A Mage Wars Arena egy összetett társasjáték, 2 játékos részére, az átlagos játékidő 1.5 óra. A játékot 2013-ban jelölték a Golden Geek Awards díjára Legjobb két személyes játék kategóriában, illetve szintén ebben az évben jelölték a Golden Geek Awards díjára is Legjobb kátyajáték kategóriában. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 13 éves kortól ajánljuk...
A Mage Wars Arena egy összetett társasjáték, 2 játékos részére, az átlagos játékidő 1.5 óra. A játékot 2013-ban jelölték a Golden Geek Awards díjára Legjobb két személyes játék kategóriában, illetve szintén ebben az évben jelölték a Golden Geek Awards díjára is Legjobb kátyajáték kategóriában. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 13 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, az egyidejű akciók, a kockadobás, a rács mozgás és a trn-04 progressive turn order mechanizmusokra.
Mindig is szerettél volna fordulatos mágikus párbajokat játszani? Kíváncsi vagy hogy vajon egy varázsló legyőzhet-e egy papnőt vagy egy boszorkánymester egy természeti mágust ? Akkor a Mage Wars a te játékod, ami talán az összes eddigi hasonló témájú játék közül a legjobban modellezi két vagy több varázshasználó élet-halál harcát.
Karaktereddel minden körben lényeket idézel, varázslatokat mondasz el, bűbájokkal erősíted önmagad vagy lényeid az arénában, vagy ép ezernyi más dolgot tehetsz, míg végül csak egy varázsló marad talpon.
A győzelem elsősorban a két játékos döntésein múlik, azon hogy mennyire képesek az állandóan változó helyzetet a saját javukra fordítani, és mennyire tudják kiszámítani ellenfelük lépéseit. Mindezt több száz varázslattal, személyre szabott varázskönyvekkel és egyéni képességekkel fűszerezve.
- Az Aréna
- Szabálykönyv
- 2 db varázskönyv (80-80 varázslatot tudnak befogadni)
- 4 db Mágus kártya és 4 db Mágus képesség kártya a különböző karaktereknek
- 2 db Mágus státusz tábla
- 322 db Varázslatkártya
- 1 db 12-oldalú effekt-kocka
- 9 db 6-oldalú támadás kocka
- több tucat különböző jelölő
A játék során mágusaink a varázskönyvükben lévő varázslataik segítségével próbálják maguk alá gyűrni ellenfelüket. A harc végére csak egyikük maradhat talpon! A játék körökből áll, és minden kör két fázisra oszlik: az előkészítés fázisra és az akció fázisra.
Az előkészítés fázis során az összes akció jelölőt az aktív oldalára fordítjuk, ilyenkor gyűjtenek a mágusok varázserőt, és hajtják végre a kör eleji hatásokat. Ám ami talán a legfontosabb, ekkor döntik el, hogy melyik az a két varázslat, amit a kör során használni szeretnének. A választásuk, mint ahogy a varázskönyvük tartalma is az ellenfél számára titkos!
Az akció fázisban a két játékos felváltva cselekszik a lényeivel, bizonyos épületekkel és a varázslójával. A varázsló egy körben egy bármilyen és egy gyors varázslatot mondhat el, amiből az utóbbi reakcióként is használható.
Az alapjátékban négyféle varázsló érhető el: a Papnő (Priestess) aki a védekezés és gyógyítás mestere, a Szörnymester (Beastmaster) aki elsősorban megidézett természeti lényekkel harcol, a Boszorkánymester (Warlock) aki démonokat és tüzet idéz ellenfeleire, és a Varázsló (Wizard) aki a legjobban tudja befolyásolni hogy mi történik az Arénában, és akár el is lophatja vagy hatástalaníthatja ellenfele varázslatait.
A varázslatok különböző varázslat iskolákba (pl természeti, arkáni vagy tűz) és többféle varázslat típusba tartoznak. Az iskola határozza meg hogy mely varázsló, milyen könnyen tudja a varázskönyvébe írni őket, míg a típusok a varázslat működésére vonatkoznak.
