Ez a játék a Supermarina I: Command at Sea Volume II kiegészítője.
A Supermarina II: Command at Sea volume IV egy összetett kiegészítő a Supermarina I: Command at Sea Volume II társasjátékhoz, 2 - 12 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 2.5 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a hatszög-rács és a szimuláció mechanizmusokra.
Kategória:
Tenger, Háború, Kiegészítő, II. világháború, Könyv
Mechanizmus:
Hatszög-rács, Szimuláció
Ez a játék egy kiegészítő. Ez ilyen játékok az eredeti játékhoz, annak élményéhez, mechanizmusához, készletéhez, adnak plusz elemeket.
Nyolc, vagy akár annál több személy esetén is játsztható!
Hosszú játékidő! Ha egy egész estés/napos kikapcsolódásra vágysz ez a neked való!
Jelenleg egyik üzletben sem kapható a játék! Állíts be egy árufigyelést, hogy értesülj, amikor újra kapható lesz a boltokban!
"No sailor but a fool fights a fortress." So said Sir Horatio Nelson. During World War II, fortresses had many guises and some had to be fought. No Sailor But a Fool lets you do just that. No Sailor But a Fool is Command at Sea Vol. 3, covering coastal actions. No Sailor consists of a 64 page book (full color cover) with 210 full color die cut counters...
Part II of the Mediterranean Naval War; July, 1941 to August, 1942. While Rommel's Afrika Korps was capturing the attention of the world, its fate was being decided in the Mediterranean sea. No matter how brilliantly the Field Marshal and his troops performed, the struggle could not be won without the supplies and equipment necessary to fight. Supermarina...
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Supermarina II: Command at Sea volume IV társasjátékhoz