A YINSH egy közepesen összetett társasjáték, 2 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 30 - 60 perc. A játék 2004-ben megnyerte a Mensa Select díját Mensa Select díj kategóriában. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 9 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a minták, a rács mozgás és a catch the leader mechanizmusokra. Egy...
A YINSH egy közepesen összetett társasjáték, 2 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 30 - 60 perc. A játék 2004-ben megnyerte a Mensa Select díját Mensa Select díj kategóriában. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 9 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a minták, a rács mozgás és a catch the leader mechanizmusokra.
Egy gyönyörűen kidolgozott nagyon szép játékot ismerhetünk meg benne. Nemcsak, hogy szép, de rendkívül élvezetes is! Igaz, hogy némi absztrakt gondolkodás szükséges hozzá, de nem sokkal több, mint a népszerű Malom játékhoz.
A játékot két fő játszhatja. A játéktábla hatszög alapú, mely egyenlő oldalú háromszögekre van felosztva. Mindkét játékos rendelkezik 5 darab karikával (fekete-fehér), melyeket a játék elején tetszőlegesen felraknak a táblára. Főként az ellenfél által lehelyezett karikák elhelyezkedésétől függ, hogy hogyan rakjuk le a sajátjainkat. Ezen kívül még a játékhoz tartoznak a kétszínű korongok (egyik oldaluk fehér a másik fekete), melyekből sorokat próbálunk kialakítani.
A játék úgy indul, hogy mindkét játékosnak öt gyűrűje van a táblán. Akinek sikerül öt, saját színű koronggal egy sort alkotni, az leveszi egy gyűrűjét a tábláról.
A játékosok felváltva helyezik át karikáikat a tábla vonalai mentén és csak arra kell ügyelni, hogy nem ugorhatjuk át az ellenfél karikáit. Amikor elmozdítjuk a sajátunkat, akkor a színünknek megfelelő korongot teszünk a helyére. Ha már korábban lehelyezett korongokat ugrunk át, azokat meg kell fordítani. Íg előfordulhat, hogy az általunk lehelyezett korongokat az ellenfél színére "változtatjuk".
Az a játékos győz, akinek sikerült három gyűrűjét is levennie - vagyis akinek háromszor is sikerült 5 darab, saját színű korongból sort alkotnia.
A játékmenet rendkívül egyszerű. A szabályok könnyen tanulhatóak. Nagyon könnyű, ám éppen ezért nagyon szorakoztató játék annak, aki szereti az ilyen stílust.
Kategória:
Stratégia
Mechanizmus:
Minták, Rács mozgás, Catch the Leader
Ehhez a társasjátékhoz elérhető magyar szabálykönyv, amit ide kattintva le is tudsz tölteni!
A társasjátékhoz MAGYAR bemutató videó is tartozik! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
Összegyűjtöttük Nektek a mi nyári kedvenceinket az évben.
2023-05-16 06:01:42
Kétszemélyes "okosjáték" a BGG lista dobogós helyéről (abstrakt). Szép, minőségi kivitelezés, egyszerű szabályok, baráti játékidő, sodró játékmenet.
The hexagonal board has several holes in it for the unique playing pieces. Each player uses sand timers as his pieces, and a turn is simply to move to an adjacent space, flipping the timer in the process. The number of times that each space on the board can be occupied is limited, but the more central spaces can have more traffic. The object of the game is...
Gipf ár: 14 840Ft. A Gipf kétszemélyes absztrakt stratégiai játék, új és régi ötletek ötvözete. A játékosok fekete és fehér korongokat helyeznek el a táblán, és igyekeznek kialakítani egy négyes sort. Amikor ez sikerül, leveszik a sort alkotó korongokat és levehetik az ellenfél egyik korongját is, amely ennek a sornak valamelyik végén állt. A játék ezen...
GIPF társasjáték 11490 Ft-tól! - 2 üzlet árulja ezt a játékot!
A ZÈRTZ gyors és dinamikus 2 személyes játék. A játékban 6 fehér, 8 szürke és 10 fekete golyó van, és a táblád, aminek a területe egyre csak csökken. A cél: megszerezni 3 golyót mindegyik színből, vagy 4 fehéret, vagy 5 szürkét, vagy 6 feketét. A golyózsákmányoláshoz annyit kell tenned, hogy átugrasz egy golyóval a másik fölött. Könnyűnek hangzik, ugye?...
ZÈRTZ társasjáték 11490 Ft-tól! - 2 üzlet árulja ezt a játékot!
Dvonn ár: 12 060Ft. Építs minél több tornyot a te karikáddal a tetején! A Dvonn egy kétszemélyes absztrakt stratégiai játék, amelyben a játékosok igyekeznek minél több saját karikát és karikatornyot az ellenfél karikáira és tornyaira tenni. De mindegyikkel annyit léphetnek, ahány korong van egymásra stócolva. Ugyanakkor arra is figyelni kell, hogy közben...
DVONN társasjáték 13990 Ft-tól! - 3 üzlet árulja ezt a játékot!
A PÜNCT a GIPF Project utolsó játéka. A projectet 6 sorozat, kétszemélyes absztrakt játékra tervezték. A GIPF-et, az első, központi játékot 1997-ben adták ki. Most, 8 évvel később, lett teljes a sorozat! Lehet hogy észrevetted, lehet hogy nem, a GIPF doboz grafikája a táblát vad, természetes környezetben ábrázolja az elemekkel. A designötlet mögött az...
PÜNCT társasjáték 11490 Ft-tól! - 3 üzlet árulja ezt a játékot!
TZAAR is a game about making choices. Both players have 30 pieces, divided in three types: 6 Tzaars, 9 Tzarras and 15 Totts. The three types of pieces form a trinity: They cannot exist without each other. The aim is either to make the opponent run out of one of the three types of pieces or to put him in a position in which he cannot capture any more. The...
TZAAR társasjáték 13990 Ft-tól! - 3 üzlet árulja ezt a játékot!
Válassz két színt a hatból - de ne túl korán, mert az ellenfél beépíti őket a tornyaiba! A Lyngk tábláján színes korongokat kell ötemeletes tornyokba összestócolni, amiből a játék folyamán választanak kettőt-kettőt a játékosok. Ha túl korán választják ki, melyik az ő színűk, az ellenfél lefedi azokat a tornyaival, ha túl későn, nagyon szűk mozgástér...
LYNGK társasjáték 11490 Ft-tól! - 1 üzlet árulja ezt a játékot!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) YINSH társasjátékhoz