Cry Havoc
Cry Havoc
Cry Havoc
Cry Havoc
Videó beküldése

Cry Havoc társasjáték

társasjáték, 2016
Értékelem!

A Cry Havoc egy összetett társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 1 - 2 óra is lehet. A játék több, összesen 3 jelölést kapott 2016-ban. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 10 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a pakli tervezés, a terület mozgatás, a pontról pontra mozgás és...

A Cry Havoc egy összetett társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő hosszabb, akár 1 - 2 óra is lehet. A játék több, összesen 3 jelölést kapott 2016-ban. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 10 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a pakli tervezés, a terület mozgatás, a pontról pontra mozgás és a terület befolyásolás/irányítás mechanizmusokra.

A Szellemlovas leírása:

Négy frakció küzd egymással az irányításért. A játék gyönyörű minikkel és kártyákkal operál, ahol a főszerepet az egymással vívott harc kapja.

Forrás: Szellemlovas
2 felhasználó és egy üzlet árulja ezt a játékot!
  • 12 000 Ft-tól
  • 3 ajánlat

Kategória: Sci-Fi, Háború, Harc, Miniatűrök
Mechanizmus: Váltakozó képességek, Pakli tervezés, Terület mozgatás, Pontról pontra mozgás, Terület befolyásolás/irányítás, Pakli építés, Események, VIC-04 Victory Points as a Resource, Multi-Use Cards

Videók

A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!

Üzletek

Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!

2

Párosan

Már ketten is játszható! Remek kikapcsolódás lehet pároknak is!

Cry Havoc társasjáték vásárlása, árak és üzletek

A felhasználók ajánlatai

Cry Havocmad.da.nikla, Személyes átvétel: Budapest Müpa vagy Tököl

Akár cserélném is! Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Személyes átvétel: Budapest Müpa vagy Tököl! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!

Csomagküldést az ár nem tartalmazza és csak előre utalással küldöm.

1 érdeklődő


Cry Havocbasicjager, Budapest

Csomagküldéssel, vagy személyesen itt: Budapest! Az ár NEM tartalmazza a csomagküldés árát!

Kipróbált, hibátlan.

0 érdeklődő




Árkalkulátor

Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!

Cry Havoc társasjáték videók (4)

Díjak és jelölések

Leginnovatívabb játék

jelölt, Golden Geek Awards, 2016

Legjobb stratégiai játék

jelölt, Golden Geek Awards, 2016

Legjobb tematikus játék

jelölt, Golden Geek Awards, 2016

Kommentek

Kommentek

  • lrekasi

    2023-03-31 12:55:17

    Tegnap hárman ismét beletoltunk egy kört. Egyre gyorsabban megy. BGG-n írták, fogni kell a többieknek az Embereket, mert nagyon gyorsan termelnek pontot, amit abszolút tudunk igazolni. Persze a Pilgrim sem panaszkodhat amikor beindítja a kristály pumpát, és pontokra váltja azokat. Egyedül a Mechek, akiknek nincs könnyű ponttermelésük, cserébe sok épületük, amelyeket bár korlátozottan, de tudnak területek között mozgatni. Emiatt kell nekik a csata, kell, hogy foglyot ejtsenek. Nekem eddig a velük való játék jött be a legjobban, ez a stílus áll legközelebb hozzám - megfontoltan, taktikusan terjeszkedni, védvonalat felhúzni, messziről gyengíteni az ellent, majd bevonulni, és remélhetőleg nyerni. A Pilgrimek inkább adnak euro feelinget, és egy rövid, gyors földfoglalás után be kell, hogy ássák magukat, és alkalmasint összefogva a Mechekkel kell, hogy támadjanak, kontrollálják az Embereket. A Mechek, viszont, mivel a másik két faj gyorsabban termel pontot, sajnos rákényszerülnek az "áruló" szerepre, azaz csa kegy-egy rövidtávú deal-t célszerű velük kötni. Ebből fakadólag szerintem erősen kijön, hogy csak olyannak ajánlott, aki nem veszi személyesre, akinek tud kihívást és örömet okozni, ha veszít. Talán pont a veszteségekből, hibákból tudunk a legtöbbet tanulni 😉

  • Syranos

    2023-03-24 12:42:59

    Köszönöm! Egyelőre csak figyelgetem a játékot, de mindenképp megnézem a fordításod.....Tetszik nagyon ahogy leírtad a játékot, tetszik a játék kinézete. Kicsit akkor hajaz a Scythe játékra úgy érzem.

