyet tudok érteni, de számomra nem olyan zavaró, mint mondjuk a Trailblazer esetében a tájkártyák és állat-, ill. növénykártyák kirívó grafikai különbsége.
Az első alkalom nagyon hosszú volt a szabálytanulással együtt, de egyébként is inkább a fajsúlyosabb játékok közé sorolnám. Rengeteg dologra kell egyszerre figyelni, a szabályok nem nehezek, viszont rendkívül sok van belőlük.
Annyival kiegészíteném, hogy KS projekten keresztül került hozzánk, így a kiegészítőn kívül nem igazán tudom mi a különbség a retail verzióhoz képest. Megjegyzés: nem értem miért spórolják le a kiegészítőt a magyar kiadásból?!
Szóval mi izgatottan vártuk már a megérkezését és számunkra nem okozott csalódást, teljesen odavagyunk érte!
2024-11-06 17:40:38
folyt.
Az üvegcse körbemozgatása ezen akciólapkák aktiválását is eredményezheti, hiszen vannak olyan "megállóhelyek" melyeknél vízszintesen vagy függőlegesen aktiválódnak a megszerzett lapkák, ill. az egyes akciólapkával betöltött sorok és/vagy oszlopok további erőforrásokat is felszabadítanak.
A fő táblán a háttérsztori szerint megvitatjuk ötleteinket, igazából ez csak annyit jelent, hogy az ötletkorongjainkkal innen választunk akciókat. Amikor az ötleteink elfogynak visszahívjuk azokat és ahányféle helyre helyeztünk ilyen „munkásokat”, annyi kávét kapunk, melyet a későbbiekben felhasználhatunk akciólapkák megszerzésére, egyes álomkártyák teljesítésének feltételei is lehetnek, stb.
A fő táblán elérhető akciók között szerepel még:
A különböző színű kutatási kártyák bónuszokat is biztosíthatnak, illetve könyvbe rendezésük győzelmi pontot ad. Az a tábla, ahol Freud, esetleg az újságíró van tulajdonképpen bécsi kerületeket, illetve ezen belül 6 helyszínt jelölnek. A kerületek azonos színűek az erőforrásokkal, mivel ezekkel a figurákkal is aktiválhatunk erőforrásokhoz kapcsolódó és egyéb akciókat is. Az egyes helyszínekhez különböző ikonok kapcsolódnak, ezekkel is aktiválhatunk akciókat, illetve játék végi pontszámot is szerezhetünk. Az ezen a táblán végrehajtható akciók mennyisége attól függ, hogy hány bábu áll még azon a helyszínen, ahol a saját figuránk van, így érdemes lehet egymást, ill. Freudot és az újságírót „üldözni”. Ha ez a szám alacsony, akkor dönthetünk úgy, hogy nem a szereplők számától, hanem az adott helyszínnel azonos ikonok mennyisége alapján határozzuk meg az akciók számát. Ilyen ikonok megjelenhetnek kutatási kártyákon, könyveken, ill. pontozólapkákon is.
2024-11-06 17:38:54
Mivel nincs magyar szabály és szabálymagyarázó videó sincs feltöltve, adnék egy kis ízelítőt a játékmechanikából. Szabályokat nem írok le, de olyan sok síkon mozog a játék, hogy még ez a kis kedvcsináló is igen hosszúra fog nyúlni.
A játék során ügyfeleket, illetve hozzájuk felszíni és mélyen meghúzódó látens álmokat választunk. Az ügyfelekre egy átlátszó „gyász/bánat/nyomasztás” kártya kerül (nem tudom mi a pontos magyar fordítása). Mindkét kártyán fel vannak tüntetve szívecskék, melyek azt mutatják, hogy hány terápiapontot kell elérni ahhoz, hogy a páciens meggyógyuljon. Amint sikerül 3 szívecskére levinni a hátralévő terápiák számát bekövetkezik a katarzis, ezáltal az átlátszó kártya lekerül a páciensről és a rajta feltüntetett egyszeri bónuszokat is megkapjuk, ill. az ügyfélkártya hatásai is felszabadításra kerülnek, melyek lehetnek a játék során érvényesülő speciális képességek vagy játékvégi pontozási lehetőségek.
A kezelés során először a felszíni álmokkal foglalkozunk, csak ezt követően a rejtett álmokkal. Ezeken az álomkártyákon jelölve vannak a gyógyításhoz szükséges „meglátások/megértések” erőforrásigényei. A kezeléshez felhasznált erőforrások egy többszintű és többszínű tárcsán helyezkednek el. A szín a kezeléshez szükséges erőforrás típusát adja meg, a szint annak erősségét jelzi. Erőforrások gyűjtése, illetve ezek vertikális és horizontális mozgatása a tárcsán a fő tábla (ami egyébként Freud lakása) megfelelő akcióhelyének kiválasztásával lehetséges, illetve ezek a lépések a saját játékostáblánkra kerülő akciólapkák megszerzésével is elérhetővé válnak.
A saját játékostáblánkon egy üvegcse jár körbe-körbe, attól függően mozgatva, hogy a fő játéktáblán melyik akciót választjuk. A saját játékostáblára ezen kívül fokozatosan feltöltésre kerülhetnek 3x3-as elrendezésben akciólapkák.
