Ez a játék az Asian Fleet kiegészítője.
Az Asian Fleet Expansion / Plan Orange egy összetett kiegészítő az Asian Fleet társasjátékhoz, 1 - 4 játékos részére. A játékmenet erősen épít a hatszög-rács mechanizmusra.
Angol:
Asian Fleet Expansion / Plan Orange This is an extension for Asian Fleet with new rules,scenarios, counters, play aids, no map. And What-if scenarios Plan Orange, conflict...
Asian Fleet Expansion / Plan Orange
This is an extension for Asian Fleet with new rules,scenarios, counters, play aids, no map.
And What-if scenarios Plan Orange, conflict Conflict between the U.S.A and Japan.
It can not be used unless it has Asian Fleet
The game reuse rules from Victory Games Fleet series, but includes new weapons as missiles, grond lauched ballistic missiles, SAM, cruise missiles
There are also new rules regarding submarines, Aegis ships, anti-missile defence systems, long range air-to-air missile,
The players maneuver war ships, submarines, aircrafts, amphibious war ships and cargos on a map covering northwest Asia
Kategória:
Tenger, Háború, Kiegészítő, Modern hadviselés
Mechanizmus:
Hatszög-rács
Ez a játék egy kiegészítő. Ez ilyen játékok az eredeti játékhoz, annak élményéhez, mechanizmusához, készletéhez, adnak plusz elemeket.
Nem érnek rá a barátok? Ennél a társasjátéknál nem gond, ezt már egy személytől is lehet játszani!
A társasjáték témájának fontos része a tengerek és óceánok, vagy a különböző vízzel kapcsolatos helyszínek!
Jelenleg egyik üzletben sem kapható a játék! Állíts be egy árufigyelést, hogy értesülj, amikor újra kapható lesz a boltokban!
Asian Fleet Expansion / Plan Orange This is an extension for Asian Fleet with new rules,scenarios, counters, play aids, no map. And What-if scenarios Plan Orange, conflict Conflict between the U.S.A and Japan. It can not be used unless it has Asian Fleet The game reuse rules from Victory Games Fleet series, but includes new weapons as missiles, grond...
"Asean Fleet is a contemporary game of naval warfare taking place in South-East Asiatic. Time Scale : - 8 hours per turn - 80 km per hex. The players maneuver war ships, submarines, aircrafts, amphibious war ships and cargos on a map covering. The game reuse rules from VictoryGames Fleet series, but includes new weapons as missiles, ground launched...