A Kinfire Delve: Callous' Lab egy könnyen tanulható társasjáték, 1 - 2 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 45 - 60 perc. A társast, a könnyebb tanulhatósága ellenére, csak 14 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a kockadobás és a multi-use cards mechanizmusokra. A cooperative, dungeon-diving card...
A Kinfire Delve: Callous' Lab egy könnyen tanulható társasjáték, 1 - 2 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 45 - 60 perc. A társast, a könnyebb tanulhatósága ellenére, csak 14 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a kockadobás és a multi-use cards mechanizmusokra.
A cooperative, dungeon-diving card game set in the Kinfire Chronicles universe.
In Kinfire Delve: Callous' Lab, a tactical and cooperative card game for 1-2 players, you will fight your way through the well deck of challenge cards to reach Callous, the Master of the Well, and face him in an epic final battle.
Callous' Well is made up of four challenge cards, with Callous himself in the middle. As a challenge is defeated, another takes its place, with 57 challenge cards in total. As you face the challenges of the Well, you may play a skill card from your hand only when it matches the color of the challenge card, e.g., if you're facing a red challenge card, then you may play only a red skill card. Some cards have two colors, and some are white, that is, wild. If the card you play does not defeat the challenge, you'll be able to add some progress to it and attempt it again, though you may suffer a penalty for doing so.
Other seekers can provide help by playing one of their own cards as a boost, but beware. Running out of cards nets you an exhaustion card before you can draw a new hand. Exhaustion cards are never good, but some are worse than others.
Defeating a challenge provides you a reward, such as regaining health or delving deeper into the Well, which is represented by discarding unseen challenge cards. Once you've made your way to the bottom of the Well, you'll face Callous himself. All Seekers share a health pool, and if the pool reaches zero, you're defeated. This is a game that requires teamwork and persistence as the wells of Atios are unpredictable and quite dangerous.
Kategória:
Kártyajáték, Fantasy, Horror
Mechanizmus:
Kooperatív, Kockadobás, Multi-Use Cards
A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Ebben a játékban az együttműködés a cél. Nem egymást, hanem magát a játékot kell legyőznötök!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
2024-12-03 23:16:19
Friss szerzemény, 2 szóló játék utáni élmény.
Kezdem a külcsínnyel. A doboza masszív, masszív az inzert is. A kártyák felemás érzést keltenek. A grafikák nem egységesek. Pár kártya kapott arany csillogást, pár kártyán a grafika domború, mintha matrica lenne. Bár tartósnak tűnnek, de kell rá a védő. Viszont ha védőben van, már nem fér vissza a dobozba, ki kellett szednem az inzertet. Inkább erre figyeltek volna, mint az iszonyat masszív dobozra. Sebaj.
Téma: na az nincs neki. Erre bármit rá lehet nyomtatni. Nem hogy lötyög rajta, de észre sem vettem.
Játékmenet: 2 karaktert kapunk benne, egyenként 18 fix paklival. Játékosszámtól függően x darabot húzunk fel a kezünkba. A cél, hogy a főgonoszt lenyomjuk, aki már a játék elején asztalra kerül, igaz rejtetten. Köré kell rakni az 57 lapos szörnypakliból 4-et. Ezek 3 színben pompáznak (kék, zöld, bordó). A saját paklink is erre rímel + fehér, ami joker. Minden kártyánknak van egy támadó értéke (0-5), egy boost értéke, illetve lehet egyéb hatása, ha akcióként játszuk ki. Mindkét karakter kellően egyedi. A fickó a dobópaklijában lévő bizonyos ikonnal jelölt kártyák után kap tápot. A leányzó meg íjászkodni tud, azaz nem csak egy kiválasztott lapot támad, hanem valamely mást is. Színkényszer van, azaz szörnyet csak saját színében lehet támadni, ami igaz az akció kártyára, és a boostra is. Szólóban tudom a saját kártyámat boostolni, tandemben, vagy akár 4-en már csak más játékos kártyáit. Egész jól lehet egyébként egymást támogatni (videó alapján). A játékot 10 élettel kezdjük, ami azoban szűk. Körünk végén nincs kézfrissítés, játszunk tovább a másik játékos után azzal, amink van. Ha úgy döntenénk, hogy új kézre van szükségünk, akkor ezt a körünk előtt bejelentjük, eldobjuk a kezünket, majd felhúzzuk a játékosszámnak megfelelőre. Viszont bünti van, mert egy fájdalmas pakliból is fel kell csapni egy kártyát, ami csúnyán belerondít az elképzeléseinkbe.
folyt köv.
2024-12-03 23:16:02
folyt.
Ha valakit nem alázunk le, akkor a bevitt támadó értéknek megfelelő token kerül rá, így következő körben már könnyebb. De ekkor el kell szenvednünk a büntetést, ami általában életvesztés, vagy kártyadobás, de bizonyos helyzetekben akár a játék végét is jelentheti. A végső csatához az 57 lapon át kell rágnunk magunkat. Ebben azért segíteni fog, hogy általában a sikeresen legyőzött ellenek jutalma az, hogy a húzópaklijukból kukázhatunk pár lapot - alapvetően keveset, de van amivel akár 13-at is. Illetve vannak olyan kártyák, amelyek ezt megduplázzák. Ha minden szuper, és elfogyott a szörnyikék húzópaklija, akkor a főmufti kártyáját megfordítjuk, a még körülötte lévő csatlósokat eldobjuk, és lecseréljük őket fix 4 kártyára, afféle almuftikra.
Sajnos ez a leguncsibb része a játéknak, mert csak 4 van belőlük, így mindig ugyanazok, és kb mindig ugyanabban a sorrendbe fogjuk megoldani. A főmuftit (Callous) csak akkor tudjuk támadni, ha már legalább 1 színben lévő almuftit lenyomtunk. Ekkor ennek színében sebezhetővé válik, más színre immunis.
Szóló verdict: a fickóval lényegesen könnyebb a játék szerintem. Vele tudtam nyerni, persze valószínű pár szabályt még benéztem - vagy nem követtem le minden kártyahatást. Magas a random faktor. A kockák általában 1-2 ponttal segítenek. Bár téma nincs, engem nem zavart, okos puzzle a játék. Ha már gyakorlottabb leszek, a játékidő is rövidülni fog, de reális a kb. 1 óra - kivéve az AP játékosokat. Árát tekintve nekem ok, de azért az az inzert... azt nagyon benézték.
A cooperative, dungeon-diving card game set in the Kinfire Chronicles universe Kinfire Delve: Vainglory's Grotto is a tactical and cooperative card game for 1-2 players. As Seekers, you will fight your way through the well deck of challenge cards to reach Vainglory, the master of the well, and face her in an epic final battle. To defeat Vainglory, you'll...
Kinfire Delve: Vainglory's Grotto társasjáték 7798 Ft-tól! - 3 üzlet árulja ezt a játékot!
A cooperative, dungeon-diving card game set in the Kinfire Chronicles universe. In Kinfire Delve: Scorn's Stockade, a tactical and cooperative card game for 1-2 players, you will fight your way through the well deck of challenge cards to reach Scorn, the Master of the Well, and face them in an epic final battle. Scorn's Well is made up of four challenge...
Kinfire Delve: Scorn's Stockade társasjáték 7798 Ft-tól! - 3 üzlet árulja ezt a játékot!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Kinfire Delve: Callous' Lab társasjátékhoz