Az 1918/1919: Storm in the West egy könnyen tanulható társasjáték, 2 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 4 óra is lehet. A társast, a könnyebb tanulhatósága ellenére, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a hatszög-rács és a kockadobás mechanizmusokra. Az 1918/1919: Storm in the West új GMT dobozos változata egy...
Az 1918/1919: Storm in the West egy könnyen tanulható társasjáték, 2 játékos részére, az átlagos játékidő hosszú, akár 4 óra is lehet. A társast, a könnyebb tanulhatósága ellenére, csak 12 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a hatszög-rács és a kockadobás mechanizmusokra.
Az 1918/1919: Storm in the West új GMT dobozos változata egy kétjátékos rendszer, amely akár egyedül is jól játszható. Az egységek többnyire különböző hadtestek (az USA hadosztályai, amelynek túlméretezett egységei sokszor majdnem akkorák voltak, mint a szövetségesek hadtestek maguk), és gyalogságot, harckocsikat, lovasságot és légi támogatást tartalmaznak. A németek az 1918-as hadjáratot nagyszámú Stosstruppen-nel kezdik, akik arra lettek kiképezve, hogy áthidalják az előző három évben kialakult árokhelyzetét. Ez erős támadási képességet ad a németekkel játszó játékosnak a játék első felében. De a „sokk troopok” bevetése eléggé pazarló eszköz, és ha a szövetségesek túlélik a kezdeti nehézségeket, az amerikai csapatok és a szövetséges harckocsik növekvő nyomása alatt a német csapatok kétségbeesett védekezésre kényszerülnek a játék második felében.
Az 1919-es terv kampányában a németek arra apellálnak, hogy Oroszország összeomlásával stabilizálhatják a balkáni és az olaszországi frontvonalaikat, hátrahagyva az 1918-as történelmi Kaiser csatákat a nyugaton. A szövetségesek tehát erős német védelemmel néznek szembe, de egy tökéletesen mozgósított amerikai hadsereggel, valamint tankok és repülőgépek tömegével tudják megtámadni őket. Ez a hipotetikus kampány a szövetséges erők előtt állít kihívást, hogy vajon mennyire tudják kihasználni az eszközeiket a világ első villámháborújában, míg a németek egy olyan patthelyzet kiküszöböléséért küzdenek, amellyel végre meghatározó erővé válhatnak Európában.
A nagy, 8 mérföldes hatszögletű zónákra osztott térkép lefedi a nyugati front aktív területeit, a déli Epinal-tól Antwerpenig és északon a Csatorna partvidékéig. A terep magában foglalja az erődöket, a szövetséges lövészárkokat, a német másodlagos és elsődleges árkokat, az erődöket, az erdőt, a mocsarat, az árvízi síkságot, a hegyet és azt a le pusztított zónát is, amelyet a német kivonulás hozott létre a Somme szektorban 1917-ben. A térkép kétoldalú, különböző módosításokkal az 1918-as és az 1919-es kampányokhoz.
Az 1918/1919: Storm in the West új, GMT verziója egyetlen játékülés alatt lejátszható, és rengeteg stratégiai és taktikai lehetőséget ad az első világháború kimenetelének eldöntésére a játékosoknak egy véres, ám dinamikus kampány keretein belül. Mark Simonitch és Charlie Kibler felújított alkotásaival ez az új kombinált kiadás elengedhetetlen a klasszikus wargaming szerelmeseinek.
Kategória:
Háború, I. világháború
Mechanizmus:
Hatszög-rács, Kockadobás
A társasjátékhoz oktató és bemutató videók nyújtanak segítséget! Nézd meg őket és nem lesz gond a szabályokkal!
Ez a társasjáték kapható a boltokban! Nézd meg partnereink ajánlatát, vagy próbáld ki az árkalkulátort!
Már ketten is játszható! Remek kikapcsolódás lehet pároknak is!
Egyszerre több játékot vásárolnál? Próbáld ki az Árkalkulátort és kiszámoljuk neked a legoptimálisabb feltételeket, hogy a legjobb árat kapd meg!
Az alábbi játékok a hasonlítanak leginkább a(z) 1918/1919: Storm in the West társasjátékhoz