Supermarina II: Command at Sea volume IV
Videó beküldése

Supermarina II: Command at Sea volume IV társasjáték Kiegészítő

társasjáték Kiegészítő, 1997
Értékelem!

Ez a játék a Supermarina I: Command at Sea Volume II kiegészítője.

A Supermarina II: Command at Sea volume IV egy összetett kiegészítő a Supermarina I: Command at Sea Volume II társasjátékhoz, 2 - 12 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 2.5 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a hatszög-rács és a szimuláció mechanizmusokra.

A Supermarina II: Command at Sea volume IV egy összetett kiegészítő a Supermarina I: Command at Sea Volume II társasjátékhoz, 2 - 12 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 2.5 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a hatszög-rács és a szimuláció mechanizmusokra.

Kategória: Tenger, Háború, Kiegészítő, II. világháború, Könyv
Mechanizmus: Hatszög-rács, Szimuláció

Kiegészítő

Ez a játék egy kiegészítő. Ez ilyen játékok az eredeti játékhoz, annak élményéhez, mechanizmusához, készletéhez, adnak plusz elemeket.

Nagy csoport

Nyolc, vagy akár annál több személy esetén is játsztható!

Hosszú

Hosszú játékidő! Ha egy egész estés/napos kikapcsolódásra vágysz ez a neked való!

Supermarina II: Command at Sea volume IV társasjáték kiegészítő vásárlása, árak és üzletek

Jelenleg egyik üzletben sem kapható a játék! Állíts be egy árufigyelést, hogy értesülj, amikor újra kapható lesz a boltokban!

Kommentek

A Supermarina I: Command at Sea Volume II társasjáték és kiegészítői (2)

  • No Sailor But a Fool: Command at Sea Volume III társasjáték Kiegészítő

    "No sailor but a fool fights a fortress." So said Sir Horatio Nelson. During World War II, fortresses had many guises and some had to be fought. No Sailor But a Fool lets you do just that. No Sailor But a Fool is Command at Sea Vol. 3, covering coastal actions. No Sailor consists of a 64 page book (full color cover) with 210 full color die cut counters...

    • Játékidő: 180 perc
    • Min. játékidő: 180 perc
    • Max. játékidő: 180 perc
    • Max. játékosszám: 12
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 12+ éves
    • Komplexitás: 4/5
  • Supermarina II: Command at Sea volume IV társasjáték Kiegészítő

    Part II of the Mediterranean Naval War; July, 1941 to August, 1942. While Rommel's Afrika Korps was capturing the attention of the world, its fate was being decided in the Mediterranean sea. No matter how brilliantly the Field Marshal and his troops performed, the struggle could not be won without the supplies and equipment necessary to fight. Supermarina...

    • Játékidő: 150 perc
    • Min. játékidő: 150 perc
    • Max. játékidő: 150 perc
    • Max. játékosszám: 12
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 12+ éves
    • Komplexitás: 4/5

Részletes adatok

Részletek

  • Játékidő:  2.5 óra
  • Játékosok:  2 - 12
  • Ajánlott életkor:  12+
  • Komplexitás:  Összetett
  • Tervező:  John D. Gresham, Michael Markowitz
  • Illusztrátor:  John D. Gresham, Michael Markowitz
  • Kiadók:  Clash of Arms Games
  • Elérhető nyelvek:  angol

Alternatív nevei


Kiadások

  • First edition
    • Kiadás éve: 1997
    • Nyelv: angol
    • Méretek: 21.6 cm x 27.9 cm

Hasonló játékok

Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Supermarina II: Command at Sea volume IV társasjátékhoz