  • lrekasi

    2023-03-24 09:09:28

    Elkezdtem lefordítani. Itt található Google doksi formájában.

    Észrevételeket majd kérlek privátban írjátok.

  • lrekasi

    2023-03-24 08:06:03

    Nem tudok róla, de ha gondolod, lefordítom - sajnos beleszerkeszteni az eredeti szabály pdf-be macerás, így csak külön szövegként tudom esetleg odaadni majd egyelőre.

    Azóta több játékot is játszottam már, 3 fővel - pár szabályt még mindig benézünk, és sajnos volt, hogy BGG-n kellett keresni. Szerencsére nem egyedi helyzetbe kerültünk, és volt rá a designer-től válasz. Ennek ellenére továbbra is azt gondolom, hogy remek lehetőséget ad stratégia és taktika érvényesítésére, a szerencse pedig olyan, mint a zaft a húson, nem lesz tőle száraz, és kellemesen fűszerezi.

    Tapasztalt "hátrány", amit valójában előnyre is lehet fordítani: új területre betörve, és szerencsés esetben a trogokat legyőzve, a visszavonuló csapatait az ekkor a trog védőket mozgató egyik ellenfeled dönti el, melyik szomszédos, még nem foglalt területre kerüljön trog-nest jelölő. Így a már ott lévő jelölőkkel együtt erős blokádot tud felépíteni. Ez pl. a Pilgrim fajnak előnyös, mert viszonylag sebezhető, és ő a pontjait kristályok kitermelésével tudja brutálisan növelni. A mech-eknek ez kétesélyes. Az embereknek ugyanakkor kifejezetten rossz, ha nem tudnak terjeszkedni. Szóval ez a működés korlátozhatja az egymással történő csatározást.

    A fentiek miatt, ha valaki egymás legyőzését megcélzó wargame-et keres, akkor ez nem az ő játéka - bár lehetőséget teremt rá. Ebben max 5 körig kell bírni a kiképzést, és közben mint egy euro-ban pont szerezel. Ezt egyrészt harccal - a terület elbirtoklásáért, vagy megvédéséért 2 pont jár; minden leütött ellenséges egység után 1-1 pont, illetve körönként 1x minden fogolyért szintén 1-1 pont - másrészt pontozás kikényszerítésével (kártya akció). Ezen felül van kártya, ami 1 pontot ad extra. A Pilgrim épületből és skillből termel kristályokat, és azt tudja pontra beváltani. Az emberek hasonló módon tudnak területet foglalni, és azért majd pontot kapni.

    Nekem ugyanakkor hatalmas előny, hogy a harc is egy taktikai színtér, és nem kockadobás, vagy győzzön a túlerő.

  • Syranos

    2023-03-24 06:50:14

    Irekasi! Teljesen megfogott a leírásod. Érdeklődnék, hogy van magyar szabály a játékhoz illetve a kártyák fordításáról?

  • lrekasi

    2023-03-10 07:41:33

    A harc megvalósítása szerintem zseniális. Először is, ahogy a harci események kiváltódnak, abban a sorrendben lesz több csata is végrehajtva. Ennek jelölésére 1..x számozott tokenek szolgálnak, amit 1 támadó egység alá kell tenni amikor belépsz "idegen" területre. A harchoz van egy külön harci tábla 3 hellyel: területi dominancia, fogoly ejtés, egység likvidálása, amelyek alapból ebben a sorrendben hajtódnak végre. Ezekre előbb az adott helyszínről a támadó tetszőleges elosztásban az összes támadó egységet áthelyezi, aztán a védő jön. Majd felváltva játszhatnak ki a kezükből kártyákat, ha van harcot befolyásoló köztük. Ha valaki egyszer passzolt, nem játszhat ki több kártyát. Ezekkel általában módosíthatod az egységeid helyét, megváltoztathatod a végrehajtás sorrendjét, hozhatsz be új egységet a harcba, stb. Területi dominancia: ha a támadónak több egysége van itt, elbirtokolja a területet. Fogoly: akinek több egysége van itt, az erről a harci tábláról levehet egy ellenfél egységet, és magához veheti fogolyként, amiért majd pontot kaphat minden körben. Instant kill: ahány egység van itt, annyi ellenfél egységet vehetsz le, és rakhatod vissza az ellenfél tartalékjába, mindegyikért kapsz pontot. A nyertes az adott helyszínre rakja vissza a megmaradt egységeit, a vesztes egy szomszédos általa birtokoltra, vagy ha az nincs, akkor a tartalékba. Rettenetes taktikus megoldás, nagyon agyalós, mivel több csatában is részt vehetsz.

