A Kircholm 1605 egy közepesen összetett társasjáték, 2 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 4 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a hatszög-rács mechanizmusra.
Angol:
Kircholm 1605 is a follow-up scenario of Nieuport 1600 (Vae Victis 105). The rules are derived from Musket & Pike (GMT Games). It includes a rules booklet of 6 pages, 108...
Kircholm 1605 is a follow-up scenario of Nieuport 1600 (Vae Victis 105). The rules are derived from Musket & Pike (GMT Games). It includes a rules booklet of 6 pages, 108 counters, one A3 map.
The Battle of Kircholm is an episode of the the Polish-Swedish War of 1600-1611, which took place 27 September 1605 near the town of Kircholm (now Salaspils in Latvia, near Riga), between the Swedish army commanded by Karl IX and the Polish-Lithuanian army commanded by Jan Karol Chodkiewicz, Field Hetman of Lithuania. Although outnumbered, The battle was decided in 20 minutes by the devastating charge of Polish-Lithuanian cavalry, the Winged Hussars. The battle ended in the decisive victory of Polish-Lithuanian forces, and is remembered as one of the greatest triumphs of Commonwealth cavalry.
Kategória:
Háború, Fegyver
Mechanizmus:
Hatszög-rács
Már ketten is játszható! Remek kikapcsolódás lehet pároknak is!
Hosszú játékidő! Ha egy egész estés/napos kikapcsolódásra vágysz ez a neked való!
A társasjáték témájának fontos része a háború, a különböző csaták és harcok!
Jelenleg egyik üzletben sem kapható a játék! Állíts be egy árufigyelést, hogy értesülj, amikor újra kapható lesz a boltokban!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Kircholm 1605 társasjátékhoz