A Great War at Sea: Russo-Japanese War egy közepesen összetett társasjáték, 1 - 2 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 30 perc. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a visszatartott információ, a hatszög-rács és a kockadobás mechanizmusokra.
Kategória:
Tenger, Háború
Mechanizmus:
Visszatartott információ, Hatszög-rács, Kockadobás
Rövid játékidő! Ha csak gyors játékra vágysz a munka után, akkor ez a neked való!
Nem érnek rá a barátok? Ennél a társasjátéknál nem gond, ezt már egy személytől is lehet játszani!
A társasjáték témájának fontos része a tengerek és óceánok, vagy a különböző vízzel kapcsolatos helyszínek!
Jelenleg egyik üzletben sem kapható a játék! Állíts be egy árufigyelést, hogy értesülj, amikor újra kapható lesz a boltokban!
From the publisher: In 1907, the Imperial Chinese Navy proposed a new building program to provide three regional fleets, each built around a new modern battleship. Two years later a naval commission headed by the Regent's brother, Prince Tsai-hsun, recommended a fleet of eight dreadnoughts and 20 cruisers plus supporting vessels, and began soliciting bids...
In 1897, the Japanese Minister to Washington urged his government to send a strong naval squadron to Hawaii to block the pending American annexation of the island kingdom. Assistant Secretary of the Navy Theodore Roosevelt ordered planning to begin for a naval war with Japan. The Japanese decided that the annexation could not be stopped, while Roosevelt...
In the months just before the Russo-Japanese War, agents for both empires scoured the globe for additional warships they might purchase or, more often, stop the other side from purchasing. But you can have them all (for free, at least at first): Argentine and Chilean armored cruisers; Turkish, Chilean and Brazilian coast defense ships. We have their...
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Great War at Sea: Russo-Japanese War társasjátékhoz