Ez a játék a Guerre éclair: ¡No Pasarán! és a Guerre éclair II: France 40 kiegészítője.
A Guerre éclair IV: Heia Safari ! egy közepesen összetett kiegészítő a Guerre éclair: ¡No Pasarán! társasjátékhoz, 2 játékos részére. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 10 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a szimuláció és a kockadobás mechanizmusokra.
Angol:
Heia Safari ! is the third module for Guerre éclair for the North African campaign during World War II. Ownership of rules published in VV 20,21,22 is necessary. Guerre éclair is...
Heia Safari ! is the third module for Guerre éclair for the North African campaign during World War II.
Ownership of rules published in VV 20,21,22 is necessary.
Guerre éclair is a simple miniature wargame rules to simulate combats in the first half of the 20th century, where each player handles the equivalent of a division. It uses special command cards, dice and a standard 32 cards deck.
For minis from 1/300 to 1/72
Sequence of play:
Command phase - only beginning of game, then:
activation of units (using the regular cards)
orders
movements
combat
Scale:
1 cm = 50m
1 mini = ~60 men
1 model = ~10 vehicles
Kategória:
Háború, Kiegészítő, Miniatűrök, II. világháború, Könyv
Mechanizmus:
Szimuláció, Kockadobás
Ez a játék egy kiegészítő. Ez ilyen játékok az eredeti játékhoz, annak élményéhez, mechanizmusához, készletéhez, adnak plusz elemeket.
Már ketten is játszható! Remek kikapcsolódás lehet pároknak is!
A társasjáték témájának fontos része a háború, a különböző csaták és harcok!
Jelenleg egyik üzletben sem kapható a játék! Állíts be egy árufigyelést, hogy értesülj, amikor újra kapható lesz a boltokban!
France 40 is the second module for Guerre éclair, simple miniature wargame rules to simulate combats in the first half of the 20th century, where each player handles the equivalent of a division. It uses special command cards and a standard 32 cards deck. For minis from 1/300 to 1/72 Sequence of play: Command phase - only beginning of game, then:...
Heia Safari ! is the third module for Guerre éclair for the North African campaign during World War II. Ownership of rules published in VV 20,21,22 is necessary. Guerre éclair is a simple miniature wargame rules to simulate combats in the first half of the 20th century, where each player handles the equivalent of a division. It uses special command cards...
France 40 is the second module for Guerre éclair, simple miniature wargame rules to simulate combats in the first half of the 20th century, where each player handles the equivalent of a division. It uses special command cards and a standard 32 cards deck. For minis from 1/300 to 1/72 Sequence of play: Command phase - only beginning of game, then:...
Heia Safari ! is the third module for Guerre éclair for the North African campaign during World War II. Ownership of rules published in VV 20,21,22 is necessary. Guerre éclair is a simple miniature wargame rules to simulate combats in the first half of the 20th century, where each player handles the equivalent of a division. It uses special command cards...
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Guerre éclair IV: Heia Safari ! társasjátékhoz