A Touch of Evil: The Supernatural Game egy közepesen összetett társasjáték, 2 - 8 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 1 - 2 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a forgass és mozgass, a terület mozgatás és a kockadobás...
A Touch of Evil: The Supernatural Game egy közepesen összetett társasjáték, 2 - 8 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 1 - 2 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a forgass és mozgass, a terület mozgatás és a kockadobás mechanizmusokra.
A 19. század a fejlődő tudomány, a boszorkányság és az előítéletek kora. Shadowbrook apró városa sem különb, igaz a félelem ezen a településen nem teljesen ésszerűtlen. A közelben egy szörnyűség ólálkodik, amely sötétséget és rettegést idéz a falura. Csupán egy apró és bátor csapat képes szembeszállni a rémmel… de vajon sikerül megmenteniük Shadowbrook lelkét?
Ebben a játékban egy-egy szörnyvadászt alakítotok, akik megpróbálják elpusztítani a természetfeletti gonoszt. Mindezt tehetitek egymással versenyezve, megpróbálva a leggyorsabban elkapni a szörnyet, de akár együtt is dolgozhattok egy igazán erős démoni teremtmény ellen. Célotok eléréséhez nyomoznotok kell, át kell fésülnötök a várost és a környékét, megfelelő felszerelést kell szereznetek, végül pedig be kell hatolnotok a szörny területére.
A játék előkészületei kicsit hosszadalmasak, de ez a nagyobb léptékű játékoknál már csak így van.
Az első teendő a játéktábla felhelyezése az asztalra. Ezen szerepel Shadowbrook és a környező területek térképe, amit a játékosok be fognak járni. A tábla mellé fel kell még rakni az „árnyékjelzőt”, amin nyomon követhetitek a terjeszkedő sötétséget. A számolás a húszas mezőről indul – ha eléritek a nullát, a hősök elbuktak.
A kártyapaklikat külön-külön meg kell keverni és elérhető helyre kell helyezni. Kivétel a városi tárgyak paklija: a hősök ebből a pakliból nem húznak, hanem választanak majd, így nem is kell megkevernetek.
A hat bölcs is kikerül az asztalra. Ők a város jelentős személyiségei, akik sokat tehetnek a kalandorokért, ám mindegyiknek van egy titka. Egy-egy titokkártyát képpel lefelé melléjük kell helyezni. A játék folyamán a hősök utánajárhatnak ezeknek a titkoknak, ha mernek…
A gonosztevőt kiválaszthatjátok vagy kisorsolhatjátok, rajtatok áll. A négy szörny közül csupán egy terrorizálja a várost, a többire nem lesz szükségetek. Találkozhattok a vámpírral, a vérfarkassal, a madárijesztővel vagy a szellemlovassal (nem kérdés a választás!). A gonosztevő határozza meg, hogy milyen alattvalókkal, szörnyetegekkel fogtok találkozni a kaland folyamán.
A hősöket véletlenszerűen kell kiosztani, mindenkinek egyet. A nyolc kalandor igazán változatos. Itt van Karl, a katona; Katarina, a törvényen kívüli; Anna Marie, a tanárnő és így tovább. Mind-mind saját történettel rendelkezik és más célokkal érkezett a városba. A hősök két nyomozásjelzővel kezdenek, amiket a későbbiekben fel tudnak használni például tárgyvásárlásra, a szörny menedékének megkeresésére vagy éppen a titkok felgöngyölítésére.
Utolsó lépésként el kell döntenetek, hogy ki lesz az első játékos.
Minden kör három szakaszból áll: az első játékos cselekedetei, a többi játékos tevékenysége, végül egy rejtélykártya felcsapása.
A játékosok fázisa is három részre bontható: mozgás, harc az ellenséggel, valamint akciók végrehajtása.
A mozgáshoz dobni kell egy hatoldalú dobókockával. Az eredménnyel azonos mezőt haladhatsz. Más játékosokon átmehetsz, akár együtt is maradhattok. Az ellenség szolgáival való találkozás véget vet a mozgásodnak és meg kell ütköznöd velük.
A dobásod után dönthetsz úgy is, hogy a helyeden maradsz, és nem kívánsz továbbmenni. Ilyenkor ismét dobni kell egy kockával, aminek ha az eredménye egyes, megtámadtak.
Fontos, hogy ha a mozgásdobásod egyes, húzhatsz egy eseménykártyát. Ez azt jelképezi, hogy több időt töltöttél az adott területen és kicsit jobban átkutattad a környéket. Az eseménykártyák számos előnyhöz juttathatnak, ha sikerül jókor kijátszanod őket.
Amennyiben olyan területen fejezed be a mozgásod, ahol valamilyen alattvaló tartózkodik, harcba kell szállnod vele. A csata igen egyszerűen működik.