2024-11-04 14:49:10
Őszintén megmondom, hogy az a 10 témában mélyen jártas ember, aki ezen ki fog akadni, talán belefér. Olyan hiba ez, minT amikor a pszichológia vizsgán azért húzták meg az évfolyamtársam, mert "Paulie elvnek" hívta a "Paulie féle elvét".
Az ekkora cimforditas hibábol pedig a szabalyforditas hibáira következtetni egyenesen értelmetlen.
De persze megértem, hogy ha valaki elmerült egy témában akkor a legapróbb hiba is bosszantó lehet, engem pl felcseszett rendesen, hogy az új Unmatchedben "Végzetes nővérek" nevet kapták a boszorkányok, szőnyeg alá söpörve a muforditast és Shakespearet is...
2024-10-13 09:17:00
Mindig gondolkodok, hogy milyen témájú társasjátékot nem hoztak még létre, mi az ami eddig a háttérbe szorult? Az biztos, hogy ilyen témájú játék eszembe sem jutott! És milyen jó ötlet! Ebbe a témába aztán minden beleférhet! Bármi megjelenhet az ember álmaiban! Most a tudatalatti dolgokról nem is beszélve. Szóval igen érdekes irányból közelítették meg a témát!
Ami a kinézetet illeti szintén pozitív számomra. Színvilága illeszkedik a témához, és a kivitelezés és grafika is pazar. Érzek benne egy kis szecessziós stílust. Értem, hogy min megy a vita a címválasztáson. De ez már olyan mélyen van, hogy nem merek hozzá véleményt mondani! 😊 Ez egy kicsit olyan, mint amikor azon agyalnak, hogy hol van a világ elérhető vége. Persze csak elméletben.
Visszatérve a társasjátékhoz, nagyon várom, hogy egyszer kipróbálhassam ezt a játékot. Érdekel, hogy a szép megjelenés mellett egy jó mechanika is társul e? Gyanítom, hogy igen, de ezt pontosan csak azok tudják elmondani, akik azt tapasztalták.
2024-10-07 07:36:57
Szerintem a tudattalan mélyén nem határoz meg a tudathoz viszonyított elhelyezkedést. Ha a tudattalant közvetetten ábrázolták volna azzal, hogy a cím a tudat mélyén lenne, akkor igen. Fejest ugrottunk a formális logika mély bugyraiba :)
2024-10-06 12:00:23
@thufirhawat333 de azt áruld már el, légy szíves, mi lenne ennek a jó címe?
2024-10-06 11:20:55
Szintén off: Feldobtam a témát a Csevegőben.
2024-10-06 08:44:14
Köszi a kimerítő választ!
Off: nemtom van-e topikja, de leírod azt a 3 szabályt és játékot, ami rosszul lett fordítva?
2024-10-05 20:37:43
Nyolc évig fordítottam irodalmi műveket, a címfordítás mindig egy külön kategória. És azért nem jó, mert képzavart hordoz magában - a leggyakoribb érv a tudattalan vs. tudatalatti vitában az, hogy Freud nem helyezte alá-fölé rendeltségi viszonyba a tudatot és a tudattalant, így a tudattalan értelemszerűen nem lehet a tudat alatt; ezért biztos nem hoztam volna be azt a képet, hogy a mélyén járunk.
Amúgy apróság, szerintem azért ötltött szembe, mert zsinórban három olyan játékkal játszottam, ahol a játékmenetet befolyásoló szabályfordítási hibák bukkantak fel.
És ezek olyan bakik, amiket gyakorltott műfordítók is elkövetnek, nekem az nem fér a fejembe, hogy miért sajnálják a kiadók egy lektor és szerkesztő felfogadását arra, hogy átfussák a szövegezést és a szabályokat.
2024-10-05 20:06:22
Te milyen címet adtál volna neki? Miért nem jó ez?
2024-09-21 12:10:47
A cím fordítását látva szerintem érdemes lesz beszerezni az angol játékszabályt is, mert sok jóra nem számítok.
2024-04-04 19:38:13
Megkezdődött a gyártás magyarul! Várható megjelenés: 2024. negyedik negyedév.
2023-02-12 01:16:28
Igen, ettől én is eldobom az agyam 🙂. Csak győzzük kivárni...
2023-01-02 22:51:06
Fúú, ezt egyre jobban várom, nagyon érdekes lesz! Nem mellesleg nagyon szép is, szuper a téma, a Gémklub hozza magyarul... mi kell még? 😍
Kiegészítő A tudattalan mélyén társasjátékhoz. A játék doboza angol nyelvű, benne holland szabály található.Angol:The Nightmare expansion takes you to the spooky side of the mind, with Nightmare Dreams, Metamorphoses Grief Layers, Uncanny Clients, and more. These chilling images might haunt...
Unconscious Mind: Nightmares társasjáték Kiegészítő 10990 Ft-tól! - 1 üzlet árulja ezt a játékot!
Kiegészítő A tudattalan mélyén társasjátékhoz. A játék doboza angol nyelvű, benne holland szabály található.Angol:Widen your Unconscious Mind experience with five new mix-and-match modules. 6 Illusion Dream cards 5 Mirror Client cards 12 Scholarly Research cards 6 Rendezvous Objective cards...
Unconscious Mind: Free Association Module Box társasjáték Kiegészítő 6990 Ft-tól! - 1 üzlet árulja ezt a játékot!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) A tudattalan mélyén társasjátékhoz