2019.02.10 11:00 - 22:00
HammerTime Cafe
Szervező: HammerTime Cafe
Budapest, Üllői út 111, 1091
1 148 992 M41
"Üdvözletem Parancsnok!
Magát választottuk a Poatov nevű világ ellen vezetett hadjáratunk vezetőjének. Feladata, hogy áttörjön az undorító Xeno-k védelmén és benyomuljon a bolygó fővárosába. Törjön át a falon és sújtson le kegyetlenül! A jelek arra utalnak, hogy nem csak mi leszünk jelen a bolygón!"
Mindenkit szeretettel meghívunk a HammerTime Cafe első Narratív Warhammer 40.000 Játéknapjára. Ezen a napon a játékosok 2 fun-küldetésen mehetnek keresztül, amely egy nagy történet kezdete! :)
Kezdőket, haladókat egyaránt várunk! :)
Ez egy kötetlen szervező nélküli nap, amikor két különleges küldetés lejátszására sarkallunk minden megjelenőt. természetesen mindig van bent valaki a személyzet közül, aki ért a szabályokhoz, így nyugodtan tehettek fel kérdéseket! :)
Ajánljuk, hogy 1500 pontból játszátok a küldetéseket, de ha mindkét fél beleegyezik, akkor többől is játszhattok.
Esemény időtáblázat:
11:00 első küldetés kezdete
15:00 első küldetés vége
15:30 második küldetés kezdete
19:30 második küldetés vége
19:30-22:00 a tapasztalatok megosztása és sztorízás a játékokról. ;)
Mindenki aki résztvett mindkettő küldetésben vendégünk egy pohár világos/konyakos meggyes kézműves sörre vagy egy pohár kimért üdítőre. Ezzel is egy alapot szeretnénk teremteni a sztorizáshoz a játékok után. ;)
Ha mindenki korábban végez, akkor természetesen korábban is lehet kezdeni a második küldetést is.
Első küldetés:
Név: A találkozás
A várost mások is kiszemelték maguknak. Ezt nem hagyhatjuk! Pusztítsd el az ellenséget!
Felállás: Dawn Of War
Objektíva:
Minden játékos kijelöli a generálisát (Kötelezően a Warlord), és rajta kívül 2 "Vezetőt".
A generális likvidálása 3 míg a vezetők likvidálása 2-2 győzelmi pontot jelentenek.
Különleges szabályok:
Lángtenger:
A bolygó nem kímél senkit és semmit. Folyamatosan változik és egyre kisebb a harcmező. Vajon ki fogja túlélni?
Minden kör elején csökken a pálya 2x8 inch-el. Ez mindkét pályafélből 8-8 inch-et jelent. Azok a figurák, amik a kör elején benne vannak részben vagy egészben az "elpusztuló" területen, úgy azok eltávolításra kerülnek a pályáról veszteségként.
Az elpusztult területekre a továbbiakban nem lehet lépni vagy más akiciót végrehajtani rajtuk.
A játékot az nyeri meg, aki több pontot szerzett a likvidálásokból.
A játék fixen 6 körös
Második Küldetés:
Név: Át a Falon!
A város peremére emelt védelmező falat áttörték, és már nem is a xeno városvédők jelentik a legnagyobb veszélyt. Nem nézik tétlenül a romos falakon belüli csapatok a közeledésedet. Törj át a védvonalukon!
Felállás: Hammer And Anvil
Objektíva:
Azon játékosok, akik megnyerték "A találkozás nevű küldetést" a védőként az előzőben vesztettek pedig a támadóként vannak jelen ebben a küldetésben. Azon esetben, ha "A találkozás" nevű küdetést döntetlennel végeztétek kockadobással döntsétek el, hogy ki legyen a védő és ki a támadó.
Nem kell feltétlenül az előző játékban lévő játékossal játszanod ezt a küldetést.
A védő 3 objektíva jelzőt rak le a saját felállási zónájába.
A támadó játékos 20%-al több pontból készíti a seregét a megbeszéltekhez képest.
Minden objektíva 3 győzelmi pontot ér a játék végén annak a játékosnak aki foglalja azt. (3 inch-en belül, akinek több modelje van az foglalja)
A játék fixen 6 körös.
Különleges terepasztal:
A védekező oldalán (tehát a pálya felezővonalától a védekező pályaszéléig) egy vagy több olyan tereptárgyat kell felpakolnia a védekező játékosnak, amely blokkolja az átlátást és lerakva az összeset egy vonalat kell képezniük (mintha egy hosszú egyenes fal részei lennének). Közöttük legalább 9" helyet kell hagyni. Ezek a tereptárgyak jelképezik a várost védő falak romjait. Ezek akár épület romok is lehetnek, de sziklák is. A fantáziátokra van bízva, hogy miért nevezzük ezeket falnak. :)
Különleges szabályok:
A támadó és a védő is egy-egy különleges strategem-el rendelkezik.
Támadó Strategem:
Robbantsd fel!
A támadó játékos 1 CP-ért elpusztíthat egy objektíva jelzőt a közelharci fázisban. Ez csak olyan objektíva lehet, amelyet csak és kizárólag ő foglal a fázis elején (tehát 3 inch-en belü nincsen ellenséges figura). A támadó játékos kap 1 győzelmi pontot.
Védekező Strategem:
Elnyomó Tűz!
A védekező játékos a kör elején kijelölhet egy olyan objektívát, amelyre a támadó játékos nem használhatja a "Robbantsd fel!" strategem-et.
Az a játékos nyer akinek több győzelmi pontja van a játék végén.
------
A küldetések adottak. Rajtatok a sor, hogy történetet fonjatok a játékaitokból!
Gyertek el és legyen egy fun-játékokkal teli napunk! :)
A játékok után írjátok meg a saját narratívátokat erre a két küldetésre! :)
Vár mindenkit szeretettel a HammerTime Cafe csapata!