Típusokból a következő vannak:
- Lények: A mágus által az Arénába idézett harcosok az egyszerű farkastól a hatalmas démonokig
- Támadások: klasszikus azonnal ható varázslatok, mint Tűzgolyó vagy a Villámcsapás
- Inkantációk: szintén azonnali vagy rövid hatású varázslatok, amik nem támadások. Ide tartoznak például a különböző gyógyítások
- Idézések: Különböző tereptárgyakat idézhetünk velük, mint amilyenek a mágikus oltárok vagy a Tűzfal. A hatásuk állandó, de elpusztíthatóak.
- Bűbájok: Olyan varázslatok amik permanensek, de más játékbeli elemekre (általában lényekre vagy egy varázslóra) hatnak. Ilyenek például az átkok, csapdák és a védőmágiák. Különlegességük hogy aktiválásukig rejtve maradnak.
- Felszerelések: Mindenféle felszerelési tárgyak a sima bőrkesztyűtől a mágikus fegyverekig, vértekig és varázspálcákig.
A játék rengeteg lehetőséget tartalmaz, és különösen a várható kiegészítőkkel együtt hatalmas az újrajátszhatósága. Az egész remekül modellezi a varázslók párbaját, és a személyre szabható varázskönyv lehetővé teszi hogy saját stílusunk szerint játszunk.
A szabályok meglehetősen sokrétűek, és rengeteg választási lehetőségünk van, ezért nem a legkönnyebben tanulható a játék. Az első néhány játékalkalom emiatt elhúzódhat, de idővel lerövidül a játék. Ráadásul létezik „varázslótanonc mód”, valamint több (sajnos csak angol nyelvű) oktató videó, ami megkönnyíti a játék elsajátítását.
Magyar szabályösszefoglaló (Murányi Sándor munkája).
Kategória:
Kártyajáték, Fantasy, Harc
Mechanizmus:
Váltakozó képességek, Egyidejű akciók, Kockadobás, Rács mozgás, TRN-04 Progressive Turn Order, Négyszög-rács, Line of Sight, Deck Construction
Ehhez a társasjátékhoz elérhető magyar szabálykönyv, amit ide kattintva le is tudsz tölteni!
A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
Két új varázsló lép be az arénába. Az egyik az elme hatalmát használja fel az ellenség legyőzésére, míg a másik a puszta izomerő megtestesítője. Vajon melyikük lesz a bajnok és vajon felvehetik a küzdelmet a korábbi mesterekkel? Elme és izom A Mage Wars ezen kiegészítőjében két teljesen eltérő új varázsló veszi fel a harcot a győzelemért. A két mágus új...
A druida és a nekromanta csap össze ezúttal. A Druida ereje a természetből táplálkozik, az elemeket használva harcol, míg a nekromanta a sötétséget részesíti előnyben, főként halottakat támaszt fel hogy harcoljanak.Angol:Mage Wars: Druid vs. Necromancer is a two-mage expansion set for Mage Wars, focusing on two schools of magic not emphasized in the core set. The Druid is schooled in Nature magic...
Kiegészítő a Mage Wars alapjátékhoz. Johktari Beastmaster és Priest of Malakai mérköznek meg ebben a kiegészítőben egymással új varázslatokat és képességeket felhasználva.Angol:Far to the south, the Johktari tribes of Kumanjaro have thrived for hundreds of years. Now the peace of a century has turned to conflict as the forces of Westlock carve out their...
10 Mage Wars promo cards made available through the 2013 Dice Tower funding campaign on Kickstarter: The enchantment Akiro's Favor that lets you re-roll dice Ballista, a war machine that shoots piercing bolts. The tough Bloodcrag Minotaur. Critical Strike to cause piercing attacks. The mysterious Gravicor that prevents flying. Hurl Meteorite a massive...
This promo card is given as a reward for participating on Organized play. This is part of the Allegiance in Blood story arc. Sersiryx, Imp Familiar Creature, Legendary, Familiar, Flame -2, Warlock only. Cost 12 Mana Health 9 Armor 2 Gain 1 mana per round. Quick Attack: Melee, 2 Dice, Fire Damage, Burn 7+, Defrost. Sersiryx can cast only Level 1-2 Fire...