Annyi kockával kell dobnod, amennyi a harci képzettséged, illetve az ellenség is dob annyi kockával, amennyit az értékei meghatároznak. Minden ötös és hatos dobás egy sebet okoz. Ha valaki annyi sebet szerez, mint amennyi az életereje, elvesztette a harcot.
Ha a hősöd kiütik, a jelzője a városba kerül. Dobnod kell egy kockával, aminek az eredménye meghatározza, hogy mennyi nyomozásjelzőt, tárgyat és/vagy csatlóst vesztettél. A kalandozód a rejtélykártya felcsapásakor tér magához.
Amennyiben a gonosztevő szolgája veszített, a jelzője lekerül a tábláról és a hős megkapja az érte járó jutalmat.
Meneküléskor a hősöd azonnal átkerül valamelyik szomszédos mezőre. Fontos, hogy ha körülötted mindenhol van valamilyen gonosz lény, nincs hova menekülnöd, harcolnod kell.
Az akciók végrehajtása a hősök körének leglényegesebb pontja. Ilyenkor fedezitek fel a körülöttetek lévő tájat, beszélgettek a lakosokkal, nyomokat kerestek, vadásztok és így tovább. A legtöbb ilyen akció nem kötelező, egyet leszámítva.
A táblán elfoglalt mező különleges eseménye mindenképp’ létrejön. A négy sarok (az öregerdő, a birtok, az elhagyatott erőd és a szélmalom) külön paklival rendelkezik, amikből fel kell húznod egyet és hangosan fel kell olvasnod. Ilyenkor találhatsz valamilyen segítséget, de akár meg is támadhat valami rémség. A többi nevesített terület különleges eseményei a táblán vannak feltüntetve – a városi épületek esetében néha több is. Az utak nem rendelkeznek semmilyen jellemző eseménnyel, így ezeknél ez az akció nincs.
Amennyiben olyan területen állsz, ahol szerepel egy nyomozásjel, ingyen kapsz egy nyomozásjelzőt.
Három nyomozásért cserébe egyet gyógyulhat hősöd. Ez jóval drágább, mintha a falu orvosa segítene, viszont így nem kell visszautazni a településre.
A bölcsek egyik titkát meglesheted két jelzőért cserébe. Csak te tudhatod meg, hogy mi szerepel a kártyát, nem mutathatod meg a többieknek. A kártyát vissza kell tenned képpel lefelé.
Vehetsz barlangkártyát is. Ez annál olcsóbb, minél inkább sötétségbe borult a világ, így a játék elején nehezen juthattok hozzá, később viszont szinte bármikor. Mindenkinél csak egy ilyen kártya lehet, és nem mutathatjátok meg, hogy kinél melyik van. A kártyán szereplő helyszínen rejtőzik a gonosztevő, ahol megütközhetsz vele.
A rejtély fázisában a gonosztevő keseríti meg az életeteket.
Némely hatás a rejtély kezdetekor lép érvénybe, így ezeket kell először végrehajtanotok. Ezután a kiütött hősök magukhoz térnek, majd a gonosztevő is gyógyul egy keveset.
Ezek után kell felhúznotok a rejtélykártyát, amit fel is kell olvasnotok. Számos esemény történhet, például új szolgák jelenhetnek meg a világban vagy maga a főgonosz is elragadhatja valamelyik bölcset, esetleg hosszú távú hatások léphetnek érvénybe.
A kör utolsó lépése az első játékos jelzőjének továbbadása.
A gonosztevő legyőzésének egyetlen módja a leszámolás. Ilyenkor behatolsz a rejtekhelyére és az otthonában csapsz le rá, mindent feltéve egy lapra. Ám ahhoz, hogy harcba szállhass a rémmel, rendelkezned kell a megfelelő barlangkártyával. A barlangkártyán jelzett helyre kell utaznod, majd a lapon szereplő nyomozásköltséget ki kell fizetned. A harc csak ezután veszi kezdetét.
A vadászcsapat megalakításához kiválaszthatsz legfeljebb két városi bölcset, akik veled tartanak a rejtekhelyre. Bölcsen válassz, hisz’ ha nem ismered a titkaikat, könnyen hátba támadhatnak!
A csapat összeállítása után fel kell fedni a titkokat. Amennyiben valamelyikük titkon a gonoszt szolgálja, azonnal átáll a gonosztevő oldalára és vele is meg kell küzdened.
