Az akciós társasjátékokat a keresed? Kattints ide!

  • Skirmish Miniatures rules by WRG for the 18th and 19th Centuries. Scenarios include ACW, F&IW, Wild West, Indian Mutiny and Napoleonics. Extract from the Design Philosophy section of the rules: These rules have been written with the aim of providing a fast moving game, lasting one or two hours, that uses uncomplicated mechanisms that are easily learned and...

    • Játékidő: 120 perc
    • Min. játékidő: 120 perc
    • Max. játékidő: 120 perc
    • Max. játékosszám: 8
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 12+ éves
    • Komplexitás: 3/5
    • Játékidő: 240 perc
    • Min. játékidő: 240 perc
    • Max. játékidő: 240 perc
    • Max. játékosszám: 2
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 12+ éves
    • Komplexitás: 3/5
  • Fire and Water, the raging elements, play the main roles in this clever tactical game for 2 to 4 players. Who will get the upper hand? With the unrestrained strength of the elements on one hand, and with the help of the tender elementals on the other, a clever player will direct the outcome of the struggle of the elements and become the Master of the...

    • Játékidő: 30 perc
    • Min. játékidő: 30 perc
    • Max. játékidő: 30 perc
    • Max. játékosszám: 4
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 10+ éves
    • Komplexitás: 3/5
  • Firepower is a detailed look at the organization, weapons and equipment, and tactics of many of the world's nations since 1965. Firepower gives players the opportunity to command squad units in recent or current wars. The destructive capabilities are massive, and the problems of command and control in devising effective tactics are a real challenge for any...

    • Játékidő: 60 perc
    • Min. játékidő: 60 perc
    • Max. játékidő: 60 perc
    • Max. játékosszám: 6
    • Min. játékosszám: 1
    • Ajánlott életkor: 12+ éves
    • Komplexitás: 4/5
  • These optional rules provide a system for "linking" individual battles into an abstract campaign game, and is recommended only for very experienced players of the game. Basically, Campaign Turns are made on a "strategic matrix" and, when both players are willing, battles are resolved using the FIREPOWER game. Due to the number and size of the individual...

    • Max. játékosszám: 2
    • Min. játékosszám: 2
    • Komplexitás: 5/5
  • This is a group of scenarios covering modern tactical conflicts in El Salvador using FIREPOWER. It starts with an in-depth review of the history of the conflict and related forces, including tactics, unit composition and equipment lists and then provides the following scenarios: Ambush 1981 Ambush 1984 Urban Combat 1979 Attack on Radio Venceremos 1984...

    • Max. játékosszám: 2
    • Min. játékosszám: 2
    • Komplexitás: 5/5
  • This is a group of scenarios covering hypothetical modern tactical conflicts in Central Europe (focusing on the Warsaw Treaty Organization) using FIREPOWER. It starts with an in-depth review of the history of the conflict and related forces, including tactics, unit composition and equipment lists and then provides the following scenarios: Along the Weser...

    • Max. játékosszám: 2
    • Min. játékosszám: 2
    • Komplexitás: 4/5
  • This is a group of scenarios covering modern tactical conflicts in the Nicaraguan Contra War using FIREPOWER. It starts with an in-depth review of the history of the conflict and related forces, including tactics, unit composition and equipment lists and then provides the following scenarios: Border Raiders 1980 A Trap for the Militia 1982 Coffee Harvest...

    • Max. játékosszám: 2
    • Min. játékosszám: 2
    • Komplexitás: 5/5
  • This is a group of scenarios covering modern tactical conflicts in South Africa's wars using FIREPOWER. It starts with an in-depth review of the history of the conflict and related forces, including tactics, unit composition and equipment lists and then provides the following scenarios: Operation Zulu 1975 Trouble in Ovamboland 1978 Bushman at War 1979...

    • Max. játékosszám: 2
    • Min. játékosszám: 2
    • Komplexitás: 5/5
  • This is a group of scenarios covering modern tactical conflicts in the Iran-Iraq War using FIREPOWER. It starts with an in-depth review of the history of the conflict and related forces, including tactics, unit composition and equipment lists and then provides the following scenarios: Korramshahr 1980 Behind Enemy Line 1981 Allah Akbar 1981 Basra Embattled...

    • Max. játékosszám: 2
    • Min. játékosszám: 2
    • Komplexitás: 5/5
  • The following is a new and truly different scenario for FIREPOWER buffs, designed to be played by five to six players in training for a life in crime. It springs from the twisted mind of that arch desperado, the designer of the game, who nevertheless has a keen eye for fun. The scenario is "The Bank Robbery" and is set in the 1920s/30s world of Eliot Ness...

    • Max. játékosszám: 6
    • Min. játékosszám: 5
    • Komplexitás: 5/5
  • This is a group of scenarios covering modern tactical operations of the British Special Air Service (SAS) using FIREPOWER. It starts with an in-depth review of the history of the SAS and its operations, including tactics, unit composition and equipment lists and then provides the following scenarios: Edwards Patrol Discovered 1964 Mirbat 1972 Pebble Island...

    • Max. játékosszám: 2
    • Min. játékosszám: 2
    • Komplexitás: 5/5
  • Előző oldalKövetkező oldal