A Magic Maze on Mars egy könnyen tanulható társasjáték, 1 - 6 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 15 perc. A társast, a könnyebb tanulhatósága miatt, akár már 8 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a moduláris tábla és a rács mozgás mechanizmusokra. Hamarosan megérkeznek a Mars első telepesei, de a...
A Magic Maze on Mars egy könnyen tanulható társasjáték, 1 - 6 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 15 perc. A társast, a könnyebb tanulhatósága miatt, akár már 8 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a moduláris tábla és a rács mozgás mechanizmusokra.
Hamarosan megérkeznek a Mars első telepesei, de a kolónia még nem áll készen. A ti feladatotok, hogy a robotjaitokkal változtassatok ezen! A Magic Maze on Mars elsődleges célja, hogy "kupolákat" építsetek, ahová beköltözhetnek a telepesek. Amint elkészültök az elsővel, a telepesek megérkeznek. Ezután minden telepest rakétára kell ültetnetek, és eljutatni a kupolákba. Amint mindegyikben letelepedett valaki, nyertetek! Ám vigyázzatok, mert a telepesek érkezése után nem fordíthattok a homokórán, és ha kifuttok az időből, elfogy az oxigén - azaz veszítetek!
Hamarosan megérkeznek a mars első telepesei, de a kolónia még nem áll készen! Ti vagytok azok a robotok, akik megpróbálják felépíteni a kolóniát, mielőtt a telepesek megérkeznének. A Magic Maze on Mars célja, hogy „kupolákat” építsetek, ahol a telepesek élhetnek, majd a lakhelyükhöz vezessétek őket, amikor megérkeznek. Ha lejár az idő, az oxigén is elfogy.
Kezdésként helyezzétek a kezdőlapkát az asztal közepére. Osszátok ki a megfelelő akciólapkákat, és keverjétek meg a négy A lapkát képpel lefelé.
Erőforrások létrehozása: Az a játékos, akinek az akciólapkáján kék színű erőforrás található, mindig létrehozhat kék erőforrásokat a kék színű gyárban. A gyárban egyszerre csak egy erőforrás készülhet. Mit kell tennie a játékosnak? Egyszerűen elvesz a bankból egy kék erőforrást, és a gyár melletti erőforrás állomásra helyezi, ezzel jelezve, hogy az erőforrás elkészült és szállításra kész. Más színek erőforrásai is a színüknek megfelelő gyárakban készülnek. Ezek a gyárak akkor válnak elérhetővé, amikor új lapkák nyílnak meg.
Erőforrások szállítása: A játékosok az utak mentén tudják mozgatni az elkészült erőforrásokat. Minden játékos más-más színű utakért felel. Egy játékos akciólapkáján több szín is szerepelhet, így ő mindkét színű útvonalat használhatja. Az erőforrásokat egyik "állomásról" a másikra kell szállítani, de minden állomás csak egy erőforrást tárolhat, és az erőforrások nem mozoghatnak át egy erőforrást már tároló állomáson.
Új lapkák építése: Ahhoz, hogy egy új lapka megnyílhasson, az adott színű erőforrást el kell szállítani az adott színű lezárt állomásra, például egy kék erőforrásnak a kék állomásra kell eljutnia. Majd az állomás színével rendelkező játékosnak el kell távolítania az erőforrást, és a lapkák paklijáról a felső lapkát képpel felfelé le kell helyeznie a megnyílt területre.
Az idő figyelése: A Magic Maze-hez hasonlóan a játékosoknak itt is időkorláttal kell szembenézniük. Ahhoz, hogy az időzítőt megfordíthassátok és így időt nyerhessetek, minden erőforrást át kell helyeznetek egy időzítő mezőre. Az erőforrások visszakerülnek a bankba, és egy időzítő tokent kell lehelyeznetek, jelezve, hogy az adott mező nem használható újra. Így, hogy a homokóra megfordul, jelzitek a telepeseknek, hogy a kolónia még nem áll készen; leszállás előtt meg kell kerülniük a Marsot, de ezt nem tehetik meg a végtelenségig.
Kupolák építése: Egyes csempékben a kupolák számára is van hely. Kupola építéséhez el kell helyeznetek a feltűntetett erőforrásokat a kupola helyére, például zöldet, sárgát és pirosat. Amikor az összes szükséges erőforrást a kupola helyére szállítottátok, bármelyik játékos elhelyezhet egy kupolát (a kommunikációs tábláról) a területre, az erőforrásokat pedig visszaszolgáltatja a banknak.
Amikor az összes kupolát megépítettétek, a telepesek megérkeznek. Helyezzétek az összes telepest a rakétára. Ilyenkor a homokórát már nem tudjátok megfordítani! Az érkezés után mozgassátok a telepeseket ugyanúgy, mint az erőforrásokat. Egy állomáson csak egy telepes tartózkodhat, és a telepesek nem mehetnek át egymáson.
Győztetek, amint minden egyes kupolában lakik egy telepes. Ha lejár az idő, vesztettetek.
Angol nyelvű játékszabály
Letöltés
Angol nyelvű ismertető
Angol nyelvű játékmenet
Kategória:
Sci-Fi, Felfedező, Idő alapú, Útvesztő
Mechanizmus:
Moduláris tábla, Kooperatív, Rács mozgás
A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Ebben a játékban az együttműködés a cél. Nem egymást, hanem magát a játékot kell legyőznötök!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Magic Maze on Mars társasjátékhoz