A Gold Armada egy nagyon könnyen tanulható társasjáték, 2 - 5 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 20 perc. A társas elsősorban gyerekeknek készült, akár már 7 éves kortól is játszható. A játékmenet erősen épít a kockadobás és a merj és nyerj mechanizmusokra. Kalózok vagyunk ebben a könnyed családi játékban és dobókockákkal felfegyverkezve...
A Gold Armada egy nagyon könnyen tanulható társasjáték, 2 - 5 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 20 perc. A társas elsősorban gyerekeknek készült, akár már 7 éves kortól is játszható. A játékmenet erősen épít a kockadobás és a merj és nyerj mechanizmusokra.
Kalózok vagyunk ebben a könnyed családi játékban és dobókockákkal felfegyverkezve kell szert tennünk még több kincsre.
A táblán található szimbólumokat kell kidobdunk ahhoz mérten, hogy hol/melyik sorban helyezkednek el. Mint a kockapókerben, itt is kétszer lehet újradobni az általunk választott dobókockákat.
Ki kell egyensúlyoznunk, hogy mennyi rizikót szeretnénk felvállalni minden dobással, hogy miénk legyen a legtöbb kincs a játék végén.
Arrrr!
Kategória:
Kockajáték, Gyerek játék, Kalóz
Mechanizmus:
Kockadobás, Merj és nyerj
A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Már ketten is játszható! Remek kikapcsolódás lehet pároknak is!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
2024-06-16 17:00:34
GOLD ARMADA rövid játékszabály:
A Gold Armada egy kalóz témájú nagyon egyszerű kockajáték, ahol a játékosok dobnak a kockákkal, és igyekeznek minél több aranyérmét (dublont) összegyűjteni! A sikeres dobásokkkal aranyat szerezhetünk, míg a sikertelen dobások után koponyaérme jár.
A játékosok célja minél több és értékesebb aranyérméket gyűjteni.
A játék elején az érméket a mólokon a jelölt helyekre emelkedő sorrendben kell majd felpakolni, tehát a parttól a víz irányába emelkedik a dublonok értéke. (1, 2, 3 értékű aranyérmék)
A hat darab koponyaérmét a táblán jelölt külön helyre kell felhelyezni.
Játékmenet
A játékos a körében 5 kockával dob, és megpróbál megfeleltetni egy bizonyos szimbólumkészletet a játéktáblán látható valamelyik móló szimbólumkészletével.
A játékos a körében az első kockadobás után, tetszőleges számú kockát kétszer újradobhat. (Tehát összesen 3 alkalommal dobhat).
A végeredménytől függően 1, azaz 1 érmét vehet fel, amely megfelel a kockákon lévő szimbólumkészletnek. Tehát a körében csak 1 érmet szerezhet egyszerre!
A játéktáblán a játék előrehaladtával az érmék felvételekor egy-egy új szimbólum válik láthatóvá, ami nehezebbé teszi az aktuális sort, azaz adott móló esetében egyre nehezebb lesz megfelelő szimbólumkészletet kidobni a kockákkal.
Azonban az érmék értékének növekedése miatt a nehezebben megszerezhető érmék többet érnek.
Ha a játékosnak nem sikerül egy megfelelő szimbólumkészletet sem kigurítania, akkor egy kalóztámadást szimbolizáló koponyaérmét kell felvennie, ami a játék végén koponyérménként minusz 1 pontnak számolandó.
Játék vége
A játék akkor ér véget, amikor az összes arany elfogyott, vagy amikor egy játékos elveszi az utolsó koponyaérmét.
Pontozás
Számold meg az összes aranyérméd értékét, és vond ki az esetlegesen begyűjtött koponyaérméd/éket (1 koponyaérme = minusz 1 pont). A legtöbb ponttal rendelkező játékos nyeri a játékot!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Gold Armada társasjátékhoz