    4 játékos üzemmód:

    A Trogokkal voltam. Épületük: építhet csapdát, ami bármikor aktiválható, és az adott helyszínről 1 ellenfelet ekkor eliminálhat; fészek: itt is rekrutálhat; alagút: minden ilyen terület szomszédosnak minősül. Egységeket a setup során lerakott trog lapkák felfedésével fog alapvetően pályára rakni. Középről indul, így elég gyorsan mindenkivel konfliktusba kerül, és 1 vs all játék alakulhat ki. Erőszakos, nem túl bonyolult faj.

    Bár előre "tanultunk", azért benéztünk szabályokat, és elég hosszúra is nyúlt a játék. Agyalós no :)

  • lrekasi

    2023-03-10 07:30:18

    Wow, ez a játék maga az Interakció 🙂 Kőkemény középnehéz, terület birtoklós, harci játék 3+1 asszimetrikus fajjal, 2-4 játékosig. Pontozásos alapon nyerhetsz, pontokat többféleképpen szerezhetsz: leütöd az ellenfél vagy börtönbe zárod az ellenfél egységét, kártyával kikényszeríthetsz körvégi pontozást (terület birtoklása után + a területre kerülő kristályok után), vagy a játék végén van egyszeri pontozás.

    Minden faj rendelkezik valamennyi egységgel, "épület" típussal, saját paklival, amelyet 4 területtípushoz tartozó 4 különböző, lefordított pakliból bővíthetsz a játék során. A plusz kártyákat adott terülttípuson használhatod csak. A kártyák többféleképen használhatók: mozgás, építkezés+épületek aktiválása, toborzás (tartalékból a HQ-ra), húzhatsz lapot vele, a ráírt szöveget aktiválhatod, stb.. Olykor többet is. Továbbá minden fajnak vannak egyedi képesség kártyái, amiket körönként 1x használhatsz - első játéknál a "default" kártyát ajánlják csak.

    5 forduló, fordulónként :1 esemény végrehajtása, skillek felfrissítése, 4 kártya húzása (7 handlimit), majd 3 akció kör van. Ezt a börtön kiértékelése (ha van foglyod, pontot kapsz érte, a birtokosa pontért kiválthatja), végül ha volt kiértékelés kényszerítése az jön, amjd körsorrend módosítás, ha ezt valaki kártyával befolyásolta.

    A 3 akció kör (körsorrend szerint) során mozoghatsz, toborozhatsz, építkezhetsz, terület kártyát húzhatsz a paklikból (2-t, 1-et megtartasz), kártyával pontozást kényszeríthetsz. Ha olyan területre lépsz, ahol van lerakott felfedezés lapka, vagy épp Trog (őskalkó), azok felfedésre, és a rájuk írt szöveg végrehajtásra kerül. A felfedezés adhat pluszt, de büntit is. A Trog-ok plusz melákot és kristályt raknak a helyszínre. Ha bármilyen egyéb egység van az adott területen, harci esemény következik be. Skill-t bármely köröd előtt, vagy után aktiválhatsz, de közben nem.

    Harc... to be continoue 🙂

  • nagysandor.mc

    2019-07-26 21:13:13

    A Havoc egy sci-fi stratégiai-háborús társasjáték, amelyben egy kitalált, alternatív jövőben küzdenek robot és egyéb lények egymással. A játékban négy különböző csapat van, melyek egymástól különböző képességekkel rendelkeznek. A csatában egyszerre kettő, három vagy négy csapat vehet részt. Játékosok számának függvénye, hogy melyik frakciók elérhetőek a különböző. A harc max öt körből áll, körönként 3 cselekedettel. Tehát egy játékosnak15 akciója van egy játékosnak. Minden játékosnak a frakciójának megfelelő kártyák vannak a kezében. Ezek lehetnek mozgás, építés, húzás…stb illetve a pontozás. Ugyan is itt nem minden kör végén fogunk pontokhoz jutni, csak akkor, ha egy játékos elszánja magát és kijátszik egy ilyen kártyát, de ugye az akkor már egy cselekedet. A játék harcrendszere is a kezünkben tartott lapokkal operál. Amelyek lehetnek sebző, támadó vagy védekező lapok. Ennek ellenére mégis túlságosan nagy a szerencse szerepe a harcban, és mivel ez egy háborús játék, ahol az ér pontot, ha csatát nyersz, elégé elvisz a játékot. Azoknak tudom igazán ajánlani, akik nem húzzák fel magukat azon, hogy egy jól megtervezett körök után elveszítik a fél seregüket a lapjárás miatt… Szerencsére a bábuk szépek, igaz azért rájuk fér egy festés…