A többi játékos – akik nem vesznek részt a rajtaütésen – megvádolhat egy-egy bölcset a faluban maradottak közül. Ehhez két nyomozásjelzőt kell elkölteniük. Ha a megvádolt személy titokkártyáján az szerepel, hogy a bölcs a gonosztevő oldalán áll, azonnal a főgonosz segítségére siet. Ha a személy igazából jó, a vádló játékos minden nyomozásjelzőjét elveszíti! Nem érdemes csak úgy vádaskodni…
A harc ezek után ugyanúgy folyik, mintha egy alattvalóval ütköznél meg. Igaz, a gonosztevő jóval erősebb, több kockával dob, valamint a bölcsek is adnak valamilyen segítséget, de alapjaiban nem változik meg a csata menete.
Amennyiben sikerült leszámolni a rémséggel, a játék véget ért és nem csak a csatát nyeri meg a játékos, hanem az egész játékot! Gratulálunk, megmentetted Shadowbrookot!
Egy játéktábla, nyolc hősfigura és a kártyáik, 50 eseménykártya, 50 rejtélykártya, 20 birtokkártya, 20 szélmalomkártya, 20 öregerdő kártya, 20 elhagyott erőd lap, 20 barlangkártya, 20 titokkártya, 16 városi tárgylap, 6 városi bölcskártya, 6 vérfarkas átokkártya, 6 referencialap, 4 gonosztevőlap és az alattvalók táblázata, 16 dobókocka, számos jelző és egy zenei CD.
A Touch of Evil egy egészen jó és egyedi játék. Maga a világ és a téma habár nem egyedülálló, nagyon jól megragadja az embert és igazi B-filmes szörnyvadászat-hangulatot teremt. Ki ne szeretne Van Helsingként vadászni a vámpírokra? Esetleg a vérfarkast üldözni a közeli erdőkben? Vagy éppen az utcákon kísértő szellemlovast elűzni? Bizonyára sokaknak tetszeni fog ez a téma.
A Flying Frog Productions korábbi játékainál már megszokhattuk, hogy minőségi eszközökkel látják el a játékost és ez most sincs másképp’. Mind a kártyák, mind a jelzők, a figurák, tábla kiváló minőségűek, így ezekre nem sok panasz lehet. A jelzők közt egyébként találtok jó pár olyant is, amit nem fogtok használni a játék során. Ezek a házi szabályokhoz, illetve a később megjelenő kiegészítőkhöz kellhetnek.
Meg kell említeni a játékhoz kapott CD-t is. Ezen körülbelül félórányi zene szerepel, amik remek hangulatot teremthetnek. Egyetlen szépséghibája, hogy a játék egy-két óráig biztos eltart, így a CD hamar véget ér…
Az alapszabályok igen egyszerűen megtanulhatok, így hamar elkezdhettek játszani. Később, mikor már elég jól megy a játék, számos opcionális szabályt is bevethettek. Ilyen például a farkasember átka vagy a leszámolás során bekövetkező véletlen események.
A játékot csak ajánlani tudom mindazoknak, akiket lázba hoznak ezek a teremtmények, szeretnek kalandozni és imádják a hősies ütközeteket a világ megmentéséért!
Angol nyelvű szabálykönyv
Kategória:
Kaland, Horror, Gyilkosság / Rejtély, Harc
Mechanizmus:
Váltakozó képességek, Kooperatív, Forgass és mozgass, Terület mozgatás, Kockadobás
A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Ebben a játékban az együttműködés a cél. Nem egymást, hanem magát a játékot kell legyőznötök!
Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Gödöllő, Budapest Keleti! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!
Igazi Ritkaság!!! Eladó 'A Touch of Evil: The Supernatural Game' Revised Edition társasjáték készlet optimalizálás és kihasználatlanság miatt. Doboza enyhén polc-kopott, belül minden tökéletes állapotban. Igény esetén tudom még képet küldeni. Angol nyelvű, magyarul soha nem jelent meg. Kérés esetén tudom postázni.
0 érdeklődő
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
A Touch of Evil ‘The Madness’ Game Supplement The creatures and terrors that haunt the night pale in comparison to the loss of one’s sanity. As the Villain’s influence over Shadowbrook grown, so spreads The Madness! New Cards in The Madness! Supplement are designed to be shuffled right into the existing A Touch of Evil card decks and will bring a little...
Négy új hős: Marcus testvér, Hawkins kapitány, Eliza, a boszorkányvadász és Valéria. Új játéktábla, 130 új kártya, négy félelmetes ellenfél és az egyszemélyes mód.Angol:Something Wicked is an Expansion for A Touch of Evil, The Supernatural Game. The Something Wicked Expansion is packed full of new material including 4 exciting new Heroes, a new...
The Hero Pack 1 Expansion for A Touch of Evil introduces 4 exciting new monster-hunting Heroes, Adrianna the Foreign Traveler, Harlow Morgan the Inventor, Lucy Hanbrook, and the infamous highwayman, The Scarlet Shadow; each with a highly-detailed plastic miniature. Also included are 10 powerful new Event and Location cards as well as a deadly new...
