A Féetoibelle egy remek társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 15 perc. A társas elsősorban gyerekeknek készült, akár már 5 éves kortól is játszható. A játékmenet erősen épít a memória mechanizmusra. A tündérek versengenek, hogy kinek sikerül a leggyorsabban összegyűjtenie a kellékeket, hogy visszatérhessen a várba. Aki a...
A Féetoibelle egy remek társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 15 perc. A társas elsősorban gyerekeknek készült, akár már 5 éves kortól is játszható. A játékmenet erősen épít a memória mechanizmusra.
A tündérek versengenek, hogy kinek sikerül a leggyorsabban összegyűjtenie a kellékeket, hogy visszatérhessen a várba. Aki a legjobban figyel és jól választja meg az útvonalát, koronával, nyakékkel, kézitáskával, legyezővel a varázslatos hintón térhet vissza a várba. Annyi tündérmesét találhatnak ki játékosaink a társasjáték mellé, amennyire a fantáziájukból futja. A doboz tartalma: 1 db játéktábla 4 db tündértábla 20 db hangjegyzseton 1 db dobókocka 2 db bábu Doboz mérete: 21,5 x 21,5 x 4 cm 5 éves kortól ajánljuk
Forrás: Játéksziget
Kategória:
Gyerek játék
Mechanizmus:
Memória
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Már ketten is játszható! Remek kikapcsolódás lehet pároknak is!
Rövid játékidő! Ha csak gyors játékra vágysz a munka után, akkor ez a neked való!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
2019-07-26 21:31:33
Nagyon szép kivitelezésű memóriát fejlesztő játék. Strapabíró anyagból készült és szép színei vannak a játéknak. A játékosok tündéreket alakítanak, akiknek a hangjegyek ösvényén kell végighaladva összegyűjteni az öltözékeket a zsetonok segítségével. Erősen lányoknak készült játék. A játékosok dobnak a kockájával, és annyit lépnek ahányat dobtak. A táblán bármelyik irányba mehetnek a játékosok, ez az ő döntésükön alapul. ezért lesz a játéknak egy kis taktikázás része is. Ha egy zsetonos mezőre lép valaki, felfordítva mindenkinek meg kell mutatnia milyen tárgyat ábrázol. Ha a saját színe szerepel a zsetonon, a saját táblájára helyezheti, ha nem, vissza kell raknia oda, ahonnan felfordította. Itt jön képbe a memória. Ugyanis annak a játékosnak, akinek a színe volt az adott zsetonon, oda kell majd mennie ehhez a zsetonhoz, hogy meg tudja szerezni. Természetesen az a játékos nyeri meg a játékot, akinek legelőször sikerül összeszednie a zsetonjait, és visszaér a palotába velük. Nem bonyolult játék, így a gyerekek könnyen el tudnak vele játszani akár felügyelet nélkül is. :)
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Féetoibelle társasjátékhoz