A Cry Havoc társasjáték és kiegészítői (5)

  • Cry Havoc: Aftermath társasjáték Kiegészítő

    Az Aftermath kiegészítővel a Cry Havoc alapjáték sokkal újrajátszhatóbbá válik. Minden frakció 5 új készséget kap és 3 új struktúrát, amik megduplázzák a különleges képességeket a játékban. A kiegészítő egy új alternatív játékmódot is hoz, ami biztosítja, hogy minden játék öt teljes körig kitartson és többféle opciót nyújt győzelmi pontok szerzéséhez.

    • Játékidő: 120 perc
    • Min. játékidő: 60 perc
    • Max. játékidő: 120 perc
    • Max. játékosszám: 4
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 10+ éves
    • Komplexitás: 3/5
  • Cry Havoc: New Orders társasjáték Kiegészítő

    This mini expansion for Cry Havoc brings new ways to score points and therefore increases number of available strategies players may follow in their games. To use this expansion, take 2 Objective cards for each Terrain type and shuffle them to appropriate Terrain Tactics deck. There cards become part of each deck. When player draws Objective card, he shows...

    • Max. játékosszám: 4
    • Min. játékosszám: 2
    • Komplexitás: 3/5
  • Cry Havoc - Secret Missions Promo Pack társasjáték Kiegészítő

    • Játékidő: 120 perc
    • Min. játékidő: 60 perc
    • Max. játékidő: 120 perc
    • Max. játékosszám: 4
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 10+ éves
    • Komplexitás: 3/5
  • Cry Havoc: Essen 2017 Promo társasjáték Kiegészítő

    • Játékidő: 120 perc
    • Min. játékidő: 90 perc
    • Max. játékidő: 120 perc
    • Max. játékosszám: 4
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 10+ éves
  • Cry Havoc: New Crystals társasjáték Kiegészítő

    Increase your Cry Havoc collection and add a set of cool crystals to it! They are not your average, everyday crystals. They are special crystals, that add new rules to the game, increasing its strategic aspect. Before the game distribute them on all regions. One type of those new crystals increases the Region value, the other decreases it. That change in...

    • Játékidő: 120 perc
    • Min. játékidő: 60 perc
    • Max. játékidő: 120 perc
    • Max. játékosszám: 4
    • Min. játékosszám: 2
    • Ajánlott életkor: 10+ éves

Részletes adatok

Részletek

  • Játékidő:  1 - 2 óra
  • Játékosok:  2 - 4
  • Ajánlott életkor:  10+
  • Nyelvfüggőség:  Közepesen nyelvfüggő
  • Komplexitás:  Összetett
  • Tervező:  Michał Oracz, Grant Rodiek, Michał Walczak
  • Illusztrátor:  Rafał Szyma, Aleksander Tutaj, Mateusz Bielski, Tomasz Larek, Fyodor Ananiev, Florent Llamas, Grzegorz Bobrowski, Fernando Olmedo, Lukasz Poduch, Wadim Kashin, Thibault Girard, Aleksandar Mihajlovic
  • Kiadók:  Pegasus Spiele, Portal Games, Edge Entertainment, Galápagos Jogos
  • Elérhető nyelvek:  angol, francia, német, lengyel, portugál, spanyol

Kiadások

  • English edition
    • Kiadás éve: 2016
    • Nyelv: angol
    • Méretek: 29.7 cm x 29.7 cm x 7.1 cm
    • Súly: 2.5 kg
  • Polish edition
    • Kiadás éve: 2016
    • Nyelv: lengyel
  • Portal German edition
    • Kiadás éve: 2017
    • Nyelv: német
    • Méretek: 29.7 cm x 29.7 cm x 7.1 cm
  • French edition
    • Kiadás éve: 2018
    • Nyelv: francia
    • Méretek: 29.5 cm x 29.5 cm x 10 cm
    • Súly: 3 kg
  • Pegasus German edition
    • Kiadás éve: 2018
    • Nyelv: német
  • Spanish edition
    • Kiadás éve: 2018
    • Nyelv: spanyol
  • Portuguese edition
    • Kiadás éve: 2019
    • Nyelv: portugál

Hasonló játékok

Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Cry Havoc társasjátékhoz