From the publisher's website: A Touch of Evil "The Allies" Supplement The 'Allies' Supplement is a Web-exclusive for 'A Touch of Evil' and features 14 new game cards. The cards are exclusive to this supplement and will not be available anywhere else. They feature all new artwork. For a limited time, you will receive two free alternate image promo cards...
From Flying Frog's Website: "This is an all new, web-exclusive Villain for A Touch of Evil, The Supernatural Game. To use this new villain in your games, save and print all three of the above PDF files (Villain Record Sheet and Minion Charts)." This free official print-and-play expansion allows the Heroes to combat a new Villain, the Delion Dryad, and...
Game description from Flying Frog's website: "New Special Edition Game Soundtrack for A Touch of Evil features 18 tracks of music created specifically for the game. This includes the entire original soundtrack plus five new songs inspired by the expansions. The CD features new artwork and liner notes from the composer and TWO EXCLUSIVE NEW GAME CARDS only...
From Flying Frog's Website: "This is an all new, web-exclusive Villain for A Touch of Evil, The Supernatural Game. To use this new villain in your games, save and print all four of the above PDF files (Villain Record Sheet, Minion Charts, and Counter Sheet)." This free official print-and-play expansion allows the Heroes to combat a new Villain, the...
From Flying Frog's Website: "This is an all new, web-exclusive Villain for A Touch of Evil, The Supernatural Game. To use this new villain in your games, save and print all four of the above PDF files (Villain Record Sheet, Minion Charts, and Clarification/FAQ)." This free official print-and-play expansion allows the Heroes to face a new Villain, the...
A Touch of Evil: The Coast is packed full of new material for A Touch of Evil including four exciting new Heroes, a new full size game board of the fog-shrouded coastline to add to the main Shadowbrook board, new Town Elders, and a host of new mysteries to be solved. The Coast also features tons of new game cards including decks for new Locations to...
A Hero Pack Two kiegészítőben 4 új hős kerül be, Frederic Léon, a diplomata, Sara, a boszorkány, Jack Fellows és Abigail Sturn, az okkultista. Ezen felül 10 új Rejtély, Esemény és Helyszín lap van a kiegészítőben, és egy új főgonosz is, aki csak arra vár, hogy magáévá tegye a lelkünket!Angol:A Touch of Evil: Hero Pack 2 introduces four new Heroes to A Touch of Evil, each with a highly-detailed plastic miniature as well as the corresponding Hero Character Sheet on the...
Much of the folklore that the original settlers of Shadowbrook practiced in the old world also made the journey across the ocean. One such tale is that of Krampus, the Holiday Devil. Krampus is said to wander the countryside one night a year, punishing naughty children that fail to do their chores by whipping them with rods of birch. Those that he deems...
A Touch of Evil, The Supernatural Game is a fast-paced game of fiendish creatures, dashing Heroes, and high-adventure. Each player takes on the role of a unique monster-hunting Hero, racing against time to stop the forces of darkness from claiming another foothold in the world of man. Only by investigating the town and building your Hero’s strength can you...
A Touch of Evil: 10 Year Anniversary Edition társasjáték 39990 Ft-tól! - 1 üzlet árulja ezt a játékot!
As the Heroes close in on the Villain that has been terrorizing Shadowbrook, they will need to keep their wits about them and use every strength they can muster to overcome the evil that stalks them. There can be no turning back now, and no holding back in their fight for survival! This 24 card Game Supplement for A Touch of Evil adds a new dimension to...
As our Heroes return to the Coast to explore the Lighthouse, Smuggler's Cove, the Shipwreck, and the village of Tidewater, there are new encounters to be found! New creatures to fight! New items to help them in their hunt for the Villain! This Webstore-exclusive 15-card Game Supplement for ''A Touch of Evil'' expands on Card Decks from ''The Coast''...
A promotional box of goodies made for sale during the virtual DiceFest held in 2020. The promotional box includes: Shadows of Brimstone - The Lost Marshals Enemy Record Sheet - Cartwright's Trusty Pistol - Mine Legendary Artifact (First legendary artifact) - Promo 337 - Black Fang Hatchet - Canyons Artifact - Promo 269 - Veteran Preacher miniature with...
The 2022 DiceFest Goody Box is filled with Promos and the DiceFest exclusive game miniature, the Veteran Bandido, made specifically for DiceFest! Except for the keychain, all the contents are for Shadows of Brimstone. Other contents: "Wanted Poster" Gear Set (6 cards) Dark Thoughts (Growing Dread) Stolen Gear (Darkness) Whiskey Stash (Gear) Barkeep’s...
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) A Touch of Evil: The Supernatural Game társasjátékhoz