This promo card is given as a reward for participating on Organized Play. This is part of the Allegiance in Blood story arc. Wand of Healing Equipment Cost 2 Mana As a quick action: Cost 2 mana. 2 Dice. Heal Target Living creature the amount rolled. As a quick action: Cost x mana. Remove 1 condition marker from Target Living creature. X= its removal cost....
This promo card is given as a reward for participating on Organized Play. This is part of the Allegiance in Blood story arc. Stumble Enchantment Target: Non-flying Creature Cost 2 Mana to cast. 1 Mana to Reveal You may reveal Stumble when this creature is activated. It stumbles and may not take a move action during its action phase. Then, destroy Stumble....
This promo card is given as a reward for participating on Organized play. Clear Mind Incantation, Psychic. Cost X Mana Remove as many psychic, Daze, or Stun conditions as you wish from the target, paying the removal cost for each one. Then, destroy as many revealed psychic enchantments from the target as you wish, paying the total mana cost (casting and...
8 promo cards available (so far) exclusively through The Dice Tower. Originally announced during the 2014 Kickstarter campaign, these were only available for purchase directly from The Dice Tower and were not sent to backers as part of the campaign. These are brand-new cards with new powers, etc. Lightning Strike (MWPROMO40) Circle of Light (MWPROMO42)...
This promo card is given as a reward for participating on Organized Play. Staff of Storms Equipment Cost 7 Mana Each Upkeep Phase place a Storm token on Staff of Storms up to a maximum of 4. Whenever you make a wind or lightning attack, during the Roll Dice Step you may remove any number of Storm tokens to roll 1 additional attack die, and gain +1 to the...
This promo card is given as a reward for participating on Organized play. Joseph Trublood, High Cleric Creature Legendary Holy Mage Only Cost 12 Mana Health 10 Armor 1 Joseph Trublood, High Cleric gains Armor +2 against attacks from Nonliving or Dark creatures. Quick Attack: Staff of Smiting Melee, 3 Dice +2 Vs. Nonliving and Dark creatures Full Attack:...
This promo card was given as Gen Con 2013. Selesius, the East Wind Creature Cost 21 Mana Health 13 Armor 1 Quick Attack: Halberd Melee, 4 Dice, Piercing + 1 Full Attack: Great Winged Wind Blast Ranged 0-1, 2 Dice, 7+ = Push. Sweeping, Unavoidable, +2 vs. Flying, Ethereal Non foil stamped version was released in the Forcemaster vs Warlord Expansion (2...
Ez a kiegészítő két új mágust (Adramelech Warlock, Warlord of the Anvil Throne) és 41 új varázslatot ad a játékhoz.Angol:Mage Wars: Forged in Fire introduces two alternate Mages with unique abilities — the Adramelech Warlock and the Warlord of the Anvil Throne — to Mage Wars, and it includes...
This promo card is given as a reward for participating on Organized play. Raincloud Conjuration - Cloud, Weather Cost 8 Mana Health 5 Incorporeal. Flying. Hydro Inmunity. All objects in Raincloud´s zone gains the Flame -2, Acid -2 and regenerate 1 traits. Each Upkeep phase you may remove 1 Burn condition or 1 Corrode condition, from 1 object in Raincloud´s...
A Mage Wars Battlegrounds egy új kiegészítő sorozat a Mage Wars Arena-hoz. A játék frissítése céljából új szabályokat hoz be és magad építheted ki az arénát, ahogy tetszik. A Domination az első Battlegrund rész, mely a domináció módot mutatja be, melyben a játékosok az erőteljes V’Tar orb irányítását akarják megszerezni, mellyel új opció nyílik a...
A jól ismert Mage Wars most visszatér egy gyorsabb, ütősebb és pörgősebb verzióval, az Academy-vel. Itt is ketten küzdötök a győzelemért. A varázs kártyák kompatibilisek a Mage Wars: Arena kártyáival. Két Academy Core Set alapdobozzal 3-4 főre növelhetjük a játékosok számát.Angol:Mage Wars Academy features gameplay similar to Mage Wars Arena (née Mage Wars) with two mages in head-to-head combat to see who will be victorious. Mage Wars Academy is a...
Mage Wars Academy társasjáték 10000 Ft-tól! - 2 felhasználó és 1 üzlet árulja ezt a játékot!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Mage Wars Arena társasjátékhoz