A Command at Sea egy közepesen összetett társasjáték, 2 - 8 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 3 - 8 óra is lehet. A társast, a bonyolultsága miatt, csak 18 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a szimuláció, a szcenárió / küldetés / kampány, a measurement movement és a movement template mechanizmusokra.
Kategória:
Tenger, Háború, Miniatűrök, II. világháború
Mechanizmus:
Szimuláció, Szcenárió / Küldetés / Kampány, Measurement Movement, Movement Template
Nyolc, vagy akár annál több személy esetén is játsztható!
Hosszú játékidő! Ha egy egész estés/napos kikapcsolódásra vágysz ez a neked való!
A társasjáték témájának fontos része a tengerek és óceánok, vagy a különböző vízzel kapcsolatos helyszínek!
Jelenleg egyik üzletben sem kapható a játék! Állíts be egy árufigyelést, hogy értesülj, amikor újra kapható lesz a boltokban!
The Naval SITREP is published twice a year by the Admiralty Trilogy Group. It supports the Admiralty Trilogy game system with scenarios, articles on history and technology, and rules expansions & corrections. The Naval SITREP Issue #1 was published in October 1994. Table of contents: Features Scenario: Beta Convoy ACSC Reading list History of Italian...
The Naval SITREP is published twice a year by the Admiralty Trilogy Group. It supports the Admiralty Trilogy game system with scenarios, articles on history and technology, and rules expansions & corrections. The Naval SITREP Issue #2 was published in January 1995. Table of contents: Folloup Strike Packages Udbina Command at Sea Errata Haarpoon IV...
The Naval SITREP is published twice a year by the Admiralty Trilogy Group. It supports the Admiralty Trilogy game system with scenarios, articles on history and technology, and rules expansions & corrections. The Naval SITREP Issue #3 was published in April 1995. Table of contents: Command at Sea Scenario: A raider´s battle Kitbash Corner Russian subs: the...
The Naval SITREP is published twice a year by the Admiralty Trilogy Group. It supports the Admiralty Trilogy game system with scenarios, articles on history and technology, and rules expansions & corrections. The Naval SITREP Issue #27 was published in October of 2004. Table of contents: Harpoon Scenario: Taiwan Tripwire Annex A - Ships for Taiwan Tripwire...
The Naval SITREP is published twice a year by the Admiralty Trilogy Group. It supports the Admiralty Trilogy game system with scenarios, articles on history and technology, and rules expansions & corrections. The Naval SITREP Issue #45 was published in October of 2013. Table of contents: Special Feature: Fix the Littoral Combat Ship! Defining Vulnerability...
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) Command at Sea társasjátékhoz